wat kost een clubcard/uitkaart dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:07 schreef Lamzak_ het volgende:
Neem een clubkaart + uitkaart en pak een paar uitwedstrijden.
Dan heb je binnen 2 wedstrijden een zwaar virus waardoor je geen enkele wedstrijd wil missen
16 Euro kost hij, uitkaart daarbij is gratis (ze noemen het uitkaart, maar is gewoon je clubkaart met de extra functie dat door de streepjescode een foto gezien kan worden door scanapparaten) Even naar het stadion, daar maken ze een foto van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat kost een clubcard/uitkaart dan?en koop je voor thuiswedstrijden altijd een los kaartje met je clubcard?
heb er wel vaker over zitten denken, maar ga zaterdag vaak stappen (en een wedstrijd duurt soms tot rond 10-en) en zondag ook vaak wel wat doen met vriendin ofzo...
* MinderMutsig grist de brownie uit de handen van San en neemt snel een hapjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, thuis. Net m'n paardjes gedaan. Om negen uur stond ik er
Nu ga ik eindelijk een brownie proeven!
hmmm, maar eens ff over nadenken, maar denk wel binnenkort keer aanvragen en foto laten maken etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
16 Euro kost hij, uitkaart daarbij is gratis (ze noemen het uitkaart, maar is gewoon je clubkaart met de extra functie dat door de streepjescode een foto gezien kan worden door scanapparaten) Even naar het stadion, daar maken ze een foto van je.
Zo'n kaart is 2 jaar geldig en is altijd handig om te hebben. Voor thuiswedstrijden zijn er bij de kleinere ploegen altijd nog kaarten over voor het oude vak 12 (123 nu volgens mij), dat is officieël een uitvak, maar als er niet zoveel uitsupporters meekomen wordt dat een Twentevak.
Jawohlquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig grist de brownie uit de handen van San en neemt snel een hapje![]()
Heb jij eigenlijk eigen paarden? En hoeveel?
precies, heb je gelijk in. lijkt me wel tof om een keer in een uitvak te zitten bij een mooie wedstrijd en dan een heel stadion stil krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Is inderdaad niet ideaal, uitsupporters zijn niet altijd hooligans overigens, volgens mij scheit ik 7 kleuren stront als er echt wat gebeurd. Zijn bij Twente ook vaak vaders en zoons mee. Bij Twente is het een mengeling van mensen. Van alles wat, maar allemaal retefanatiek, waardoor je met 300 man het Alkmaar stadion stil kan krijgen.
Jij zit op schoolquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef Fems het volgende:
Hoi!
Ik zit ook weer gezellig in een tussenuurtje te fokken..
Ik ben toen ook naar het Return duel geweest van de Play-offs bij Nac (thuis 3-0)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, heb je gelijk in. lijkt me wel tof om een keer in een uitvak te zitten bij een mooie wedstrijd en dan een heel stadion stil krijgen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik ben toen ook naar het Return duel geweest van de Play-offs bij Nac (thuis 3-0)
Dat was echt briljant. Wedstrijd wordt gestaakt bij 1-2 i.v.m. spreekkoren, wij dik feesten i.v.m. stand en lachen en de scheidsrechters naam positief scanderen. Komen de spelers het veld weer op, zetten ze You'll never walk alone erop. Gelijk 500 sjaals de lucht in bij ons, zware fluitconcerten bij hun...
Wedstrijd was gestaakt bij een corner van Twente. Je hoorde nog "Alone, Alone, Alone" van het YNWA. corner wordt genomen, scoren ze ook nog 1-3. Ons hele vak helemaal wild. Echt briljant.
Eindstand 1-5, liedjes zoals: Brabantse nachten zijn lang, en avondje Nac werden erg fanatiek gezongen in het Twente vak
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |