Dat krijg je als newbiequote:
Trustequote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:16 schreef Gellarboy het volgende:
Ik MOET echt slapen.
Met mijn iPod op, dan maar.
Niet ieders geest is zo ruim, zo is ook mijn geest niet altijd ruim en heb ik soms hokjes nodig om in te denken...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf maakt het niet zoveel uit. Maar de rest van de wereld gaat ineens allerlei dingen aannemen op basis van wat er (niet) tussen mijn benen zit en daar heb ik zo onderhand meer dan genoeg van.
Waarom denk je dat homo's niet geaccepteerd worden? Omdat ze niet volledig in het hokje "man" passen. Als het verschil tussen man en vrouw zou wegvallen, zou homofobie niet meer bestaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet ieders geest is zo ruim, zo is ook mijn geest niet altijd ruim en heb ik soms hokjes nodig om in te denken...
Dat denk ik ook. Ik betwist ook niet de gevolgen van het hokjesdenken. Of dat het goed ding is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat homo's niet geaccepteerd worden? Omdat ze niet volledig in het hokje "man" passen. Als het verschil tussen man en vrouw zou wegvallen, zou homofobie niet meer bestaan.
Ik vind dat hele lelijke gordijnen. Neem dan of gewoon goede vitrage, of mooie overgordijnen...quote:
Das het mooie van dit topic, je mag instromen of uitchecken wanneer jij wilt. En als je weer langskomt is er vast wel iets interessants aan het gebeuren/gebeurt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
sorry, ik val midden in het verhaal. Revalations
dank je wel, dit is wel echt lekker jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:26 schreef Gellarboy het volgende:
Hier, cadeautje voor jullie:
http://bandcamp.mu/files/1212746354-2.mp3
http://bandcamp.mu/files/719007954-2.mp3
Splinternieuw werk van mijn allerfavorietste band.
Ik heb 't vanavond ontdekt en.... Fuck,wat is het mooi.
.
.
.
heb ik echt geen smaak als ik opbiecht dat ik hem erg grappig vind ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:13 schreef Gellarboy het volgende:
Blijkbaar, ja.
Is er nog meer dat handig is om te weten? Is er iemand Eddie Keur?
Ken je hun briljante cover van Sabrina's Summertime Love (Boys boys boys) die ze ooit op 3FM gedaan hebben voor Claudia's vakantiebandje? Heb 'm o op MP3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En 't groeit. Dus luister 't vooral nog een paar keer.
Solo is de allerbeste band ooit. Ik gun ze eeuwige en oneindige roem.
Op 14 november komt hun 3e album uit, en echt goed doorbreken wil maar niet lukken.
Kutcommercie.
Voor GB, in de hoop dat ie't doet:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je hun briljante cover van Sabrina's Summertime Love (Boys boys boys) die ze ooit op 3FM gedaan hebben voor Claudia's vakantiebandje? Heb 'm o op MP3
Thanks, lief.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Voor GB, in de hoop dat ie't doet:
http://boomp3.com/listen/c23qwvil8_0/soloboys
Kheb ze trouwens 1x live gezien in het Muziekcentrum hier, voorprogramma van Spinvis.
Nou, ze heten dus Solo en ze waren altijd met z'n tweeën, maar volgens mij is de frontman heden ten dage nog maar alleen. Althans, die tweede wordt overal inmiddels alleen nog maar zijdelings genoemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 04:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu wil ik ook meer, waar vind ik info en zo over die band?
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks, lief.. Maar ik heb 'm al.
Ik ken de bandleden best goed, want ik heb ze al meer dan 20 keer live gezien door 't hele land heen. Ik heb van de zanger toen ooit een cd'tje gekregen met allerlei materiaal wat niet op albums en singles verschenen is, daar zat 'ie tussen. Is gemaakt voor een radioprogramma van Claudia de Breij, waarbij Nederlandse artiesten een oude zomerhit in een nieuw jasje staken..
** edit: dat wist je al, zie ik nu. Leeee-zuhhhhhn.
Mja, maar die hebt ik dus nie bij meeeee....quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heb je in godsnaam gedaan tot 06.00u op dinsdagnacht, Mike? Heb je ook nieuwe liedjes ontdekt van je favoriete band?
jongen, hoe is ie? ziek? griepje?quote:
Mja....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jongen, hoe is ie? ziek? griepje?
word je wel verzorgd door je vriendje-2-b?quote:
Huh, je was toch niet out hier? Je was op een sexfeestje voor hetero's?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:05 schreef mike_hunt het volgende:
nee, ik had een feestje. Aangezien ik net (lees: 2 weken ofzo) weer hier ben... geeft iedereen feestjes, was weer erg leuk...maar erg fout....... ik heb me weer tegoed aan aan de synthetische schijf van 5 , if u know what a mean. en veel sex. Ben brak maar het was het wel waard.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heb je in godsnaam gedaan tot 06.00u op dinsdagnacht, Mike? Heb je ook nieuwe liedjes ontdekt van je favoriete band?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word je wel verzorgd door je vriendje-2-b?
private party.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Huh, je was toch niet out hier? Je was op een sexfeestje voor hetero's?
Ik heb geen geluid hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Geen favoriete band, geen nieuwe band denk ik, maar wel pas ontdekt door meen leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |