Ik lees het inderdaad op andere fora ook.quote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef Shakes het volgende:
Mendeljev: Bonussen zijn erg variabel. Je noemt Optiver: Daar zijn zelfs mensen zonder vast loon en enkel met bonus.
Die verleiding is er wel, want roken is hier gratis. Maar ik rook alleen in het weekend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je bedoelt dat je keihard 3 pakjes per dag rookt
Geld is ook niet heel belangrijk voor mij; ik krijg gewoon een stijve van cijfers.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is psychiatrisch verpleegkundige
Ik post hier dus eigenlijk nooit, lurk alleen af en toe wat mee en geef onmiddelijk toe dat ik de ballen verstand heb van dit soort dingen
Geld en materie zijn geen prioriteit van mensen die ervoor kiezen in de zorg te gaan werken
En ik op mijn beurt kan weer niets met cijfers, ik puzzel liever met hersens en gevoelens enzoquote:Op donderdag 6 november 2008 09:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geld is ook niet heel belangrijk voor mij; ik krijg gewoon een stijve van cijfers.
De Société Générale Bankquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
eh . . . welke bank/verzekeraar hebben we het hier dan over (PMen kan als je dat liever hebt) ?
Mijn vrouw is het daar toch niet mee eens (ok, die is geen verpleegkundige... maar wel werkzaam in de zorgsector).quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef MarMar het volgende:
Geld en materie zijn geen prioriteit van mensen die ervoor kiezen in de zorg te gaan werken
Kan je misschien ook iets specifieker zijn? IT'er is wel erg algemeen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
IT'er
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |