abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3590699
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind 'Rock' eigenlijk teveel omvattend om het ook maar met enig ander hokje te vergelijken eigluk.......
zoals ik al zei : onder rock bedoel ik in dit topic eigenlijk alles met een gitaar
pi_3590725
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Vampier het volgende:
r&b en hiphop staan los van elkaar.

Geef mij maar een combo van beide (hiphop en rock)

Bring the noize

Er zaten een paar subtiele verwijzingen naar zowel de Osdorp Posse/Antrhax and Public Enemy in
Free people own guns! Slaves do not!
pi_3590728
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:12 schreef LoekB het volgende:
zoals ik al zei : onder rock bedoel ik in dit topic eigenlijk alles met een gitaar
Alsof er in jazz of klassiek nooit gitaren gebruikt worden
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 23 maart 2002 @ 19:32:05 #54
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_3590888
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:12 schreef LoekB het volgende:

[..]

hmmz alles met een gitaar , dan vinnik 'rock' wel een hele grote groep giitaren worden overal gebruikt gesampelt of niet , in bepaalde 'house' en 'hiphop' tracks hoor je ook duidelijk gitaren zitten en dingen als jazz en blues bestaan ook vaak uit gitaristen
pi_3590941
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:23 schreef LoekB het volgende:

[..]

Bij rockartiesten denk ik eigenlijk aan artiesten als bon jovi, aerosmith enz.

Dan maak ik er toch maar punkrock van.
Blackball, the new disease!
pi_3591252
Rock!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 20:07:41 #57
24351 LiNiaaL
Wie is je vader?
pi_3591264
BOTH:
ik kan zwaar uit mn dak gaan en headbangen op SOAD, maar als ik lam ben(_vaak_), 'lounge' ik graag met De La Soul, Reflection Eternal(Talib Kweli en Hi-Tek), Soundbombing(een aantal hiervan), en E-Life
[b]ik roep alle 'echte' alto's op om zich vanaf nu ipv alto, originalo te noemen en zich verre te keren van het zinloze, hersenloze, stoerdoenerige extreem-alternativisme: [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/173323/9]klik[/url][/b]
pi_3591266
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:14 schreef Vampier het volgende:

[..]

Er zaten een paar subtiele verwijzingen naar zowel de Osdorp Posse/Antrhax and Public Enemy in

Briljant, Hard en Geslepen toch 1 van me favoriete CDtjes

Hiphop en metal geen separatie
maar beiden het beste in combinatie.

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_3591557
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:15 schreef Zander het volgende:

[..]

Alsof er in jazz of klassiek nooit gitaren gebruikt worden

Sterker nog, veel moderne componisten experimenteren met elektrische gitaren in hun werk. Componisten als bijvoorbeeld Paganini hebben honderden jaren geleden al werk geschreven voor akoestische gitaar.
pi_3591582
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 20:53 schreef Seborik het volgende:

[..]

Sterker nog, veel moderne componisten experimenteren met elektrische gitaren in hun werk. Componisten als bijvoorbeeld Paganini hebben honderden jaren geleden al werk geschreven voor akoestische gitaar.

En o.a. Vivaldi ging hem daarin voor.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3601950
Je ziet hier echt te raaskallen ouwe, het spijt me..
Omdat je TMF-rap meer ziet en hoort ga jij er meer van houden? Hoe meer +ik+ die shit hoor, des te meer ik naar de W.C. moet rennen.. kennelijk is die TMF-rap jouw smaak.. de meeste mensen die van HIP-HOP houden (die ik ken) vinden de meeste TMF-rap shit (Ja Rule, e.d.) gewoon wacky.. tis gewoon wat je +wilt+ luisteren.. je kan HipHop120 met Craig Solo en DJ Edzon luisteren maar je kan ook Radio538 Juice met Niels Hoogland (bestaat dat nog?:P) luisteren.. dus blijf jij lekker bij de Ja Rule (die zie je tenslotte vaak), dan blijf ik lekker bij die underground shit..
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:23 schreef LoekB het volgende:
Ik houd zelf van meerdere hip-hop, maar de 'tmf-rap' (zoals jij het noemt) zie en hoor je gewoon ook veel vaker, dan ga je er vanzelf meer van houden dan alle underground-hiphop. Bij rockartiesten denk ik eigenlijk aan artiesten als bon jovi, aerosmith enz.
pi_3617565
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:26 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Geeft niks... Veel mensen hebben hetzelfde met rap...

ja, zoals LoekB
  Eindredactie Games dinsdag 26 maart 2002 @ 07:35:01 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3618612
rock is deader then dead
shock is all in your head
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_3619684
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 00:29 schreef DeF2K het volgende:

[..]

ja, zoals LoekB

waar slaat dat nou weer op??? als je niks nuttigs te melden hebt, reageer dan ook niet!

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 26-03-2002 10:47]

pi_3620405
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 10:41 schreef LoekB het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op??? als je niks nuttigs te melden hebt, reageer dan ook niet!

Dude, wat jij bedoelt is:

Ik hou van popmuziek

dinsdag 26 maart 2002 @ 11:59:35 #66
14790 EvilFaith
zie signature
pi_3620418
Rock.

Maar sommige rap nummers kunnen ook erg goed zijn, en dan bedoel ik niet P. Diddy en Eminem ofzo maar echte rap..
En r&b vind ik gewoon te soft, doet me niks.

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_3621098
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:59 schreef EvilFaith het volgende:
Rock.

Maar sommige rap nummers kunnen ook erg goed zijn, en dan bedoel ik niet P. Diddy en Eminem ofzo maar echte rap..
En r&b vind ik gewoon te soft, doet me niks.

En Marvin Gaye bijvoorbeeld? Das ook RnB
pi_3621229
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:57 schreef DeF2K het volgende:

[..]

Dude, wat jij bedoelt is:

Ik hou van popmuziek

jij snapt het ook niet helemaal he?
pi_3637116
Jongen je begrijpt er zelf geen geen ruk van, als ik je posts lees over die "major-damage-doenende-zwaar-terror-bringende" Ja Rule (zogenaamd dan dus) en nieuwe tracks van Eminem dan denk ik dat je qua hip-hop niet verder kijkt dan je pik lang is.. dus ik raad je aan je algemene hip-hop kennis uit te breiden en tot de ontdekking te komen dat Ja Rule de Tartarus is en dat je de Elysische velden nog moet ontdekken!
  woensdag 27 maart 2002 @ 17:56:46 #70
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_3637642
Doet u mij maar (punk)rock, met arrenbie en rep hebben ze het altijd over het hetzelfde : 1. wijven 2. het neuken daarmee 3. auto's 4. drugs 5. 'gansters' en nog meer dik doenerij. natuurlijk zijn er ook diepere teksten maar ik luister toch liever naar rock!
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
  woensdag 27 maart 2002 @ 18:58:08 #71
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_3638217
Wat valt onder R&B en wat niet? Volgens velen valt Michael Jackson's Billie Jean onder R&B valt, maar die shit die nu op MTV enzo wordt gedraait ook. Tja...

En wat valt onder rock. En zijn zoveel slechte rockbandjes, en er zijn bands die maken meer dan alleen rock (Queen, u2...)

pi_3824760
r&b? is dat muziek?
ik ga voor rock uiteraard
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 15 april 2002 @ 12:51:23 #73
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3837261
zekers te weten ROCK
vroeger luisterde ik wel vaak naar HipHop (hier nog 4 cd's liggen die ik nog steeds moet verkopen ) maar luister nu alleen maar rockmuziek, en dan ook bijna alle soorten. Vooral van Progressieve rock/metal kan ik geen genoeg krijgen
pi_3837280
ROCK
waarom? doet mij meer... zit naar mijn mening meer gevoel in......... doet me ook meer....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_3837322
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 17:06 schreef dunniecash het volgende:
dus ik raad je aan je algemene hip-hop kennis uit te breiden en tot de ontdekking te komen dat Ja Rule de Tartarus is en dat je de Elysische velden nog moet ontdekken!

Wat zeg je dat mooi

Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')