abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67515578
Het laatste Mika nieuws, vanaf zijn site:

’ve moved my return flight to the UK back and forth about 8 times. I’ve got to hand it to BA they’ve been rather alright about it all, but it feels good to be going home soon. So here’s where I’m at. The recording of the album is almost done and next comes the mixing. I haven’t wanted to blog for a while. I felt like I needed to get into myself and concentrate on the crazy pile infront of me. I also wanted to have some proper news.

Whilst finishing up the record, loads of other things have only just begun. As I mentioned ages ago, ever since my Salt Lake City gig I’ve wanted to plan an acoustic tour. Back to basics. Well its starting to come together! Countries so far include; Ireland, UK, Germany, Italy, Belgium, Holland and the USA. But there are more to come! These shows will take place this summer.

These venues are mostly going to be very small and the shows very intimate. I couldn’t think of a better way to get back in the groove. Because of the very small size of the venues I am planning on making tickets available early to fans who have been with me for the past few years, via my website and the fan club, before they are available elsewhere.

There is so much else that is in the works that I’m dying to share, but am gonna wait until its all solid. I was looking for something to illustrate small venues but I couldn’t find anything good. I think the image above is better though.

I started a twitter account… I thought I would give it a go. I could see how it could really start to irritate me BUT I thought it would be the best way to announce some secret shows later on in the year, or stuff like that… will keep playing with it. My twitter screen-name is mikasounds if you wanna find me.

We’ve also got a new vid blog coming soon!

Until then,

Mxx!
pi_67517712
Dat wordt dus wrs een Paradiso show waar je met geen mogelijkheid normaal kaarten voor kan krijgen Aan de andere kant weet ik niet of ik 'm acoustisch zo boeiend zou vinden
  woensdag 22 april 2009 @ 12:27:17 #28
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_68267281
Ik vond net wat filmpjes van het 'geheime' concert in LA afgelopen week, hij deed 4 nieuwe nummers.
Wel tof hoor, het werd aangekondigd op zijn site (mikasounds.com) en iedereen die de avond ervoor langs een bepaalde ijscokar ging kreeg een gratis polsbandje voor het concert de dag erop.
Ik vind Toyboy wel een boeiend nummer (een beetje donker, hieronder even de lyrics en filmpjes van het nieuwe spul).

-----------------------------------
I’m a wind-up toy in an up down world
If you leave me all alone, I’ll make a mess for sure
I’ve a heart of gold and the smartest styles smallest size
Leave me in the dark, you’ll never hear me cry

More than an illustration
Points of articulation
Come to life on a brass spring
Such a wonderful plaything

It’s a cruel blue cross that I have to bear
Come a little close I’m going to pull your hair/With all the little girls who want to pull your hair
More than just a toy in a patch-blue suit
Hold me in your arms I’m just a boy like you

But your mama thought there was somethin’ wrong
Didn’t want you sleeping with a boy too long
It’s a serious thing in a grown-up world
Maybe you’d be better with a Barbie girl

You were that I adored-ya/ You knew that I adored ya
But you left me in Georgia
Toys are not sentimental
How could I be for rental?

She’s the meanest hag that has ever been
Pulled out my insides with an old safety pin
I’m the sorest sight, now I feel like trash
Clothes are made of rags and they don’t even match

So she dressed me up as the man she loved
Then threw me in a box when she had had enough
Now the light of day I no longer see
She stuck her voodoo pins where my eyes used to be

Accidentally tragic
Victim of her black magic
How’d a boy who’d so loved you
Now be so afraid of you?

On a long lost ...
Do we ever remember ....

filmpjes:

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68778620
2 juni speelt Mika in het Concertgebouw in amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tickets enkel via de site van Mika -> http://mikatickets.sandbag.uk.com/Store/DisplayItems.html
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:08:22 #30
33350 Janena
pi_68781747
Ik heb 2 kaartjes!!!

In welke zaal zou hij spelen?

De grote heeft plek voor 2000 man, de kleine voor 500 (wat belachelijk weinig zou zijn, ik gok op de grote zaal).

Zie geen stoelplaats nr's op mijn bestelling, ik ben benieuwd of ik een beetje een leuk plekje heb.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_68783964
Nou het zal de grote zaal wel zijn... hoewel de kleine zaal wel heel gaaf zou zijn.
Bij mij ook geen stoelnummers. Ben benieuwd wat ik krijg.
pi_68789509
Op mijn bevestiging staat: Reserved seats
Nu zie ik ineens op de site dat het veranderd is naar General Admission seats... ergens wel een beetje jammer. Zal dat niet een grote chaos worden, mensen die graag bij elkaar willen zitten enzo... Zie je het al voor je mensen die voor de deur van het concertgebouw gaan liggen voor een plekje vooraan? LOL Ook geen alledaags zicht daar denk ik
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:15:33 #33
33350 Janena
pi_68794633
haha...

Vaag ja.
Op onze staat ook reserved seats...

Zou kunnen betekenen dat wij gereserveerde plekken hebben en dat die zijn uitverkocht en dat de rest general admission heeft?

Nou ja,geen idee....

We zien het wel.

Slapen voor het concertgebouw, haha...die mensen zullen raar opkijken ja!

Ik ga i.i.g. een leuke muzikale zomer tegemoet, eerst Mika in juni en in juli nog 2 x naar Michael Jackson.
pi_68802944
Het is in de kleine zaal!!! Hoe gaaf zeg!

di 2 juni Kleine Zaal 20:15 uur
Het Concertgebouw presenteert

Mika, zang MIKA GEEFT INTIEM CONCERT IN HET CONCERTGEBOUW
Op dinsdag 2 juni geeft de Libanees-Britse zanger Mika een exclusief concert in de Kleine Zaal. Het wordt een intiem, akoestisch optreden: ‘It was good for me to strip everything back down to just the basics.’ Deze avond in de Kleine Zaal maakt deel uit van een tournee langs een select aantal bijzondere Europese concertlocaties die volgt op de release van Mika’s nieuwe limited edition cd Songs for Sorrow. Deze cd, waarop vier nieuwe songs staan, is een voorproefje van zijn tweede cd, die in de herfst wordt verwacht. Hij verschijnt met een boek met werk van Mika’s favoriete kunstenaars: ‘These songs are little dark fairy tales, and I thought it would be brilliant to get illustrations to go with them and to get some of my favourite artists to give their own interpretation on the stories'.
In 2007 was Mika prominent aanwezig met zijn muziek. Hij brak door met zijn debuutalbum 'Life in a Cartoon Motion' en haalde daarmee in Nederland de nummer 1 positie. Hits van dat album zijn onder andere 'Grace Kelly', 'Relax, Take it Easy' en 'Big Girl (You are Beautiful)'. Deze hits komen natuurlijk ook voorbij tijdens het concert dat de zanger in het Concertgebouw zal geven.
BELANGRIJK: De kaartverkoop voor dit concert loopt uitsluitend via de website van Mika, www.mikasounds.com
De kaartprijs is ¤ 35,00 (exclusief ¤ 4,50 servicekosten). Drankjes zijn niet in de kaartprijs inbegrepen.
pi_68803897
Oeh gaaf! Ik zag jullie posts gisteravond al, maar twijfelde heel erg of ik zou gaan. Heb de vrijdag daarvoor ook al een concert en ga een dag naar Pinkpop, net allemaal achter elkaar.. maar het spookte vannacht zo door m'n hoofd dat ik net toch maar kaarten heb besteld Ik weet niet wat ik van de muziek ga vinden, maar het idee van een kleine zaal (zo'n gezellig knus sfeertje, waarschijnlijk gaat ie ook veel ouwehoeren ) bevalt me wel.

Dit maakt me ook nieuwsgierig trouwens: 'MIKA is also pleased to give you these unique numbers (one code for every ticket purchased). They are very special and you should keep them safe. All will be revealed on May 25th'

(een 10% kortingscode op die EP ofzo? )
pi_68806517
Een meet en greet misschien?
pi_68807054
Zou het

Ben benieuwd hoe snel het is uitverkocht. Kan ook nergens vinden hoeveel mensen er in die zaal gaan..
pi_68807096
WTF, het IS gewoon al uitverkocht
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:21:19 #39
33350 Janena
pi_68807215
wat COOL.

Ik was er gisteren vlot bij en hoop dan op een mooi plekje al zijn het met 437 stoelen allemaal mooie plekjes natuurlijk
pi_68807353
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kan ook nergens vinden hoeveel mensen er in die zaal gaan..
Ik voel mezelf nou heel stom, gister in mijn hysterie er totaal overheen gelezen Janena

Super dat je het gister meteen hebt gepost Sonja Het gaat leuk worden
pi_68812482
Het was graag gedaan hoor!!!
pi_68815852
En de eerste kaarten staan alweer op Marktplaats
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:45:55 #43
33350 Janena
pi_68820516
Meen je niet..

Dat snap ik persoonlijk dus niet.

Ik ga liever voor de ervaring en niet voor het geld.
pi_68847852
Een en al leugens ook
quote:
hoi hoi , wegens een bruiloft van mn zwager in duitsland kunnen wij helaas niet aanwezig zijn bij dit concert
dus kunnen we er iemand anders blij mee maken

het zijn 2 kaarten van het postkantoor en voor 2 juni in de kleine zaal van het concertgebouw in amsterdam

met vr gr

helena
Wordt gewoon 150 euro op geboden
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:51:02 #45
33350 Janena
pi_68849985
da's een heel apart postkantoor..

Ben bijna geneigd te gaan mailen,haha...

Ik heb gisteren gemaild met tickets@sandbag.uk.com, kreeg dit antwoord:

Hi

I'm sorry, there was some confusion over these tickets but we have now confirmed that they are general admission seats.

Kind regards

Helen@sandbag

Dat wordt nog leuk, ik zie sommige fans in staat op over alle stoelen (en mensen) heen te stormen in hun enthousiasme...
Hebben ze vast nog niet meegemaakt daar in het concertgebouw, whahaha...

In dit geval wordt het voor ons een plekje achteraan denk ik, ik kan geen hele dag vrij krijgen en kan op zijn vroegst rond 4 uur vertrekken vanaf mijn werk in Assen.
Nou ja, 437 plekken (ong. 22 in een rij dus hooguit 20 rijen), waar hebben we het over!

dit is de zaal:

wikipedia:
Kleine Zaal

Achter de Grote Zaal bevindt zich op de bovenverdieping een kleinere ovale zaal, die de Kleine Zaal genoemd wordt. Deze is 20 meter lang en 15 meter breed. Deze meer intieme ruimte is erg geschikt voor kamermuziek en zang. In deze zaal kunnen 437 luisteraars plaatsnemen. Rondom de Kleine Zaal bevinden zich de Felix de Nobel, de Franse Foyer, de Omloop en de Voorhal van de Kleine Zaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door Janena op 09-05-2009 19:59:13 ]
pi_68852390
Ik had ook al foto's zitten zoeken, ziet er zooo mooi uit
pi_68854490
Ik denk trouwens dat het met de chaos wel mee zal vallen, als ze slim zijn houden ze de kaartcontrole gewoon bij de ingang van de zaal ipv het gebouw, dan druppelt iedereen gewoon naar binnen. Of ben ik nou naief
pi_68856500
Zal wel een raar zicht zijn een horde hysterische fans voor het concertgebouw
pi_68856645
Ik zie het ook al helemaal voor me haha. Camera in de aanslag
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:07:36 #50
33350 Janena
pi_68857853
Haha, ik heb gemaild naar die verkoper die ze zgn. van het postkantoor had, kreeg dit als reactie:

'nou voor zover ik weet en heb gekocht heb ik ze on rotterdam op de goudse singel

groetjes ...'

Eh tja.
Het blijft de verantwoordelijk van de koper, zou met zo iemand niet in zee gaan.
De feitelijke kaarten heeft ze nog niet eens in haar bezit trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')