quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Die ken ik allebei.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Rikketik, ken jij Leon Apperloo(teamgenoot volleybal) en Randy Hietbrink?(overbuurjongen)
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Remco, ken jij Klaas-Jan Huntelaar (voetballer) en Romano Denneboom (voetballer)?
Pikachuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Remco, ken jij Klaas-Jan Huntelaar (voetballer) en Romano Denneboom (voetballer)?
ik zal een gil geven als ik het zover heb, dan ga ik zeker z.s.m. mee naar een uitwedstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ej Remcore, meldt het maar als je een Clubkaart/uitkaart hebt. Kun je wel een keer met me mee naar een uitwedstrijd als je wilt. NEC ofzo, niet zover weg
wie??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
trots heb ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ken jij streektrots? Ken jij de arena van binnen?
Druk man.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawohlIk heb er nu drie onder m'n hoede. Eentje van mezelf, eentje van de staleigenaar die ik bijrijd en eentje van een kennis die deze week op vakantie is.
Heerlijk, lekker paardrijden! Moet wel zeggen dat het kwa tijd een enorme opluchting zou zijn als ik de fjord niet meer hoef te doen! Iedere dag op en neer naar Losser kost toch wel wat tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |