98% van de 'muziek' uit amerika zuigt
alleen de grunge scene was cool.. maar die tijden lijken voorgoed voorbij
quote:mmmz en voor 99% van de nederlandse muziek geldt hetzelfde...
Op zondag 14 april 2002 00:53 schreef Wisp het volgende:
98% van de 'muziek' uit amerika zuigt
Elke keer als ik dat nummer ´Rainy Days op t.v. voorbij zie komen dan begrijp ik niet dat IEMAND dit in godsnaam mooi kan vinden.....
Okee Mary J.Blige gaat nog wel, maar die gozer met die uitgerekte Droopy-kop! Wat een rot stem heeft hij
quote:Echt zo'n album waar je na 10 jaar nog steeds naar luistert. NOT!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef LoekB het volgende:
Wat vinden jullie van hem? ik heb net z'n album pain is love gekocht en ik moet zeggen , die klinkt zeer lekker... (net als zijn nummers met J.Lo)
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 29-07-2002 21:00]
Ik ken 1 nummer wat zelfs goed is waar Ja Rule in voorkomt
Je zou het bijna niet geloven:
Method Man, Nas, DMX, JaRule - Grand Finale
Super nummer :p
(en het hele korte gedeelte waarin JaRule mag schreeuwen is het kutste stukje)
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:54 schreef LoekB het volgende:
Schop dit topic nou niet omhoog, ik heb al een tijdje een hekel aan die kerel
* LoekB snapt niet wat die er 3 maanden geleden in die muziek zag en schaamt zich een beetje voor dit topic...
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:36 schreef Grobbel het volgende:[..]
Toch wel het grappigste wat ik vandaag heb gelezen.
quote:Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden
Op maandag 29 juli 2002 22:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik had net een aantal topics op rij gelezen waarin je fel van leer trok tegenover mensen die jouw smaak maar niks vonden, en dat gebeurde ook in dit topic over Ja Rule... In die context is dat terugkrabbelen van je wel opvallend en enigszins amusant. Sorry, voel je vooral niet beledigd, was niet mijn intentie. Ben alleen benieuwd of je over een paar maanden ook ineens je mening over R&B in het algemeen gaat herzien.
quote:Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
Op maandag 29 juli 2002 22:48 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden
...
quote:Maar ik ben al jaren geen 15 meer en toch houdt ik er nog steeds van, al jaren en dat zal ik ook blijven doen. De muziek van b.v. Alicia Keys is prachtig, en ik weet zeker dat ik daar op m'n 25e nog steeds naar luister...
Op maandag 29 juli 2002 23:01 schreef Grobbel het volgende:[..]
Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
![]()
Maar langzaam groei je er toch wel een beetje uit denk ik, dat gebeurde met mij tenminste wel. Tegenwoordig is de hoeveelheid R&B die ik thuis opzet nihil, en dat is al jaren zo. Vind het allemaal niet zo interessant meer, maar goed, dat heb ik zo een beetje met alle muziek die ik op mijn vijftiende leuk vond tegenwoordig. Je gaat gewoon vanzelf andere eisen aan muziek stellen als je ouder wordt.
quote:Heheh, inderdaad, volgens mij had 'ie net een lobotomie achter de rug toen ze de studio ingingen.
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
quote:Ook erger dan P.Diddy?
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand zo ongeïnspireerd en monotoon horen rappen.
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
Van alle R&B en CRap, is die gozer toch wel het allerergst.
Die stem klinkt voor geen meter en toont geen greintje emotie of soul en klinkt live dan ook nog vaak vals.
Hij is van alle negroïde artiesten gewoonweg de slechste die ik tot nu toe gezien en gehoord heb.
Wat dat betreft scoort die Nelly of enig ander met een beetje stem meer punten bij mij. (Niet veel natuurlijk)
quote:Die links worden een beetje irritant.
Op donderdag 05 september 2002 14:04 schreef Boogieman het volgende:
JA RULE ZUIGT!!
WEG MET JA RULE!!!Kijk op de Anti Ja Rule Website!!!!
Op echt ELKE foto die google vindt heeft ie ze bedekt
quote:Cynix zegt: "Met slotjesroepers zijn we ook niet zo blij."
Op dinsdag 7 januari 2003 22:42 schreef LoekB het volgende:
Slotje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |