nee, tanden gepoestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je ruikt het zelf niet meer bedoel je!?
Dat hóórt zo ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan zal je nu wel uit je bek stinken.![]()
*ik ga ff roken nu*
hhahahahahahahhaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef fathank het volgende:
Friet Kapsalon
Doe mij maar een coupe frikandel speciaal.
Misschien dat je het dan eens moet proberen bij een betere zaak?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef 78rt21 het volgende:
Nou ik heb gister dus voor het eerst een Kapsalon gegeten na al die verhalen hier maar wat viel ie tegen! Man man man.... Deze mix van patat/shoarma/kaas/saus/sla is qua smaak het beste te omschrijven als kots in een bakje. Daarnaast zit deze snack zó bomvol calorieën dat je na 4 happen al volledig vol zit.
Dit is inderdaad een gerecht dat je het beste kunt eten in een dronken bui na het stappen: in nuchtere staat krijg je geen hap door je keel.
Kapsalon? Eens en nooit meer!
Die ziet er wel vertyft uit vriend, teveel patat, te weinig vlees.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:36 schreef Geranium_Opa het volgende:
[ afbeelding ]
Haters gonna hate.
quote:Op donderdag 22 september 2011 09:29 schreef Dastan het volgende:
Wat was HSG-BOMBER kinderachtig in 2008.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heet gewoon Kapsalon. Niets "friet"
Natuurlijk, er moet ook geen aardappel in, maar frietquote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef 78rt21 het volgende:
Nou ik heb gister dus voor het eerst een Kapsalon gegeten na al die verhalen hier maar wat viel ie tegen! Man man man.... Deze mix van patat/shoarma/kaas/saus/sla is qua smaak het beste te omschrijven als kots in een bakje.
Deze manquote:Op donderdag 22 september 2011 09:35 schreef Roland_Deschain het volgende:
Patat kapsalon![]()
![]()
![]()
Het ultieme pauper eten.
huh, een kapper die friet bakt¿ Nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:10 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die dus niet weten wat een frietje kapsalon is.
Dit dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heet gewoon Kapsalon. Niets "friet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |