quote:zoals ik al zei : onder rock bedoel ik in dit topic eigenlijk alles met een gitaar
Op zaterdag 23 maart 2002 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind 'Rock' eigenlijk teveel omvattend om het ook maar met enig ander hokje te vergelijken eigluk.......
quote:Er zaten een paar subtiele verwijzingen naar zowel de Osdorp Posse/Antrhax and Public Enemy in
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Vampier het volgende:
r&b en hiphop staan los van elkaar.Geef mij maar een combo van beide (hiphop en rock)
Bring the noize
quote:Alsof er in jazz of klassiek nooit gitaren gebruikt worden
Op zaterdag 23 maart 2002 19:12 schreef LoekB het volgende:
zoals ik al zei : onder rock bedoel ik in dit topic eigenlijk alles met een gitaar
quote:hmmz alles met een gitaar , dan vinnik 'rock' wel een hele grote groep giitaren worden overal gebruikt gesampelt of niet , in bepaalde 'house' en 'hiphop' tracks hoor je ook duidelijk gitaren zitten en dingen als jazz en blues bestaan ook vaak uit gitaristen
Op zaterdag 23 maart 2002 19:12 schreef LoekB het volgende:[..]
zoals ik al zei : onder rock bedoel ik in dit topic eigenlijk alles met een gitaar
quote:Dan maak ik er toch maar punkrock van.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:23 schreef LoekB het volgende:[..]
Bij rockartiesten denk ik eigenlijk aan artiesten als bon jovi, aerosmith enz.
quote:Briljant, Hard en Geslepen
Op zaterdag 23 maart 2002 19:14 schreef Vampier het volgende:[..]
Er zaten een paar subtiele verwijzingen naar zowel de Osdorp Posse/Antrhax and Public Enemy in
Hiphop en metal geen separatie
maar beiden het beste in combinatie.
quote:Sterker nog, veel moderne componisten experimenteren met elektrische gitaren in hun werk. Componisten als bijvoorbeeld Paganini hebben honderden jaren geleden al werk geschreven voor akoestische gitaar.
Op zaterdag 23 maart 2002 19:15 schreef Zander het volgende:[..]
Alsof er in jazz of klassiek nooit gitaren gebruikt worden
quote:En o.a. Vivaldi ging hem daarin voor.
Op zaterdag 23 maart 2002 20:53 schreef Seborik het volgende:[..]
Sterker nog, veel moderne componisten experimenteren met elektrische gitaren in hun werk. Componisten als bijvoorbeeld Paganini hebben honderden jaren geleden al werk geschreven voor akoestische gitaar.
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:23 schreef LoekB het volgende:
Ik houd zelf van meerdere hip-hop, maar de 'tmf-rap' (zoals jij het noemt) zie en hoor je gewoon ook veel vaker, dan ga je er vanzelf meer van houden dan alle underground-hiphop. Bij rockartiesten denk ik eigenlijk aan artiesten als bon jovi, aerosmith enz.
quote:ja, zoals LoekB
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Xhorder het volgende:[..]
Geeft niks...
Veel mensen hebben hetzelfde met rap...
quote:waar slaat dat nou weer op??? als je niks nuttigs te melden hebt, reageer dan ook niet!
Op dinsdag 26 maart 2002 00:29 schreef DeF2K het volgende:[..]
ja, zoals LoekB
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 26-03-2002 10:47]
quote:Dude, wat jij bedoelt is:
Op dinsdag 26 maart 2002 10:41 schreef LoekB het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op??? als je niks nuttigs te melden hebt, reageer dan ook niet!
Ik hou van popmuziek
Maar sommige rap nummers kunnen ook erg goed zijn, en dan bedoel ik niet P. Diddy en Eminem ofzo maar echte rap..
En r&b vind ik gewoon te soft, doet me niks.
quote:En Marvin Gaye bijvoorbeeld? Das ook RnB
Op dinsdag 26 maart 2002 11:59 schreef EvilFaith het volgende:
Rock.Maar sommige rap nummers kunnen ook erg goed zijn, en dan bedoel ik niet P. Diddy en Eminem ofzo maar echte rap..
En r&b vind ik gewoon te soft, doet me niks.
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:57 schreef DeF2K het volgende:[..]
Dude, wat jij bedoelt is:
Ik hou van popmuziek
En wat valt onder rock. En zijn zoveel slechte rockbandjes, en er zijn bands die maken meer dan alleen rock (Queen, u2...)
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 17:06 schreef dunniecash het volgende:
dus ik raad je aan je algemene hip-hop kennis uit te breiden en tot de ontdekking te komen dat Ja Rule de Tartarus is en dat je de Elysische velden nog moet ontdekken!
Wat zeg je dat mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |