vind je dat lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
vind je dat lekker?
een meisje dat af en toe gewoon lekker vunzig uit de hoek komt vind ik fijner als zo'n keurig huppelkutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
een meisje dat af en toe gewoon lekker vunzig uit de hoek komt vind ik fijner als zo'n keurig huppelkutje
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent isquote:
jij begon met het vliegtuig...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef mash_ het volgende:
nog even en ik moet me zorgen gaan maken door jullie!
ah.. nu heb ik m pasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef mash_ het volgende:
nog even en ik moet me zorgen gaan maken door jullie!
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent is
Ja nouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
jij begon met het vliegtuig...
goeie cameraquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Even een probeersel met m'n 1.3 megapixel telefoon...![]()
Eigenlijk moet het van dichterbij, maar dat lukt niet goed...
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent is
ben als de dood voor die beestenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...
ja dat viel onder het shoppen enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...
Daarom ben ik ook single denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
wens ik je heel erg veel succes
... ken meisjes die net kerels zijn...maar die kleden zich als kerels en haten shoppen en make-up enz....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Even een probeersel met m'n 1.3 megapixel telefoon...![]()
Eigenlijk moet het van dichterbij, maar dat lukt niet goed...
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja nouDat kwam omdat dat de enige reden kon zijn waarom mijn love in de lucht kon zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook single denk ik
wat ik moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |