Of als je onder de 18 bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Behalve als je punk wil spelen dan hoef je neit te stemmen
Ik stemde eerder dan jij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Of als je bas speelt
Toch niet aan die ene met een houten poot en een eend op zijn schouder? (bij gebrek aan papegaaien in friesland)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
Daan, uw pakketje is onderweg. Heb het persoonlijk aan de kapitein van de trekschuit meegegeven
Die zal bij het krieken der dag aan den Zuyderzee in ontvangst genoomen worden door de schipper der Hollandsche Postschuyt en wellicht diezelfde ochtend aan mijn huispoort aan mij overhandigd worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
Daan, uw pakketje is onderweg. Heb het persoonlijk aan de kapitein van de trekschuit meegegeven
Een SG hoort mijns inziens rood te zijn. Dat komt het duivelsche karakter wel ten goedequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan ook voor een Gibson SG special II gaan die kosten nieuw 600 ongeveer.
[ afbeelding ]
Klonk goed maar ik vind em er niet utizien
Bouwt Hendrickson die ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:19 schreef KaMo het volgende:
Zo'n Razorback?
Ik moest googlen, maar nee, geen Dean of whatever... tis trouwens Hendricson zonder kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar nee, geen Dean of whatever... tis trouwens Hendricson zonder k
SweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je adres, dan kom ik hem nu nog ophalen.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar nee, geen Dean of whatever... tis trouwens Hendricson zonder k
(semi)haakarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet ding man, Explorers zijn retecool! Meer pics!Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |