Maar die is geen buizen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef The_Dean het volgende:
Of een Fender MetalHead met 550 watt
Ja dat valt me inderdaad niks tegenquote:
Ik wil geen meeting zonder broeken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bedoelt optreden, maar eigenlijk bedoel je in real life![]()
Maakt met zoveel watts ook niet echt meer uit denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die is geen buizen.
Vast wel hard, daar niet van.
Komt heus in goede handen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel eens over gedacht hem weg te doen ja, maar ik kan nergens afscheid van nemen
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Dan moet je wat van je oude zut verkopen, dan kun je eenvoudigweg iets nieuws aanschaffen!
Dat zijn de leuke dingen manquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook nog steeds een opknapgitaar liggen waarvan eigenlijk ook alle electronica vervangen moet worden. En die moet nog geschuurd en gelakt of iets dergelijks.
Dat heb ik ook altijd, met het gevolg dat ik alles bewaar en nooit iets verkoopquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Cynic het volgende:
Heb er wel eens over gedacht hem weg te doen ja, maar ik kan nergens afscheid van nemen
Misschien heb ik tzt wel wat hulp nodig en kom ik even langs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen man
Zo ben ik ook nog met twee strats bezig
Komt altijd vanalles tussen waardoor ik er weinig tijd voor heb. En straks klussen en verhuizen... word wel herfst 2009 voordat die klaar zijn...
Misschien een stomme vraag, maar valt er ook een beetje zittend mee te spelen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:41 schreef The_Dean het volgende:
Net als ik met mijn nieuwe V
Twee verkocht [een ML en een Epi LP] en die V in de plaats. En geld over
Wat een ding blijft die V man, speelt heerlijk, superding!
ik hou me gitaar altijd anders vast, als ik speel ga ik los, en sta ik niet stil met de gitaar te pielenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hmm goed, dat video doe ik dan morgen even.
En btw, hoe houden jullie je gitaar vast? (bovenaf gezien)
1 of 2?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |