Burn After Reading was vetter dan Rock n Rolla (vind ik)...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef 2Mini het volgende:
Laatste 3 weken sneak:
- Rock n Rolla
- Burn After Reading
- Blindness
Alleen Rock n Rolla vond ik leuk
Burn after reading vond ik dom.. op no country for old men, vind ik alle coen brothers films maar niksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:15 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Burn After Reading was vetter dan Rock n Rolla (vind ik)...
Maar om gelijk maar op de post van Groupie te reageren; ik vond 'Stop-Loss' (alhoewel Joseph Gordon-Levitt nog wel goed speelt) en de '3:10 to Yuma' ook niet echt van hoge kwaliteit..
Je gaat me niet vertellen dat je niet hebt gelachen tijdens Burn After Reading.... C'mon.. John Malkovich als CIA-directeur.. Brad Pitt als volslagen iditoot.. de plotwendingen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Burn after reading vond ik dom.. op no country for old men, vind ik alle coen brothers films maar niks
Uuh, John Malkovich speelt geen CIA-directeur in die filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet hebt gelachen tijdens Burn After Reading.... C'mon.. John Malkovich als CIA-directeur.. Brad Pitt als volslagen iditoot.. de plotwendingen..
Ohja, I can see it nowquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, John Malkovich speelt geen CIA-directeur in die filmDat is J.K. Simmons...
Voor de rest eens met Jeeh
Naar de Munt moet ik 5 minuten lopen. Naar de Arena kost het me een half uur om daar te komen met een keer overstappen ook nog. Het gaat me er niet om dat het uitverkocht is, maar dat het altijd zo'n godvergeten chaos is. 20 rijen voor 4 kaartverkoopmachines die dan ook altijd van de kook raken of zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
De sneak is altijd uitverkocht in de munt
Als ik jou was zou ik naar arena gaan daar is er altijd volop ruimte en heb het maar 3 keer meegemaakt in anderhalf jaar dat het uitverkocht werd
trailer lijkt wel tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
Ooh, met Megan Foxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
Ja sorry, lezen is te moeilijk voor mij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:31 schreef soares het volgende:
Leer lezen
hele kicke film... over hoe mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is...
Je doet alsof je het zeker weetquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef EHV-Pathe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah !!
Leuke vrouw is dat...........
Maaruh, nog even en we weten of wij dezelfde hebben als jullie Sala-din.
Waarschijnlijk krijgen wij een andere sneak dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |