I knowquote:
Prima pakket, beter dan de standaard paketten met chips ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Sala-adin het volgende:
Komt waarschijnlijk door de kerst, dan vervangt een reguliere voorstelling de sneak omdat die populairder is ofzo ik zeg maar wat
Heb vandaag mijn kerstpakket gekregen met volgende inhoud.
The Dark Knight
Juno
Into the Wild
There Will Be Blood
Mama mia
Step up 2
Wall E
Dat vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:25 schreef Sala-adin het volgende:
Weer geen sneak deze week
Het was ook maar een ideequote:
Maarja, jij bent nog geen Sala.. dus geen gezever, waar baseer je je op, wat zijn je bronnen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Dat is de laatste tijd echt vaak , jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Die gaat pas vanaf 15 januari draaien. En bij sommige bioscopen zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Dat ja. En het was inderdaad maar een matige filmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Klen het volgende:
Het is Public Enemy Number one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |