Toen ik er was beetje groove, funk. Geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:51 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Wat voor muziek draaien ze eigenlijk in Lunatic?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:51 schreef Blawh het volgende:
Ik ga pitten.
[..]
Toen ik er was beetje groove, funk. Geen idee of dat nog steeds zo is.
lucky ben ik nooit geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:53 schreef Blawh het volgende:
Bill is zeker goed te doen ja. Vroeger vaak naar Lucky, maar daar ben ik (gelukkig) al jaren niet meer geweest.
Misschien binnenkort toch maar eens gaan kijken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lunatic is een beetje ja. Hoe zeg ik dat. Beetje van alles
Top 40, Dance, Rock, Funk, Pop, noem maar op
slaap lekkerquote:
Van voor mijn 16e tot ongeveer mijn 18e kwam ik er vaak, maar als je wat ouder wordt dan is Lucky eigenlijk niet echt leuk meer. Bill is dan een stuk leuker.quote:
ook veel over gehoord. (dat het een kleutertent is danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van voor mijn 16e tot ongeveer mijn 18e kwam ik er vaak, maar als je wat ouder wordt dan is Lucky eigenlijk niet echt leuk meer. Bill is dan een stuk leuker.
Heb hier ook nog een zooi munten van Bays, dat is eigenlijk nog wel een foutere tent dan Lucky.
slaap lekkerquote:
Vroeger nog leuk op het fietsje er naartoe, zenuwachtig in de rij en hopen dat je binnen kwam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook veel over gehoord. (dat het een kleutertent is dan)
thnxquote:
ik had toen van 1985 1984 gemaaktquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vroeger nog leuk op het fietsje er naartoe, zenuwachtig in de rij en hopen dat je binnen kwam.
Gelukkig kwam ik er bijna altijd wel in, alleen kwamen ik en een kameraad van me er opeens niet in toen Marco V langs kwam en het wat drukker werd. Stonden we daar buiten in de regen en het onweer, toen maar even het centrum in gefiets en een kroeg in gedoken.Toen baalde ik nog dat ik geen nepid had.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |