abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3824776
wat een ophef over een neger die poep praat op een slappe beat

98% van de 'muziek' uit amerika zuigt

alleen de grunge scene was cool.. maar die tijden lijken voorgoed voorbij

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_3836240
quote:
Op zondag 14 april 2002 00:53 schreef Wisp het volgende:
98% van de 'muziek' uit amerika zuigt
mmmz en voor 99% van de nederlandse muziek geldt hetzelfde...
pi_5193991
Ik van Ja Rule..

Elke keer als ik dat nummer ´Rainy Days op t.v. voorbij zie komen dan begrijp ik niet dat IEMAND dit in godsnaam mooi kan vinden.....

Okee Mary J.Blige gaat nog wel, maar die gozer met die uitgerekte Droopy-kop! Wat een rot stem heeft hij

pi_5194020
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef LoekB het volgende:
Wat vinden jullie van hem? ik heb net z'n album pain is love gekocht en ik moet zeggen , die klinkt zeer lekker... (net als zijn nummers met J.Lo)
Echt zo'n album waar je na 10 jaar nog steeds naar luistert. NOT!
Take no prisoners... take no shit!
pi_5194022
Schop dit topic nou niet omhoog, ik heb al een tijdje een hekel aan die kerel
* LoekB snapt niet wat die er 3 maanden geleden in die muziek zag en schaamt zich een beetje voor dit topic ...

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 29-07-2002 21:00]

pi_5194265
Ja Rule, sorry hoor, maar hoe is hij in hemelsnaam in de muziekbussiness terechtgekomen.....die kerel heeft toch geen zangtalent man....Nou ben ik al helemaal geen R&B-fan, maar ik vind dan toch andere R&B zangers, zoals Usher en vrienden, tien keer beter klinken dan Ja Rule....Enige manier voor hem om hits te scoren is door er een lekker wijf (lees: Jennifer Lopez) in te gooien....
pi_5195240
LET OP!

Ik ken 1 nummer wat zelfs goed is waar Ja Rule in voorkomt
Je zou het bijna niet geloven:

Method Man, Nas, DMX, JaRule - Grand Finale

Super nummer :p
(en het hele korte gedeelte waarin JaRule mag schreeuwen is het kutste stukje)

Knahmsayin?
  maandag 29 juli 2002 @ 22:36:06 #108
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5195407
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:54 schreef LoekB het volgende:
Schop dit topic nou niet omhoog, ik heb al een tijdje een hekel aan die kerel
* LoekB snapt niet wat die er 3 maanden geleden in die muziek zag en schaamt zich een beetje voor dit topic ...

Toch wel het grappigste wat ik vandaag heb gelezen.
pi_5195473
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:36 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Toch wel het grappigste wat ik vandaag heb gelezen.

Wat is daar zo grappig aan???
  maandag 29 juli 2002 @ 22:44:19 #110
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5195560
Ik had net een aantal topics op rij gelezen waarin je fel van leer trok tegenover mensen die jouw smaak maar niks vonden, en dat gebeurde ook in dit topic over Ja Rule... In die context is dat terugkrabbelen van je wel opvallend en enigszins amusant. Sorry, voel je vooral niet beledigd, was niet mijn intentie. Ben alleen benieuwd of je over een paar maanden ook ineens je mening over R&B in het algemeen gaat herzien.
pi_5195641
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik had net een aantal topics op rij gelezen waarin je fel van leer trok tegenover mensen die jouw smaak maar niks vonden, en dat gebeurde ook in dit topic over Ja Rule... In die context is dat terugkrabbelen van je wel opvallend en enigszins amusant. Sorry, voel je vooral niet beledigd, was niet mijn intentie. Ben alleen benieuwd of je over een paar maanden ook ineens je mening over R&B in het algemeen gaat herzien.
Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden ...
  maandag 29 juli 2002 @ 23:01:18 #112
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5195866
quote:
Op maandag 29 juli 2002 22:48 schreef LoekB het volgende:

[..]

Dat ik z'n muziek niet meer waardeer heeft niks te maken met FOK! (stel je voor, m'n muzieksmaak beetje laten beinvloeden door wat mensen op een forum...) maar puur omdat hij me op de een of andere manier begint te irriteren, kan niet helemaal uitleggen waarom. M'n mening over R&B in het algemeen zal ik niet veranderen, of ik moet de hele r&b scene opeens irritant gaan vinden ...

Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
Maar langzaam groei je er toch wel een beetje uit denk ik, dat gebeurde met mij tenminste wel. Tegenwoordig is de hoeveelheid R&B die ik thuis opzet nihil, en dat is al jaren zo. Vind het allemaal niet zo interessant meer, maar goed, dat heb ik zo een beetje met alle muziek die ik op mijn vijftiende leuk vond tegenwoordig. Je gaat gewoon vanzelf andere eisen aan muziek stellen als je ouder wordt.
pi_5195988
quote:
Op maandag 29 juli 2002 23:01 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Toen ik 15 was, vond ik het allemaal ook best aardig hoor. Heb zelfs nog een CD van Blackstreet (Another Level) als bewijs daarvan... Ook al had ik die vooral gekocht vanwege de niet-zwijmelnummers die Teddy Riley en consorten toentertijd hadden gemaakt (speciale versie met de rockversie van Fix en de videoclip-versie van No Diggity op een bonus-CD erbij).
Maar langzaam groei je er toch wel een beetje uit denk ik, dat gebeurde met mij tenminste wel. Tegenwoordig is de hoeveelheid R&B die ik thuis opzet nihil, en dat is al jaren zo. Vind het allemaal niet zo interessant meer, maar goed, dat heb ik zo een beetje met alle muziek die ik op mijn vijftiende leuk vond tegenwoordig. Je gaat gewoon vanzelf andere eisen aan muziek stellen als je ouder wordt.

Maar ik ben al jaren geen 15 meer en toch houdt ik er nog steeds van, al jaren en dat zal ik ook blijven doen. De muziek van b.v. Alicia Keys is prachtig, en ik weet zeker dat ik daar op m'n 25e nog steeds naar luister...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juli 2002 @ 23:09:27 #114
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5196026
Ik heb echt nog nooit iemand zo ongeïnspireerd en monotoon horen rappen.
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 29 juli 2002 @ 23:55:09 #115
2889 Zander
He's gone
pi_5196741
quote:
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Alhoewel, dat sukkeltje die bij Puff Daddy was, Mace ofzo, klonk ook als een of andere retard.
Heheh, inderdaad, volgens mij had 'ie net een lobotomie achter de rug toen ze de studio ingingen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5196771
quote:
Op maandag 29 juli 2002 23:09 schreef Tokus het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand zo ongeïnspireerd en monotoon horen rappen.
Ook erger dan P.Diddy?
pi_5229073
Ja maar Mase (Murda Ma$e voor degenen die z'n old school tijd niet kenden met Big L en Mc Gruff) is nu toch priester geworden? Vind ik wel dope
  woensdag 4 september 2002 @ 22:55:42 #118
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5661215
Ik wilde even kwijt dat elke single ft. Ja Rule die verschijnt mijn hekel aan dit stuk onbenul weer sterker maakt. Wat is dit erg.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5668010
"Al draagt een aap een gouden ring..."

Van alle R&B en CRap, is die gozer toch wel het allerergst.
Die stem klinkt voor geen meter en toont geen greintje emotie of soul en klinkt live dan ook nog vaak vals.

Hij is van alle negroïde artiesten gewoonweg de slechste die ik tot nu toe gezien en gehoord heb.

Wat dat betreft scoort die Nelly of enig ander met een beetje stem meer punten bij mij. (Niet veel natuurlijk)

Music is the basis of all life...Without music, life has no meaning...Celebrate life!
pi_5668170
JA RULE ZUIGT!!
WEG MET JA RULE!!!

Kijk op de Anti Ja Rule Website!!!!

http://JaRule.bleh.nl

Music is the basis of all life...Without music, life has no meaning...Celebrate life!
pi_5673873
quote:
Op donderdag 05 september 2002 14:04 schreef Boogieman het volgende:
JA RULE ZUIGT!!
WEG MET JA RULE!!!

Kijk op de Anti Ja Rule Website!!!!

http://JaRule.bleh.nl

Die links worden een beetje irritant.
pi_7765782
Heeft Ja Rule een oorcorrectie gedaan?
Hij gebruikte echt alles om ze te maskeren: petjes, doekjes, etc.

Op echt ELKE foto die google vindt heeft ie ze bedekt

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_7766670
Slotje. .
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:02:08 #124
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7767213
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:42 schreef LoekB het volgende:
Slotje. .
nee man! super topic dit!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 23:04:37 #125
9613 Seborik