SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big brother 1 was tof joh met iedereen er over praten enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef GambinoT het volgende:
Alles gevolgd.
Als ik het zo terug kijk, weg gegooide tijd!
Dat seizoen kon mij totaal niet boeien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Die heb ik helemaal gevolgd en een paar jaar geleden met Etienne en de zusjes enzo ook
[ afbeelding ]
Ohja die BB had ik ook nog gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat seizoen kon mij totaal niet boeien.
Dat seizoen ervoor met Dido, Roel, Naat, Joost, Rob met zijn houten been, Ralpf de brandweerman en gnagna Chantal wel
Eensch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er moeten trouwens DVD's komen.
Ben nog bij dat oude huis geweest in Almere.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Ik kan me nog herrineren van BB1 dat ze een opdracht hadden met lego en dat er een iemand mocht bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |