Als het op donderdag is hangt het er een beetje van af hoe laat jullie moeten spelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice![]()
Nouja moet je maar ff laten weten dan of dat lukt het is voglende week donderdag al lekker kort dag
Maar als je wil flikker ik je mooi op de gastenlijst kan toch nog een zooi mensen kwijt scheetl toch weer 5e entree
<--- Epiphone SG Specialquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou het net zeggen, kan ik ook best even voor je doen, kost je echt minder dan bij Tonika. Wat voor gitaar heb je?
Ik weet het ook nog niet ik hoop ook niet al te laatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het op donderdag is hangt het er een beetje van af hoe laat jullie moeten spelen.
De dag erna moet ik om 7:30 weer op mijn werk zijn.
QFTquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo van die 2 uur dat ik hier zit heb ik denk ik effectief 2 minuten gewerkt
dus je hebt het net zo druk als ik hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet ik hoop ook niet al te laat
Zo van die 2 uur dat ik hier zit heb ik denk ik effectief 2 minuten gewerkt
Zachtste prijzen van Nederlandquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:41 schreef RemCOW het volgende:
[..]
<--- Epiphone SG Special![]()
Maar als jij dat zou kunnen doen, voor een zachter prijsje dan Tonika, zou erg mooi zijn!
Hangt van de staat van 2 af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat is wijs ?
1 een nieuwe duurdere serie Epiphone SG kopen? +/- 600 eu (inc goede humbuckers).
2 een tweedehands Gibson SG kopen? +/- zelfde bedrag.
??
*Nee geen optie 3 Dean kopen voor dat bedrag
Nr.2quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of een tweedehands
[ afbeelding ]
Keuze's keuze's
Je kan ook voor een Gibson SG special II gaan die kosten nieuw 600 ongeveer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of een tweedehands
[ afbeelding ]
Keuze's keuze's
Die moet je ook niet doorverkopen. Epiphones zijn gitaren om te gebruiken, niet als belegging. Niet dat je op Gibsons niet kan spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Koop je een nieuwe Epi, dan ben je bij doorverkoop meteen de helft kwijt.
Als je voor 500 euro een Epi koopt en je kan voor hetzelfde bedrag een Gibson kopen... Je moet natuurlijk altijd de betere gitaar kopen, maar die tweedehandse Gibson zal niet minder zijn dan een Epi denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet je ook niet doorverkopen. Epiphones zijn gitaren om te gebruiken, niet als belegging. Niet dat je op Gibsons niet kan spelen natuurlijk.
Dat verschilt uiteraard per instrument. Maar als ik mijn Epiphone als originele Gibson tegengekomen was voor ruwweg dezelfde prijs (misschien een 200 meer) dan was het een makkelijke keus geweest, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je voor 500 euro een Epi koopt en je kan voor hetzelfde bedrag een Gibson kopen... Je moet natuurlijk altijd de betere gitaar kopen, maar die tweedehandse Gibson zal niet minder zijn dan een Epi denk ik.
Tweedehands is juist fijn, een goed bespeelde gitaar moet je koesteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:10 schreef Goover het volgende:
Zelf zou ik altijd voor nieuw gaan, ik houd nooit zo van 2e hands spullen. Tenzij ze gratis zijn
Daar zit het hem net... ben genoeg tegen gekomen die echt niet goed bespeeld warenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tweedehands is juist fijn, een goed bespeelde gitaar moet je koesteren.
Hangt er vanaf hoe je hem neerzet natuurlijk, maar dit is wel de klassieker jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:42 schreef Aresdreams het volgende:
de verplaatsing van het geluid, de straight cabinet stuurt het geluid recht naar voren toe, de slanted versprijd het geluid iets meer. als je dus maar 1 cabinet gebruikt raad ik een slanted cabinet aan, omdat je dan iets beter het geluid hoort op het podium/oefenruimte.
Als je een full stack gaat bouwen gebruik je meestal 1 straight en 1 slanted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |