9,50! Bij ons is hij 4 euro goedkoper. Scheelt toch een hoop...quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Binnenkort zullen de kaartjes van 9 euro stijgen naar 9,50
Maarja dat heeft toch geen effect op de Unlimited houders.
Je zus wat duur, bij ons in de pathe kost een sneak € 5quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Voor alle voorstellingen of enkel de Sneak?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vond em okay.. een 7quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
+1quote:
Nee, dit topic wordt ook niet bedoeld denk ik, aangezien sala het niet aan de hand van haar hints weetquote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Jeeh het volgende:
Maar waar haalt ze het vandaan dan? Ik heb zelf wel eens zitten zoeken, maar zo makkelijk is het echt niet te vinden![]()
Misschien de Pathe of Unlimited Hyves? Kan me niet voorstellen dat heel Sneakend Nederland in deze topic kijkt
Dat klopt idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef Jeeh het volgende:
Dat slaat natuurlijk eigenlijk ook nergens op
Naar de sneak ga je eigenlijk om verrast te worden, daar doen ze het bij Pathe voor. Dat is het hele punt erachter.
Dat wij het voor onszelf verpesten moeten we zelf weten, maar ik begrijp ergens best dat Pathe de sneak liever geheim houdt.
Bespaar me de detailsquote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef tinoburg het volgende:
ja, leuk dat zij dat vinden, maar ik beleef het op een iets andere manier.
als ik verrast wil worden ga ik wel naar een darkroom
Het gaat er ook niet om wat jij vind. Pathé heeft de sneak ingevoerd als "verassing-element". Dat de hele zaal zowat weet welke film er draai zorgt er voor dat die verassing weg valt. Schouwburgplein was sowieso een van de weinige met hints. Bij de kuip moet je bijvoorbeeld maar afwachten. Maar daar is ook geen Miss Sneak...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef tinoburg het volgende:
ja, leuk dat zij dat vinden, maar ik beleef het op een iets andere manier.
als ik verrast wil worden ga ik wel naar een darkroom
In Helmond is ook nooit een hint. Er hebben wel ooit affiches gehangen waarop een lijstje met films werd genoemd, waaronder de sneak van de komende week. Maar die hangen er ook al een poos niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Het gaat er ook niet om wat jij vind. Pathé heeft de sneak ingevoerd als "verassing-element". Dat de hele zaal zowat weet welke film er draai zorgt er voor dat die verassing weg valt. Schouwburgplein was sowieso een van de weinige met hints. Bij de kuip moet je bijvoorbeeld maar afwachten. Maar daar is ook geen Miss Sneak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |