Ik heb een blauwtruïg meisje gezien, samen met een ander witmutsig meisjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef soares het volgende:
Toch was het wel een dope flick.... Heeft iemand mijn blauwheid nog gespot?
Ja truequote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:28 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk dat dit zo'n film is die je steeds meer gaat waarderen als je hem vaker kijkt. Er gebeurt namelijk zo veel. Net als dat Clooney overal waar die binnenkomt zegt: "nice floor"
Ohquote:
Nee, ik ben zo'n kneusje die altijd pas binnen komt vallen als er al een degelijke OP is en aangezien jij altijd van die enorm hoogstaande topics fabriceert, laat ik de eer aan jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:41 schreef Herald het volgende:
Bravebart is zo'n reeksenkneusje en heeft vast veel ervaring met OP's verzinnen
Mmh, niet slechtquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef reconnect het volgende:
ik laat hem schieten deze week..hij lijkt mij niks aan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef tinoburg het volgende:
nou, droge rotfilm zeg.
en wel treurig dat ze geen hints gaan geven omdat het op ''de internet'' wordt gezet, haha.
miss sneak, toen we de zaal in gingen, ook nog heel bijdehand ´´zelfs ik weet de hint niet hoor´´ , jaja zal best.
Maare Sala adin, doelen ze niet op jou,ik neem aan dat als je googled op ´´sneak'' of iets in die trant, dat dit topic wel voorbij komt,denk je niet.
heb blindness een 2 gegeven overigens
Het kan nooit dat ze jou daarbij bedoelen. Dit topic zit tegen de 900 views aan. En er gaan een paar duizend mensen wekelijks naar de sneak. Dan zouden er veel meer views bij dit topic moeten staanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik weet het niet, en ik ben niet afhankelijk van de hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |