of een andere?
als het diegene is die ik denk dat 't is vind ik 't maar kut muziek
Wat een teringstem heeft die gozer zeg...
Ik vind hem volkomen irritant, vooral zijn hit over XTC waarin hij aan de verzamelde Amerikaanse jeugd de geneugten van deze drug openbaart.
Jennifer Lopez is bij lange na niet zo lekker als vaak wordt beweerd, en ze kan voor geen meter zingen.
Het is trouwens Jeru the Damaja!
Bovendien geeft het ook nog een totaal verkeerd beeld van bepaalde groepen in amerika. Het is een feit dat R&B en rap gedomineerd word door negers, De paar negers die het gemaakt hebben geven een beeld af van: "kijk mij eens met 10 gouden ringen een mercedes en aan iedere vinger een slet!" Terwijl dit juist absoluut niet een goede afspiegeling is van hoe de gemiddelde jonge zwarte amerikaan er aan toe is. Maar het trieste is dat ze er zich wel aan spiegelen en de enige manier voor veel zwarten om deze "status" te bereiken is door de criminaliteit in te gaan.
quote:Ik hou wel van HipHop, maar absoluut niet van Ja Rule.
Op zaterdag 23 maart 2002 15:49 schreef LoekB het volgende:
Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
quote:Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
Op zaterdag 23 maart 2002 15:54 schreef mixologist het volgende:
inhoudsloze muziek waarbij de zangers alleen maar opscheppen over hoeveel geld ze wel niet verdienen of hoeveel wijven ze wel niet hebben gepakt.
En dan ook nog tegen elkaar op scheppen. Ik vind het vrij primitieve muziek omdat de nadruk alleen maar ligt op IMAGE IMAGE IMAGE.Bovendien geeft het ook nog een totaal verkeerd beeld van bepaalde groepen in amerika. Het is een feit dat R&B en rap gedomineerd word door negers, De paar negers die het gemaakt hebben geven een beeld af van: "kijk mij eens met 10 gouden ringen een mercedes en aan iedere vinger een slet!" Terwijl dit juist absoluut niet een goede afspiegeling is van hoe de gemiddelde jonge zwarte amerikaan er aan toe is. Maar het trieste is dat ze er zich wel aan spiegelen en de enige manier voor veel zwarten om deze "status" te bereiken is door de criminaliteit in te gaan.
quote:Toen jij dat schreef had anders nog niemand die niet van hiphop houdt gereageerd hoor
Op zaterdag 23 maart 2002 15:49 schreef LoekB het volgende:
Lui die niet van hiphop/r&b houden ook niet reageren a.u.b...
quote:ge·ne·ra·li·'se·ren
Op zaterdag 23 maart 2002 15:54 schreef mixologist een heel verhaal:
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen
quote:jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
Op zaterdag 23 maart 2002 15:59 schreef keeper het volgende:[..]
Toen jij dat schreef had anders nog niemand die niet van hiphop houdt gereageerd hoor
quote:Dat is jouw mening
Op zaterdag 23 maart 2002 16:00 schreef LoekB het volgende:[..]
jawel, als je niet weet ja rule is, ben je ook niet echt op de hoogte van de laatste r&b en hiphop
quote:Precies!
Op zaterdag 23 maart 2002 16:01 schreef Seborik het volgende:
Reageer allemaal eens een beetje normaal. Als je het geen leuke muziek vindt, kun je dat ook normaal onder woorden brengen. (Geldt voor een aantal.)
quote:nee zwetende negers gegil is leuk om aan te horen
Op zaterdag 23 maart 2002 15:58 schreef LoekB het volgende:
zucht... dit geeft wel weer weer dat de gemiddelde FOKKER geen muzieksmaak heeft en niet verder komt dan hun boerenrockmuziek
quote:ook al vind je hem niet goed, ik denk dat de meeste hem wel kennen hoor..
Op zaterdag 23 maart 2002 16:02 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is jouw mening
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-03-2002 16:03]
quote:Ok, ik heb geen flauw idee wie Ja Rule is en kan dus weinig zeggen over de muziek die hij maakt.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:01 schreef Seborik het volgende:
Reageer allemaal eens een beetje normaal. Als je het geen leuke muziek vindt, kun je dat ook normaal onder woorden brengen. (Geldt voor een aantal.)
quote:Ja ok, das waar.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:03 schreef LoekB het volgende:[..]
ook al vind je hem niet goed, ik de dat de meeste hem wel kennen hoor..
Maar om Ja-Rule nou het laatste op hiphop-gebied te noemen...
Wat ik van hem ken, is het toch wel een 13 in een dozijn rapper. Hoewel ik moet zeggen dat hij dat nummer van J.Lo (I'm Real) toch wel verbeterde. In grote mate.
quote:En er mogen best mensen reageren die het niet kennen of het niet mooi vinden. Als je nu uitlegt wat het voor muziek is, willen ze er misschien weleens naar luisteren.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:02 schreef LoekB het volgende:[..]
Precies!
quote:juist ja, omdat iemand muziek die jij leuk vind niet kan waarderen, heeft hij meteen geen muzieksmaak
Op zaterdag 23 maart 2002 15:58 schreef LoekB het volgende:
zucht... dit geeft wel weer weer dat de gemiddelde FOKKER geen muzieksmaak heeft en niet verder komt dan hun boerenrockmuziek
....
ik luister naar veel verschillende soorten muziek (voorkeur gaat naar hardcore uit). maar JaRule is not my thing. Doe dan maar Gangstarr ofzo.
quote:ik zou zeggen, luister zijn albums is, ik denk dat dat je mening wel zal veranderen dat hij een 13 in een dozijn rapper is
Op zaterdag 23 maart 2002 16:04 schreef keeper het volgende:[..]
Ja ok, das waar.
Maar om Ja-Rule nou het laatste op hiphop-gebied te noemen...
Wat ik van hem ken, is het toch wel een 13 in een dozijn rapper. Hoewel ik moet zeggen dat hij dat nummer van J.Lo (I'm Real) toch wel verbeterde. In grote mate.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |