abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 07:18:08 #276
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62602929
Goeiemorgen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_62603132
Moggûh
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62604777
Nog 6 uurtjes!
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62604854
ik ga vanavond ook misschien naar de Grolsch Veste m'n ma gaat zo proberen losse kaartjes te kopen, voor mij en m'n vriendin

heb er echt zin in om weer wedstrijd van de FCT te bekijken, wordt dan 1e keer in vernieuwde stadion
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62604941
Neem een clubkaart + uitkaart en pak een paar uitwedstrijden.

Dan heb je binnen 2 wedstrijden een zwaar virus waardoor je geen enkele wedstrijd wil missen

Thuis: Niets gemist
Uit: Roda en Volendam gemist

Uit: Arsenal en Utrecht geweest, zondag naar vitesse, en ook nog naar parijs dit jaar.
pi_62605056
GOEDEMORGEN!

Straks weer ontbijten.
pi_62605148
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:07 schreef Lamzak_ het volgende:
Neem een clubkaart + uitkaart en pak een paar uitwedstrijden.

Dan heb je binnen 2 wedstrijden een zwaar virus waardoor je geen enkele wedstrijd wil missen
wat kost een clubcard/uitkaart dan? en koop je voor thuiswedstrijden altijd een los kaartje met je clubcard?

heb er wel vaker over zitten denken, maar ga zaterdag vaak stappen (en een wedstrijd duurt soms tot rond 10-en) en zondag ook vaak wel wat doen met vriendin ofzo...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:24:35 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62605242
Zoooo, thuis. Net m'n paardjes gedaan. Om negen uur stond ik er

Nu ga ik eindelijk een brownie proeven!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_62605398
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat kost een clubcard/uitkaart dan? en koop je voor thuiswedstrijden altijd een los kaartje met je clubcard?

heb er wel vaker over zitten denken, maar ga zaterdag vaak stappen (en een wedstrijd duurt soms tot rond 10-en) en zondag ook vaak wel wat doen met vriendin ofzo...
16 Euro kost hij, uitkaart daarbij is gratis (ze noemen het uitkaart, maar is gewoon je clubkaart met de extra functie dat door de streepjescode een foto gezien kan worden door scanapparaten) Even naar het stadion, daar maken ze een foto van je.
Nu is er tijdelijk geen mogelijkheid om er 1 aan te maken, dit zal te maken hebben met de europese wedstrijden. Zodat mensen die al een Seizoenkaart/Clubkaart hebben, voorrang krijgen.

Zo'n kaart is 2 jaar geldig en is altijd handig om te hebben. Voor thuiswedstrijden zijn er bij de kleinere ploegen altijd nog kaarten over voor het oude vak 12 (123 nu volgens mij), dat is officieël een uitvak, maar als er niet zoveel uitsupporters meekomen wordt dat een Twentevak.

Bij Heracles was het zelfs niet eens uitverkocht, dus voor bijna alle wedstrijden zijn er wel kaarten over.
pi_62605410
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, thuis. Net m'n paardjes gedaan. Om negen uur stond ik er

Nu ga ik eindelijk een brownie proeven!
* MinderMutsig grist de brownie uit de handen van San en neemt snel een hapje

Heb jij eigenlijk eigen paarden? En hoeveel?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62605851
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:32 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

16 Euro kost hij, uitkaart daarbij is gratis (ze noemen het uitkaart, maar is gewoon je clubkaart met de extra functie dat door de streepjescode een foto gezien kan worden door scanapparaten) Even naar het stadion, daar maken ze een foto van je.

Zo'n kaart is 2 jaar geldig en is altijd handig om te hebben. Voor thuiswedstrijden zijn er bij de kleinere ploegen altijd nog kaarten over voor het oude vak 12 (123 nu volgens mij), dat is officieël een uitvak, maar als er niet zoveel uitsupporters meekomen wordt dat een Twentevak.
hmmm, maar eens ff over nadenken, maar denk wel binnenkort keer aanvragen en foto laten maken etc. en dat vak heb ik 2 jaar terug ook een keer gezeten tegen Vitesse, laatste wedstrijd voor een Intertoto plek (toen de play-offs niet echt goed gingen) zat je gelijk naast de hooligans uit Arnhem wel nice om te horen dat er meestal voor elke wedstrijd wel kaartjes te krijgen zijn
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62605873
Laatste dagje werken deze week!

Nja, morgen dagje conferentie, maar dat is niet echt werken, alleen maar luisteren en gratis eten
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_62605903
Is inderdaad niet ideaal, uitsupporters zijn niet altijd hooligans overigens, volgens mij scheit ik 7 kleuren stront als er echt wat gebeurd. Zijn bij Twente ook vaak vaders en zoons mee. Bij Twente is het een mengeling van mensen. Van alles wat, maar allemaal retefanatiek, waardoor je met 300 man het Alkmaar stadion stil kan krijgen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:06:12 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62606064
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* MinderMutsig grist de brownie uit de handen van San en neemt snel een hapje

Heb jij eigenlijk eigen paarden? En hoeveel?
Jawohl Ik heb er nu drie onder m'n hoede. Eentje van mezelf, eentje van de staleigenaar die ik bijrijd en eentje van een kennis die deze week op vakantie is.

Heerlijk, lekker paardrijden! Moet wel zeggen dat het kwa tijd een enorme opluchting zou zijn als ik de fjord niet meer hoef te doen! Iedere dag op en neer naar Losser kost toch wel wat tijd!
pi_62606166
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Is inderdaad niet ideaal, uitsupporters zijn niet altijd hooligans overigens, volgens mij scheit ik 7 kleuren stront als er echt wat gebeurd. Zijn bij Twente ook vaak vaders en zoons mee. Bij Twente is het een mengeling van mensen. Van alles wat, maar allemaal retefanatiek, waardoor je met 300 man het Alkmaar stadion stil kan krijgen.
precies, heb je gelijk in. lijkt me wel tof om een keer in een uitvak te zitten bij een mooie wedstrijd en dan een heel stadion stil krijgen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_62606240
Hoi!

Ik zit ook weer gezellig in een tussenuurtje te fokken..
pi_62606337
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef Fems het volgende:
Hoi!

Ik zit ook weer gezellig in een tussenuurtje te fokken..
Jij zit op school
pi_62606388
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef Rumille het volgende:

[..]

Jij zit op school

Jammer genoeg wel
pi_62606409
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

precies, heb je gelijk in. lijkt me wel tof om een keer in een uitvak te zitten bij een mooie wedstrijd en dan een heel stadion stil krijgen
Ik ben toen ook naar het Return duel geweest van de Play-offs bij Nac (thuis 3-0)

Dat was echt briljant. Wedstrijd wordt gestaakt bij 1-2 i.v.m. spreekkoren, wij dik feesten i.v.m. stand en lachen en de scheidsrechters naam positief scanderen. Komen de spelers het veld weer op, zetten ze You'll never walk alone erop. Gelijk 500 sjaals de lucht in bij ons, zware fluitconcerten bij hun...

Wedstrijd was gestaakt bij een corner van Twente. Je hoorde nog "Alone, Alone, Alone" van het YNWA. corner wordt genomen, scoren ze ook nog 1-3. Ons hele vak helemaal wild. Echt briljant.

Eindstand 1-5, liedjes zoals: Brabantse nachten zijn lang, en avondje Nac werden erg fanatiek gezongen in het Twente vak
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:21:29 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62606455
Whooooo ik zie me toch net een mooi paard voorbij komen
pi_62606488
Deze?:
pi_62606505
ik ga weer naar de kantine! daag
pi_62606603
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ik ben toen ook naar het Return duel geweest van de Play-offs bij Nac (thuis 3-0)

Dat was echt briljant. Wedstrijd wordt gestaakt bij 1-2 i.v.m. spreekkoren, wij dik feesten i.v.m. stand en lachen en de scheidsrechters naam positief scanderen. Komen de spelers het veld weer op, zetten ze You'll never walk alone erop. Gelijk 500 sjaals de lucht in bij ons, zware fluitconcerten bij hun...

Wedstrijd was gestaakt bij een corner van Twente. Je hoorde nog "Alone, Alone, Alone" van het YNWA. corner wordt genomen, scoren ze ook nog 1-3. Ons hele vak helemaal wild. Echt briljant.

Eindstand 1-5, liedjes zoals: Brabantse nachten zijn lang, en avondje Nac werden erg fanatiek gezongen in het Twente vak
zulke wedstrijden bedoel ik dus, dat is pas sfeer!! en als ik vanavond ga, neem ik de sjaal mee en gaan we staan en zingen met het YNWA
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Deze?:[ afbeelding ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:31:03 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_62606687
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Deze?:[ afbeelding ]
Nee, deze:

pi_62606736
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, deze:

[ afbeelding ]
Toch vind ik de mijne mooier

Ej Remcore, meldt het maar als je een Clubkaart/uitkaart hebt. Kun je wel een keer met me mee naar een uitwedstrijd als je wilt. NEC ofzo, niet zover weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')