Je mag gewoon je bril ophouden, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zat er een paar maanden geleden aan te denken maar het is er nog niet van gekomen. Kost wel wat denk ik of niet?
Hoe zit het als je een afwijking hebt aan je ogen? Bij mij is het niet zo erg, -0,5 of -0,75, maar ik merk het wel als ik hier thuis met een luchtbuks sciet, met of zonder bril.
klein kaliber hoeft niet zoveel te kosten, voor 3,xx euro kon ik al aan 50 patronen komen op de schietvereniging (RWS en Eley)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zat er een paar maanden geleden aan te denken maar het is er nog niet van gekomen. Kost wel wat denk ik of niet?
Hoe zit het als je een afwijking hebt aan je ogen? Bij mij is het niet zo erg, -0,5 of -0,75, maar ik merk het wel als ik hier thuis met een luchtbuks sciet, met of zonder bril.
Geen idee maar ik draag normaal nooit een bril omdat ik gewoon goed genoeg zie, alleen bij het schieten is het niet erg praktisch als je veraf iets waziger ziet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:33 schreef Toryu het volgende:
[..]
Je mag gewoon je bril ophouden, toch?
Oke dat valt nog mee idd. Hoeveel patronen schiet je er nou doorheen op een gemiddelde avond?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
klein kaliber hoeft niet zoveel te kosten, voor 3,xx euro kon ik al aan 50 patronen komen op de schietvereniging (RWS en Eley)
en je kan toch met bril op schieten ?
ik schoot (met een enkel schots grendel) zo'n 30 patronen per avond (knielend, 4 kaarten per week + 2 proef)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Oke dat valt nog mee idd. Hoeveel patronen schiet je er nou doorheen op een gemiddelde avond?
Ik heb jaren geschoten zonder bril, recent ben ik erachter gekomen dat ik -1,5 en -1,25 heb. Ik schiet nu even niet meer zoveel, maar het is wel erg prettig met bril nu. De meeste veiligheidsbrillen passen ook gemakkelijk over normale brillen heen, dat is dus geen probleem.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |