het weer valt hier wel meequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:14 schreef SiETSKE. het volgende:
wat een dodelijk saaie dag is het weer.
hier ookquote:
Nou, dat valt alles mee, denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:14 schreef SiETSKE. het volgende:
wat een dodelijk saaie dag is het weer.
Raalte is idd wel een wereldreis jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook
een wereldreis gemaakt naar Raalte, daar wat modellenshoots gehad met 12-15 jarige kipjes
heb me wel vermaakt
Ah, daar ben ik ook laatst geweest. veel kippen daarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook
een wereldreis gemaakt naar Raalte, daar wat modellenshoots gehad met 12-15 jarige kipjes
heb me wel vermaakt
vooral ook omdat ik van de a28 naar de a1 naar deventer en vandaar uit binnendoor moestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Raalte is idd wel een wereldreis ja
rustig aanquote:Hoest nu met je eigen bedrijfje?
Daar binnendoor met die eeuwig doorgetrokken streepquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
vooral ook omdat ik van de a28 naar de a1 naar deventer en vandaar uit binnendoor moest
iets met rukrouteplanner k miste een deel
maar ach ben dr gekomen, vraag niet hoe, maar uiteindelijk is t wel gelukt
hoe ben je...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
vooral ook omdat ik van de a28 naar de a1 naar deventer en vandaar uit binnendoor moest
iets met rukrouteplanner k miste een deel
maar ach ben dr gekomen, vraag niet hoe, maar uiteindelijk is t wel gelukt
uhuhquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar binnendoor met die eeuwig doorgetrokken streep
quote:
Er zit een knop op je tv!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef SiETSKE. het volgende:
ouwhoer.
die elize praat zó irritant.
Dan heb je de mute-knop ook nogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:42 schreef SiETSKE. het volgende:
haha ja oke.
maar de rest wil ik wel zien.
behalve dat geleuter van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |