abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:13:14 #31
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62585494
mn homies

percee
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_62585513
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Beauregard het volgende:

Beauregard: Sneeuw is geel.
Prutser: Niet waar, sneeuw is altijd wit.
Beauregard: Eh, ja. Tenzij ik er in heb gepist. Dan is het geel.
Vind je dit zelf niet een beetje kinderachtig an sich? Die discussie die daarna volgt is inderdaad kansloos maar deze opmerking...
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62585530
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:13 schreef Koepert het volgende:
mn homies

percee
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:18:57 #34
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62585686
universitaire prutsers
vakschool prutsers

Er lopen overal prutsers
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:21:07 #35
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_62585764
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:

[..]

Ik nodig je uit om een keer met mij en mn homies mee te gaan stappen

Trouwens waarom betrek je mij in dit topic, net of ik altijd in discussie ga en percee moet winnen
Ja man, en al je topics zijn waargebeurd... Prutser.
© Bafnek
pi_62585771
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef Heathen. het volgende:
Oke profielschet van Beauregard:

Iemand die graag topics aanmaakt over de diverse lagen van de bevolking. Probeert zich te rekenen tot de bovenste laag.
Maar faalt daar jammerlijk in. Feitelijk behoort hij tot de sub-sub-laag van de bovenste laag (met een snufje zuid-west), hetgeen inhoudt dat hij net bovengemiddeld is. Daarnaast pist hij graag over negers en aanverwanten en pikt hij kleine meisjes hun lollie af, om vervolgens hard weg te rennen. Zijn uiterlijk houdt het midden tussen Osama Bin Laden en een Pigmee, daarmee uitstekend passend in de rol van oempa-loempa in Sjakie's chokoladefabriek. Aan baggeraars heeft hij een broertje dood, sterker nog hij heeft helemaal geen broer. Hij hoopt later te reincarneren door opnieuw opgebouwd te worden uit delen van dooie users.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:21:20 #37
217719 Klautje
pi_62585772
"percee"
© Bafnek
pi_62585817
Hoe lang is de penis van TS dan?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:24:28 #39
232232 wobble
wobblewobble
pi_62585876
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy . Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen .
Die moet in mijn sig
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
pi_62585883
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_62585920
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef TI_2008 het volgende:
Je druk maken om verschillende lagen in de bevolking
Je zelf druk maken over het verschil tussen de realiteit en internet
Ey Als er geen bevolkingslagen zijn, kan je ook niet boven op een wijf liggen. En dat wil je toch zeker niet missen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62585977
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:21 schreef Klautje het volgende:

[..]

Ja man, en al je topics zijn waargebeurd... Prutser.
De meeste wel ja. Maar als je zelf nooit buitenkomt is het natuurlijk moeilijk te geloven dat er mensen daadwerkelijk leuke dingen meemaken

Als je graag wil weten wat fictie/nonfictie is bij mn topics zeg je t maar.
pi_62586008
RozeAnjer reporting for duty!

Ik ben het 100% eens met Beauregard. Die arrogante HBO'ers die denken dat ze de bom zijn
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:30:25 #44
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62586071
Ik heb trouwens een hekel aan WO gasten die niet snappen waar het fotoboek voor dient.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:30:32 #45
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62586074
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Beauregard het volgende:
Beauregard: Sneeuw is geel.
Prutser: Niet waar, sneeuw is altijd wit.
Beauregard: Eh, ja. Tenzij ik er in heb gepist. Dan is het geel.
Prutser: OMG, fucking betweterige mongool. Jij bent in het dagelijks leven vast zo'n kankernerdje die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ga WoW spelen kankerbezem.
Dit is trouwens echt oud, komt van dat casettebandje van Bert & Ernie over kerst, uit ~1994
Primum non nocere
pi_62586089
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ey Als er geen bevolkingslagen zijn, kan je ook niet boven op een wijf liggen. En dat wil je toch zeker niet missen?
Sorry hoor, maar wat heeft een bevolkingslaag te maken met de verschillende sekses?
Maar van tijd tot tijd een kampervrouw of juist een verwend hbo-sletje
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:31:18 #47
217719 Klautje
pi_62586099
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:27 schreef afcajos het volgende:

[..]

De meeste wel ja. Maar als je zelf nooit buitenkomt is het natuurlijk moeilijk te geloven dat er mensen daadwerkelijk leuke dingen meemaken

Als je graag wil weten wat fictie/nonfictie is bij mn topics zeg je t maar.
Pa is boos omdat ik hem versla met "regelen"
© Bafnek
pi_62586256
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:30 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat heeft een bevolkingslaag te maken met de verschillende sekses?
Maar van tijd tot tijd een kampervrouw of juist een verwend hbo-sletje
Je mist het punt. Als je op elkaar ligt, heb je verschillende lagen.
pi_62586411
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mist het punt. Als je op elkaar ligt, heb je verschillende lagen.
Sorry, had mijn bijdehand-modus niet aan staan
pi_62586471
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:41 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Sorry, had mijn bijdehand-modus niet aan staan
Je hoeft je hand ook niet te gebruiken als je op een wijf ligt.
pi_62586496
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:12 schreef afcajos het volgende:
percee
En dan zag ik je in een ander topic nog iemand aanvallen op zijn kennis van de Nederlandse taal

Profielschets: afcajos is een hypocriete prutser.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:46:25 #52
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62586543
mn waarde Beauregard maak eens een profielschets van mij
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:48:44 #53
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62586601
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

De vakschool pauper legt straatstenen, waarna de WO'er er in zijn leasebak overheen scheurt, of in de file staat.
Sorry hoor maar deze opmerking maakt me behoorlijk pissig. Omdat ik stenen leg (ik ben straatmaker ja) ben ik een pauper? Wie ben jij dan wel om dat te zeggen?
Je voelt je de meerdere ten opzichte van mij omdat je een WO opleidinkje hebt afgerond, nou gefelicteerd hoor jochie.
Met deze opmerking geef je aan dat je alleen in je eigen beknopte wereldje leeft en nooit een blik hebt geworpen in de andere klassen van de maatschappij. Natuurlijk kan ik niet ontkennen dat bij ons in de bestrating de kans om een dombo tegen het lijf te lopen groter is dan bij pak hem beet een financieel adviesbureau.
Maar van veel mensen in mijn bedrijfstak weet ik zeker (en daar reken ik mezelf ook onder) dat ze een hoger opleiding zouden kunnen volgen en voltooien. Sterker nog, er zitten in mijn ploeg twee hoog opgeleide jongens die ongelukkig waren met het leven dat ze leidde en nu happy zijn met wat ze doen.

Om even mijn eigen situatie uit te leggen. Ik heb altijd goed kunnen leren, ik scoorde hoge cijfers en kon ver komen. Punt was alleen dat ik me altijd stierlijk verveelde op school en het niet meer zag zitten. Ik wilde buiten zijn en met mijn handen aan de gang gaan. Dat was toendertijd een bewuste keuze.
Helaas moest ik ook hier voor weer naar school, vier jaar lang, één avond in de week. Van de dertig man waar we mee begonnen bleven er maar zes over die examen deden, de rest is afgevallen.
De theorie van mijn vak was voor velen dus te hoog gegrepen, voornamelijk door de wiskunde/ meetkunde.

Nu ik wat ouder ben begin ik door te krijgen dat ik achteraf beter wel door had kunnen leren, maar goed ik ben niet te beroerd om mijn fouten toe geven en er wat aan te doen. Ik heb het leren weer opgepakt omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging in iets heel anders en mijn grenzen wil opzoeken.

Als ik klaar ben met studeren mag ik misschien wel op jou neer kijken maar dat doe ik niet. En waarom doe ik dat niet? Ik heb naast mijn afgeronde studie in de tijd dat ik in de straat zat nog iets onder de knie gekregen waar jij geen kaas van hebt gegeten. Niet te snel conclusies trekken over mensen en een realistisch beeld van hoe personen werkelijk in elkaar steken, of het nu een drs is of straatveger.

O ja, wat betreft je gejank hier, die zielige opmerkingen komen van twee kanten, Van zowel laag- als hoogopgeleiden. Of wilde je beweren dat je hier nooit ziet staan dat dat iemand naar aanleiding van een reactie een VMBO'er is?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62586695
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:48 schreef cheqy het volgende:

[..]

Sorry hoor maar deze opmerking maakt me behoorlijk pissig. Omdat ik stenen leg (ik ben straatmaker ja) ben ik een pauper? Wie ben jij dan wel om dat te zeggen?
Je voelt je de meerdere ten opzichte van mij omdat je een WO opleidinkje hebt afgerond, nou gefelicteerd hoor jochie.
Met deze opmerking geef je aan dat je alleen in je eigen beknopte wereldje leeft en nooit een blik hebt geworpen in de andere klassen van de maatschappij. Natuurlijk kan ik niet ontkennen dat bij ons in de bestrating de kans om een dombo tegen het lijf te lopen groter is dan bij pak hem beet een financieel adviesbureau.
Maar van veel mensen in mijn bedrijfstak weet ik zeker (en daar reken ik mezelf ook onder) dat ze een hoger opleiding zouden kunnen volgen en voltooien. Sterker nog, er zitten in mijn ploeg twee hoog opgeleide jongens die ongelukkig waren met het leven dat ze leidde en nu happy zijn met wat ze doen.

Om even mijn eigen situatie uit te leggen. Ik heb altijd goed kunnen leren, ik scoorde hoge cijfers en kon ver komen. Punt was alleen dat ik me altijd stierlijk verveelde op school en het niet meer zag zitten. Ik wilde buiten zijn en met mijn handen aan de gang gaan. Dat was toendertijd een bewuste keuze.
Helaas moest ik ook hier voor weer naar school, vier jaar lang, één avond in de week. Van de dertig man waar we mee begonnen bleven er maar zes over die examen deden, de rest is afgevallen.
De theorie van mijn vak was voor velen dus te hoog gegrepen, voornamelijk door de wiskunde/ meetkunde.

Nu ik wat ouder ben begin ik door te krijgen dat ik achteraf beter wel door had kunnen leren, maar goed ik ben niet te beroerd om mijn fouten toe geven en er wat aan te doen. Ik heb het leren weer opgepakt omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging in iets heel anders en mijn grenzen wil opzoeken.

Als ik klaar ben met studeren mag ik misschien wel op jou neer kijken maar dat doe ik niet. En waarom doe ik dat niet? Ik heb naast mijn afgeronde studie in de tijd dat ik in de straat zat nog iets onder de knie gekregen waar jij geen kaas van hebt gegeten. Niet te snel conclusies trekken over mensen en een realistisch beeld van hoe personen werkelijk in elkaar steken, of het nu een drs is of straatveger.

O ja, wat betreft je gejank hier, die zielige opmerkingen komen van twee kanten, Van zowel laag- als hoogopgeleiden. Of wilde je beweren dat je hier nooit ziet staan dat dat iemand naar aanleiding van een reactie een VMBO'er is?

We hebben er weer eentje
pi_62586698
...
pi_62586766
quote:

[..]

je moet trouwens de straat bij mij in de buurt nog eventjes afmaken
pi_62586873
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef RozeAnjer het volgende:

[..]

We hebben er weer eentje
Wat valt er te lachen over hem? Hij vertelt gewoon zijn waarheid. Of is alleen de waarheid van HBO'ers goed genoeg?

Zijn betoog is emotioneel en erg over the top, maar het is wel de waarheid.
pi_62586945
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of is alleen de waarheid van HBO'ers goed genoeg?
wtf?

HBO
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:04:20 #59
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62587037
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef RozeAnjer het volgende:

[..]

wtf?

HBO
Yo keyboardcowboy, nu weten we het wel
Primum non nocere
pi_62587135
quote:

[..]

Het grappige is dat TS met zijn WO-opleiding zelf nog niet begrijpt dat hij door 'paupers' als jij niet over de straat kan met zijn leasebak (zeer waarschijnlijk heeft hij die niet, omdat ie nog een paar jaar naar school moet). Daarnaast heeft hij ook niet in de gaten dat de hele maatschappij net zo goed om deze 'paupers' draait..

Ik vind het eigenlijk al jammer dat je hier nog een excuus maakt voor je huidige werk; als jij er blij mee bent, dan kon je het nog wel eens beter voor elkaar hebben dan die over-het-paard-getilde TS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')