haha hij klopt ook met de hint dusquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Weert, dat zegt genoegquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef chansadres het volgende:
In Weert heet de Sneak Preview in eens de Mystery Movie. Zou hier wat meer achter zitten want een gevestigde naam verander je niet zo snel...
Is het niet zo dat de Sneak Preview word geleverd door een speciaal bedrijf? Misschien zijn ze overgestapt op iets anders. De Sneak trekt hier redelijk wat man. De best bekeken film op de maandag in ieder geval.quote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weert, dat zegt genoeg
Nee zonder gekheid, ik heb geen idee, misschien trok de sneak niet genoeg mensen meer?
Oh ja hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef soares het volgende:
ik heb 1 eigenlijk niet gezien...
ga ik het dan wel snappen?
tot strakkies allemaaaaal
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Sala-adin het volgende:
In Arena lag het systeem eruit was dit ook zo bij Schouwburg?
nja kan ook door de lange rijen komen dat ik het drukker vond dan anders..maar ik had het gevoel dat het dinsdag echt helemaal vol was..andere keren dacht ik dat er nog wel wat bij konquote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef teigan het volgende:
reconnect, zaal 1 is elke week uitverkocht bij de sneak hoor.
wij hebben ook al in de rij geroepen dat het madagascar 2 werd, en in de zaal ook nog iemand hiernaartoe verwezen...:P
ik had het ook net gevonden op de website van pathequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef ForumGek het volgende:
Facts & Figures
Aantal stoelen 1663
Aantal zalen 9
Grootste zaal 547 stoelen
Geluidsysteem Dolby A, SR, SRD, DTS
Klimaatregelingssysteem Ja
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik had het ook net gevonden op de website van pathehmm aardig groot dus, zal wel een goedlopend filiaal zijn voor pathe
ik ben benieuwd wat de volgende sneak is, body of lies met brad pitt leonardo dicaprio lijkt me wel aardig. Trailer was in elk gevoel goed
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Sala-adin het volgende:
haaah mijn voorspelling is uitgekomen!
Body of lies it is
Ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef soares het volgende:
ik heb er zin in vanavond!!!
Die lijkt me best okquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef EHV-Pathe het volgende:
Zucht............volgens mijn heeft heel Nederland Body of Lies gehad en moesten wij het doen met een stel duitsers: http://www.imdb.com/title/tt0765432/
Lijkt mij anders een prima film. Alleen wel een beetje raar als sneak, hier draait die film namelijk vanaf morgen al.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef EHV-Pathe het volgende:
Zucht............volgens mijn heeft heel Nederland Body of Lies gehad en moesten wij het doen met een stel duitsers: http://www.imdb.com/title/tt0765432/
Body of Lies draait morgen ook al in de bios, vandaar dat ik niet was gegaanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:00 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Lijkt mij anders een prima film. Alleen wel een beetje raar als sneak, hier draait die film namelijk vanaf morgen al.
Goed punt. Hoe zit het met de prijzen bij iedereen? Hier betaal je tegenwoordig 7 euroquote:Op woensdag 19 november 2008 09:58 schreef Hulkio het volgende:
Het leukste aan de sneak is in mijn ogen dat je een film al een stuk eerder ziet dan de rest, beetje jammer dat je dit dan steeds krijgt. Zo heeft een sneak ook niet echt meerwaarde..... Verder was het eerder ook een stuk goedkoper, maar dat verschil is ook nog maar erg klein.
Mij ook...!quote:
ja, ik was er ook...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef tinoburg het volgende:
iemand schouwburgplein gister?
de bingo vantevoren was wel erg vermakelijk. (ben jij wel 16, anyone?)
film was ook best wel erg goed imho
Mmh, eerst maar eens de trailer kijken; hij krijgt namelijk wel een 8,1 op IMDbquote:
nee, 4 december draait ie al.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Jeeh het volgende:
AH, die wil ik echt graag zien. Heb een feest, dus ik wacht wel gewoon tot hij hier draait. Duurt volgens mij niet echt gek lang meer.
Same here, goeie film, maar niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 26 november 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
Ik vond het niet echt mijn type film, maar the Changeling was wel goed hoor...
Het is mij wel verteld, alleen ik ben het vergetenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Schuttingbeer het volgende:
En Sala??? al bekend welke de volgende wordt?
Welkequote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Jeeh het volgende:
Vicky Christina Barcelona![]()
![]()
![]()
Okee, ik ben er in elk geval dinsdag. Als de tijd het toelaat.
I'm in!quote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Jeeh het volgende:
De nieuwe film van Woody Allen
[ afbeelding ]
Met Javier Bardem, Scarlet Johannson en Penelope Cruz. Momenteel een 7.8 op IMDb
quote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand een concreet idee over morgen?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Jeeh het volgende:
Vicky Christina Barcelona![]()
![]()
![]()
Okee, ik ben er in elk geval dinsdag. Als de tijd het toelaat.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:05 schreef JoeriS het volgende:
Vicky Cristina Barcelona toevallig?
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=5271
Je was me al voor
quote:
Check?quote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Jeeh het volgende:
De nieuwe film van Woody Allen
[ afbeelding ]
Met Javier Bardem, Scarlet Johannson en Penelope Cruz. Momenteel een 7.8 op IMDb
Ach BB's doen dat voor elkaar hequote:Op maandag 1 december 2008 16:04 schreef BabblingBrook het volgende:
ik ben niet het helderste licht hier in dit topic
BB, wederom bedankt voor jouw aanvulling van mijn gebrek aan intelligentie hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens hoorde je meer dan de helft bij ons in de bios "Hebben we al gezien!!" Schreeuwen tijdens de trailer van Saw 5
Camera 1... 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |