Ligt eraan wat je wilt. Vaak moet je gewoon erg goed kunnen hoofdrekenen (daar wordt je vaak op getest). Je opleiding is minder relevant. De theorie krijg je wel geleerd als je werkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef richbitch het volgende:
niemand die hier bij een trading firm werkt? volgens mij is het daar moeilijk binnen komen of niet?
helaas..
Maastricht is hipquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, da's weer net te ver vanuit Maastricht.
Dat is niet zo'n makkelijke keuze voor iemand die in Nijmegen geboren en getogen is en nu al 3 jaar in Maastricht zitquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maarja... Keuze tussen Maastricht en Nijmegen/Arnhem.... die is niet heel lastig (want Maastricht).
Idd, want ze leren volgens mij mensen hun eigen strategie aan.. Werk je er zelf ook?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:12 schreef Shakes het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Vaak moet je gewoon erg goed kunnen hoofdrekenen (daar wordt je vaak op getest). Je opleiding is minder relevant. De theorie krijg je wel geleerd als je werkt.
Ik ga binnenkort wel werken als derivaten trader. Nu ben ik nog een kwantitatief analist (blijf ik doen maar zal het meeste bezig zijn met traden). Dus mooie combinatie van theorie en praktijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:49 schreef richbitch het volgende:
[..]
Idd, want ze leren volgens mij mensen hun eigen strategie aan.. Werk je er zelf ook?
Ik was me een beetje aan het inlezen op de site van Optiver, en het is eigenlijk wel zot dat traders al een bonus van 25k kunnen krijgen in het eerste jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:38 schreef Shakes het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel werken als derivaten trader. Nu ben ik nog een kwantitatief analist (blijf ik doen maar zal het meeste bezig zijn met traden). Dus mooie combinatie van theorie en praktijk.
leuk! :p , zit je ook bij zo'n groot bedrijf als Optiver?quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:38 schreef Shakes het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel werken als derivaten trader. Nu ben ik nog een kwantitatief analist (blijf ik doen maar zal het meeste bezig zijn met traden). Dus mooie combinatie van theorie en praktijk.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:59 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik ben een kapitalistisch varken dat dagelijks bukt voor rottende tomaten, geworpen door woeste maoisten.
Ik lees het inderdaad op andere fora ook.quote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef Shakes het volgende:
Mendeljev: Bonussen zijn erg variabel. Je noemt Optiver: Daar zijn zelfs mensen zonder vast loon en enkel met bonus.
Die verleiding is er wel, want roken is hier gratis. Maar ik rook alleen in het weekend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
je bedoelt dat je keihard 3 pakjes per dag rookt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |