vind je dat lekker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
vind je dat lekker?
een meisje dat af en toe gewoon lekker vunzig uit de hoek komt vind ik fijner als zo'n keurig huppelkutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
een meisje dat af en toe gewoon lekker vunzig uit de hoek komt vind ik fijner als zo'n keurig huppelkutje
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent isquote:
jij begon met het vliegtuig...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef mash_ het volgende:
nog even en ik moet me zorgen gaan maken door jullie!
ah.. nu heb ik m pasquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:23 schreef mash_ het volgende:
nog even en ik moet me zorgen gaan maken door jullie!
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent is
Ja nouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
jij begon met het vliegtuig...
goeie cameraquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Even een probeersel met m'n 1.3 megapixel telefoon...![]()
Eigenlijk moet het van dichterbij, maar dat lukt niet goed...
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
verschrikkelijk inderdaad.. ik zoek ook eigenlijk een meisje die gewoon de vrouwendingen heeft (ja van de borsten tot het shoppen), maar in de omgang verder gewoon (bijna) een vent is
ben als de dood voor die beestenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...
ja dat viel onder het shoppen enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen mag wel van mij...
Daarom ben ik ook single denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
wens ik je heel erg veel succes
... ken meisjes die net kerels zijn...maar die kleden zich als kerels en haten shoppen en make-up enz....
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Even een probeersel met m'n 1.3 megapixel telefoon...![]()
Eigenlijk moet het van dichterbij, maar dat lukt niet goed...
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja nouDat kwam omdat dat de enige reden kon zijn waarom mijn love in de lucht kon zijn
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook single denk ik
wat ik moetquote:
al een paar dagen zoek....misschien heeft ie even geen zin in onsquote:
Heb de perfecte man ook nog niet gevonden neequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
excuus.. ik zie af en toe geen smilies hier.
Dus ik dacht dat jij daarom ook single was..
Voor de perfecte relatie wil je dan wel een man en geen vrouw?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb de perfecte man ook nog niet gevonden nee
Dat word veel terug lezen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
al een paar dagen zoek....misschien heeft ie even geen zin in ons
Ik weet niet....Ben nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw en op 1 of andere manier... trekt het me ook meer aan om met een man te leven omdat vrouwen ook gewoon op sommige gebieden irritant zijn....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Voor de perfecte relatie wil je dan wel een man en geen vrouw?
haha.. ok. Vrouwen zijn dus puur fysiek en op lust gebaseerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet....Ben nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw en op 1 of andere manier... trekt het me ook meer aan om met een man te leven omdat vrouwen ook gewoon op sommige gebieden irritant zijn....
Ik weet nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. ok. Vrouwen zijn dus puur fysiek en op lust gebaseerd.
Oh eennog omdat jij ook nog geen perfect relatiemateriaal hebt gevonden
en ff weg.. even belletje plegen
Een vrouw is dus alleen leuk speelgoed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet....Ben nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw en op 1 of andere manier... trekt het me ook meer aan om met een man te leven omdat vrouwen ook gewoon op sommige gebieden irritant zijn....
dat gaat zowiezo ooit een keer gebeuren....iig 1 nachtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
Cali je moet gewoon met een man en vrouw tegelijkVind die man vast niet erg
Dan heeft die ook 2 vrouwen
Ze heeft vroeger waarschijnlijk vele met poppen gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Een vrouw is dus alleen leuk speelgoed?
Nee vrouwen zijn echt leuk....Maar als ik kijk naar een relatie hebben met een vrouw of met een man.... de meeste vrouwen hebben irritante trekjes.... weet niet of ik daar mee kan samen wonenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Een vrouw is dus alleen leuk speelgoed?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
dat gaat zowiezo ooit een keer gebeuren....iig 1 nacht
ik was een lego meisje en heb nooit een pop gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger waarschijnlijk vele met poppen gespeelden wilt nu een grote versie
Vrouwen zijn ook echt leuk ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn echt leuk....Maar als ik kijk naar een relatie hebben met een vrouw of met een man.... de meeste vrouwen hebben irritante trekjes.... weet niet of ik daar mee kan samen wonen
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
Cali je moet gewoon met een man en vrouw tegelijkVind die man vast niet erg
Dan heeft die ook 2 vrouwen
Legoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was een lego meisje en heb nooit een pop gehad
Sowiesoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:42 schreef Californium het volgende:
[..]
dat gaat zowiezo ooit een keer gebeuren....iig 1 nacht
Ouwe smeerpijp. Krijg jij Muck maar eens zover...quote:
Erg he? Maar goed, dan is het in ieder geval wat samenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nietvrouwen zijn leuk....Maar voor een relatie.... Ik weet niet..
En dankje![]()
![]()
![]()
Wij zijn een leuk zielig stel samen![]()
tot zo
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Erg he? Maar goed, dan is het in ieder geval wat samen
Trouwens net mijn intentieverklaring gehad van mijn werk en meteen even een afspraak gemaakt met de vader van een vriend die in de hypotheken zit. Eigen huisje gaat eraan komen!!!
Taalnaziquote:
Eenschquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ouwe smeerpijp. Krijg jij Muck maar eens zover...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |