Wil iemand dat even in het lijstje zetten want over 10 minuten ben ik dat alweer vergeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Men moent mij Tamara, ik neem aan dat dat mijn naam is
Ik heb 'm in de Wiki gezet. Tevens het naamlijstje weer op alfabet geordend.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wil iemand dat even in het lijstje zetten want over 10 minuten ben ik dat alweer vergeten. [ afbeelding ]
Je bent God's gift to mutsen, écht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de Wiki gezet. Tevens het naamlijstje weer op alfabet geordend.
Een drama.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef Lastlivingsoul het volgende:
ben je ook al zo slecht in namen?
Ik moest er toch iets neerzetten en Dora kwam als eerste in me op. Geloof me, dat vind ik erger dan jij, dat van alle karakters die ik kon bedenken Dora als eerste in me op kwam.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:35 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Oh dus nu ben ik Dora?
Waarom?
WAAROM DORA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:02 schreef Rikketik het volgende:
Ze kijkt sowieso freaky uit d'r ogen. Zo van: 'ik lach en zwaai nu wel naar je, maar ik kom je in je slaap vermoorden'.Kijk dat heb ik dan weer net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
{ ♥DigiTamsel }
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |