abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:36:10 #76
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_62587976
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Beauregard het volgende:
Oh, overigens ga ik nu naar de sportschool. Vandaag zijn de chest, biceps en onderrug aan de beurt. Daarna ben ik terug en zal ik mijn tijd verdelen tussen het reageren in dit topic, het spelen van WoW en het mezelf gedragen als kankerbezem.
Mag ik jou erop wijzen dat je beter je borst met triceps kan pakken, en je biceps met je rug.

Groetjes,

Een wispelturig vlindertje
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:37:23 #77
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62588009
Beauregard
Giel
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:37:39 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62588018
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Het grappige is dat TS met zijn WO-opleiding zelf nog niet begrijpt dat hij door 'paupers' als jij niet over de straat kan met zijn leasebak (zeer waarschijnlijk heeft hij die niet, omdat ie nog een paar jaar naar school moet). Daarnaast heeft hij ook niet in de gaten dat de hele maatschappij net zo goed om deze 'paupers' draait..

Ik vind het eigenlijk al jammer dat je hier nog een excuus maakt voor je huidige werk; als jij er blij mee bent, dan kon je het nog wel eens beter voor elkaar hebben dan die over-het-paard-getilde TS
Nu doe jij precies waar de TS over klaagt. Jij zal wel weer aan de hand van enkele forumposts kunnen weten wat een user wel en niet begrijpt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62588083
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

Sorry hoor maar deze opmerking maakt me behoorlijk pissig. Omdat ik stenen leg (ik ben straatmaker ja) ben ik een pauper? Wie ben jij dan wel om dat te zeggen?
Je voelt je de meerdere ten opzichte van mij omdat je een WO opleidinkje hebt afgerond, nou gefelicteerd hoor jochie.
Met deze opmerking geef je aan dat je alleen in je eigen beknopte wereldje leeft en nooit een blik hebt geworpen in de andere klassen van de maatschappij. Natuurlijk kan ik niet ontkennen dat bij ons in de bestrating de kans om een dombo tegen het lijf te lopen groter is dan bij pak hem beet een financieel adviesbureau.
Maar van veel mensen in mijn bedrijfstak weet ik zeker (en daar reken ik mezelf ook onder) dat ze een hoger opleiding zouden kunnen volgen en voltooien. Sterker nog, er zitten in mijn ploeg twee hoog opgeleide jongens die ongelukkig waren met het leven dat ze leidde en nu happy zijn met wat ze doen.

Om even mijn eigen situatie uit te leggen. Ik heb altijd goed kunnen leren, ik scoorde hoge cijfers en kon ver komen. Punt was alleen dat ik me altijd stierlijk verveelde op school en het niet meer zag zitten. Ik wilde buiten zijn en met mijn handen aan de gang gaan. Dat was toendertijd een bewuste keuze.
Helaas moest ik ook hier voor weer naar school, vier jaar lang, één avond in de week. Van de dertig man waar we mee begonnen bleven er maar zes over die examen deden, de rest is afgevallen.
De theorie van mijn vak was voor velen dus te hoog gegrepen, voornamelijk door de wiskunde/ meetkunde.

Nu ik wat ouder ben begin ik door te krijgen dat ik achteraf beter wel door had kunnen leren, maar goed ik ben niet te beroerd om mijn fouten toe geven en er wat aan te doen. Ik heb het leren weer opgepakt omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging in iets heel anders en mijn grenzen wil opzoeken.

Als ik klaar ben met studeren mag ik misschien wel op jou neer kijken maar dat doe ik niet. En waarom doe ik dat niet? Ik heb naast mijn afgeronde studie in de tijd dat ik in de straat zat nog iets onder de knie gekregen waar jij geen kaas van hebt gegeten. Niet te snel conclusies trekken over mensen en een realistisch beeld van hoe personen werkelijk in elkaar steken, of het nu een drs is of straatveger.

O ja, wat betreft je gejank hier, die zielige opmerkingen komen van twee kanten, Van zowel laag- als hoogopgeleiden. Of wilde je beweren dat je hier nooit ziet staan dat dat iemand naar aanleiding van een reactie een VMBO'er is?
En zo is het!
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
pi_62588084
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Beauregard het volgende:
Beauregard: Sneeuw is geel.
Prutser: Niet waar, sneeuw is altijd wit.
Beauregard: Eh, ja. Tenzij ik er in heb gepist. Dan is het geel.
Hier spreek je jezelf tegen.

Eerst geef je toe dat sneeuw altijd wit is, om hier vervolgens al in de volgende zin op terug te komen.

Valt me tegen van je.
quote:
Om dit topic toch nog even een populaire twist mee te geven wil ik tenslotte stellen dat ik een WO'er zelden betrap op dergelijk gedrag, omdat deze intelligent genoeg is om te zien dat er niet per se een verband is tussen iemands persoonlijkheid op een forum en persoonlijkheid in het dagelijks leven.
Mensen die zich op internet geheel anders voordoen dan in het echt .
pi_62588090
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Mag ik jou erop wijzen dat je beter je borst met triceps kan pakken, en je biceps met je rug.

Groetjes,

Eh, en waarom dan wel? Dat is een eeuwige discussie, vriend. Ik vind borst+biceps en rug+triceps fijner. Er is geen manier die 'beter' is.

Maar lief dat je even reageerde in mijn topic.
pi_62588094
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Groetjes,

Staan nou je avatar, signature én ondertitel helemaal in het teken van je vriendin?
pi_62588134
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:40 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Eerst geef je toe dat sneeuw altijd wit is, om hier vervolgens al in de volgende zin op terug te komen.

Valt me tegen van je.
[..]

Mensen die zich op internet geheel anders voordoen dan in het echt .
Het voorbeeld was dan ook voor eenvoudige mensen, niet voor gecompliceerde types als jij die mijn gebreken blootleggen. Verdomme.
pi_62588145
Ik wilde mijzelf tot de groep berekenen die TS sierlijk schetste, echter voldoe ik niet aan de belangrijkste randvoorwaarde.

Ik win namelijk iedere discussie
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:43:58 #85
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_62588194
kankerbezem
ben je een kankerbezem met een matje in je nek?
(snapte niet veel van de nummer van die 2 jochies)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:48:26 #86
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_62588302
Beauregard, ben je lelijk?
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_62588332
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:41 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Het voorbeeld was dan ook voor eenvoudige mensen, niet voor gecompliceerde types als jij die mijn gebreken blootleggen. Verdomme.
Pardon !
pi_62588374
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:40 schreef Chriz2k het volgende:

Valt me tegen van je.
Hij had het inderdaad moeten specificeren. "Sommige sneeuw is geel" had logischer geklonken als na de "O ja?" vraag de uitleg "als ik erin gepist heb" erop volgde.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62588383
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:43 schreef Jumparound het volgende:
kankerbezem
HIV tapijt
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:10:58 #90
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62588820
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef Biels het volgende:

[..]

"Grappige" quotes in je signature .

Paupergewoonte.
Dank voor de verhelderende mededeling

Meteen toegepast.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:17:09 #91
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62588960
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:40 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Staan nou je avatar, signature én ondertitel helemaal in het teken van je vriendin?
Hij mocht willen dat Stacy zn vriendin was!
Primum non nocere
pi_62589031
Kwaliteitstopique
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:22:52 #93
192481 Core2
Happiness is the road
pi_62589095
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

'T feit dat je zo heftig reageert geeft al aan dat je nogal onzeker bent over je opleidingsniveau. Er is dan ook niets leukers dan een beetje (subtiel) provoceren en dan dit soort reacties krijgen, dat is ook precies het doel van de TS. Ik zou ze niet te serieus nemen, die "discussies" over niveau. Het is wel fok en KLB waar we over praten
pi_62589195
Dit is een soort excuustopic voor je 'online' persoonlijkheid begrijp ik ?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:36:18 #95
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_62589406
Ik ben on en offline een baas op hoog niveau.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_62589762
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:32 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Bij deze.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
pi_62589778
De TS heeft wel degelijk een punt. Het is ook wel begrijpelijk waarom die mensen (het rapaille) dat doet. Het is één van de laatste redmiddelen om een discussie te 'winnen'. Het is een manier om een ander te bespotten in de hoop dat deze in de ogen van de overigen de discussie verliest. Het is een hele valse manier van doen, maar een echte WO'er kan dat doorzien.
pi_62590034
User Crane is er ook zo eentje die erg houdt van een potje profielschetsen .
pi_62590081
Die TS toch. Telkens maar weer tegen schenen trappen van die arme sloebers.
Wanneer kap je daar nou eens mee?
pi_62590120
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:04 schreef m0m0 het volgende:
Die TS toch. Telkens maar weer tegen schenen trappen van die arme sloebers.
Wanneer kap je daar nou eens mee?
Wanneer ze eens collectief zwichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')