En dan erop stampen zeker. Want "jij heb ze toch gekocht zeker whehehehehehe".quote:
Neuh, heb er een nodigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan erop stampen zeker. Want "jij heb ze toch gekocht zeker whehehehehehe".
Nee.
Er staan geen [haakjes] om "oldbies".quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
JK? Doen al die kutnewbies hier?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hey Arma, gaan we nog huppelen op Lowlands?
Hij heeft al gehuppeld en verwacht over dik een half jaar jongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Hey Arma, gaan we nog huppelen op Lowlands?
En nog een squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb de [haakjes] geplaatst. Moet beter gaan zo.
Op welke plek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je had toch heel veel krulletjes?
Poedel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je oude nick ligt op het puntje van m'n tong! Help eens!
Je had toch heel veel krulletjes?
Clowntje braden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kloontje raden.
Ben ik niet goed in.
Nee joh, gekkerd, dan verschroeit al dat oranje nephaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:24 schreef Biermeisje het volgende:
Clowntje braden?
*Kijkt in spiegel* Oranje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, gekkerd, dan verschroeit al dat oranje nephaar..
Als het echt is, dan overal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:42 schreef Q. het volgende:
Boven?
\> neem nog even wat te drinkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
\> db:connect unfail
Wordt geen dinges, blijf sms-en.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef Biermeisje het volgende:
Ik ben een geest die bang is om in vergetelheid te raken.
Soms is het beter als je niks zegt en soms zijn woorden overbodig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb met je gehuppeld op lowlands!!
*denkt*
Sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:07 schreef Biermeisje het volgende:
Grr! Spelbreker!
Het was net zo spannend.
Hehehe, ja goed hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:16 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Haha, long time no see! Wat waren we dikke vrienden hè?
Hoest nou?!
Gaat prima met mij. Ik verwacht in maart een dochter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Fine, thank you.
En met jou?
(You owe me a welcome back topic!)
Ah fuck! Is 't die?quote:
Als dat degene is die een scooter had en die van d'r moeder met de mattenklopper kreeg wel denk ik.quote:
WAT? SERIEUS????????quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat prima met mij. Ik verwacht in maart een dochter.
Ja, goedquote:
GEFELICITEERD ARMA!quote:
't geht oan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de schaatsen al uit het vet gehaald.
Ja dank je!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:29 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD ARMA!Wat leuk!
Uhmm.. om even geen mensen voor hun kop te stoten: ken ik de vrouw waar je dochtertje in zit ook, offuh loop ik te ver achter?
Armapappa toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dank je!
Nee die ken je niet. In 8 jaar kan een hoop gebeuren. In een maand ook trouwens.
Maart is een goede maand voor dochtertjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat prima met mij. Ik verwacht in maart een dochter.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ahhhh, Mellowdy, it was her second name
Ik ken jou nog wel ja
Hij is over de schutting gegooid oid. Kan niet anders.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:27 schreef zovty het volgende:
Netjes!.
Een buurmeisje is d'r liefje kwijt. Of een vader wilde van dat stinkbeest af.
Joah! En een konijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
WTF! Hoe bizar!!
Dus nu hebben jullie behalve een half dozijn katten ook een cavia?
ja, maar die telt niet, het is al bijna kerstmisquote:
Paddestoelen stoven is doorgaans een slecht idee. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stoofpot-van-konijn-en-paddestoelen.
Na afloop wel even de rubbertjes van de koelkast schoonmaken, hè?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is weer smullen geblazen![ afbeelding ]
Dat heet nu weer of nog steeds Walibi.. Maar was Sixflags idd..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:35 schreef Adelante het volgende:
Walibi is dat sixflags dat nu weer walibi heet
Flevohofquote:
Steeds andere eigenaar, dan krijg je wel vaker dit soort grappen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Flevohof
Walibi Flevo
Six Flags Holland
Walibi World
Prima marketing afdeling daar
Wat is er mis met Sinte Maarten?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:47 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt gek op Halloween
Ik wil het hier ook "vieren"...
Dat vieren ze alleen in N-H, toch? Schrok me kapot toen er ineens kinderen aan m'n deur stonden te bleren om snoepjes, dat doen ze hier gelukkig nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sinte Maarten?
Nee hoor, in Gelderland en bijvoorbeeld Delft ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:50 schreef Adelante het volgende:
Dat vieren ze alleen in N-H, toch? Schrok me kapot toen er ineens kinderen aan m'n deur stonden te bleren om snoepjes, dat doen ze hier gelukkig niet
Kun je daar ook kinderen misbruiken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Flevohof
Walibi Flevo
Six Flags Holland
Walibi World
Prima marketing afdeling daar
Halloween heeft niets met Amerika te maken, het is van oorsprong een Keltisch feest, en het wordt hier dan ook al vele, veeeele eeuwen langer gevierd dan in de USquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:44 schreef zovty het volgende:
De veramerikanisering houdt niet op! Het houdt gewoon niet op!
Dan is het goed en heeft het in ieder geval culturele waarde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Halloween heeft niets met Amerika te maken, het is van oorsprong een Keltisch feest, en het wordt hier dan ook al vele, veeeele eeuwen langer gevierd dan in de US![]()
Volgens de Iers-Keltische kalender is 31 oktober oudejaarsavond. Men viert dus het nieuwe jaar, en geloofde ook dat op oudejaarsavond alle overledenen van het afgelopen jaar terug zouden keren om te proberen een mens in bezit te nemen. Daar komt het 'spooky' karakter van het feest vandaan.
Het is zelfs door de stroom Ierse emigranten (vanwege de grote hongersnood) pas in de 19e eeuw in de USA geintroduceerd! Dus niks veramerikanisering. Veriersering!!
Ik heb een keer geSintMaartent in Elburg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, in Gelderland en bijvoorbeeld Delft ook.
Vuurwerk op je verjaardag! Als de politie gaat klagen dan stuur je ze maar door naar ER, van haar mocht het!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Dus ik ben op 1 november op nieuwjaarsdag jarig.
Joah!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuurwerk op je verjaardag! Als de politie gaat klagen dan stuur je ze maar door naar ER, van haar mocht het!
Gozert, waar trek je ze vandaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:20 schreef zovty het volgende:
Hehehehe, soms kom je van die gekke sites tegen tijdens het vervelen. http://www.atoomspionage.com/
Ik ben in ieder geval niet de enige die zich verveelt, maar volgens mij ga ik er beter mee om.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuurwerk op je verjaardag! Als de politie gaat klagen dan stuur je ze maar door naar ER, van haar mocht het!
die chinezen mogen het ook eind januari, dus als ik aangeef het keltisch geloof aan te hangen, kunnen ze me niks makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Precies, je zegt gewoon dat je doopnaam Panoramix is!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
die chinezen mogen het ook eind januari, dus als ik aangeef het keltisch geloof aan te hangen, kunnen ze me niks maken
Zaterdagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Dus ik ben op 1 november op nieuwjaarsdag jarig.
Wij morgenavond.. Helaas in een pretpark aangezien je het hier voor de rest nog weinig kan vieren..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef ElizabethR het volgende:
En wij gaan dit weekend uitgebreid Halloween vieren
Het mooiste kostuum dat ik ooit heb gezien hier was een weerwolf. Die vent liep dus in zijn nakie rond en had echt, zo ongeveer haartje voor haartje, heel zijn lijf volgeplakt met haar. Zag er echt heel erg griezelig en echt uit.
Begin een revolutie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:12 schreef Tally het volgende:
nog
Zal ik het even in de groep gooien bij lief ?quote:
Hej stofiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Begin een revolutie.
Talie.. Hoi.
.
Fijn geslapen?
.
Gaat me nog even lekker maken ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doorhalen met van die lange, stotende, woeste halen, T?
Zoiets?
Zielig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef Tally het volgende:
Gaat me nog even lekker maken ookIk zit al een tijdje zonder
Daar word ik geil van hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zielig..
*Tally zachtjes streelt*
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan een miss_bleu-tje te doen op het toilet.
Whehehehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef Tally het volgende:
Mijn collega hier heeft via youtube Rappers delight opgezocht en loopt nu met zijn macje op zijn schouders alsof het een boombox is
En hij loopt nu dus echt door het pand heen hequote:
Mooi.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej stofiJa eindelijk wel.. Na een aantal nachten klote geslapen eindelijk een nacht goed doorgehaald
En jij?
Zo schattig.quote:This makes it easy to manage your changes when you are somewhere without a network connection, such as traveling on an airplan, riding a commuter train, of hacking on the beach.*
etc etc etc
* And you don't have a WLAN card. Thought you got us, huh?
Ja mijn poesjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:28 schreef zovty het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihi, jij zei jouw poesje! (poesje!!!)![]()
![]()
![]()
.
Wat schattig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef zovty het volgende:
Hihihihhiihhihihihihihii, je moet ophouden metpoesje
zeggen, want dan kan ik niet ophouden met giechelen als een kleine meisjes baby, en m'n collega's staan al klaar met een emmer koud water om te 'af te koelen'
.
Stofi is altijd schattig.. Alleen is mijn poesje nog schattigerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat schattig!. Net zo schattig als Tally's poesje.
Een hihihi kut? Wasda?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef zovty het volgende:
HIHIIHHIHIIHHIIHHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHHIHIHIHIHI-kut.
If yo' bitch starts actin' up, then you take her friend...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SAY HOTEL, MOTEL, HOLIDAY IIIINNNNN!!!!!11
Nee dies wel goed!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
If yo' bitch starts actin' up, then you take her friend...
(Oh nee, dat was CB4.)
Ik zal je voortaan smsen danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:26 schreef Joene het volgende:
Het bespreken van poesjes heb ik altijd wat aan ja !
Goedemorgen Tally
Tofquote:
Zo ben ik Joentje.. Zo ben ik..quote:
Mogguh TNTGayquote:
Mogguh.. Vandaag niet.. Mijn jurk is al zo zwaar.. Nat zou hij alleen maar zwaarder wordenquote:
Dat lijkt me wel. Wat heb je nou aan een telefoon zonder ondersteuning van/voor App Store. Dan zou je zelf over je software vandaan moeten ritselen. Lijkt mij niet handig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Jarno het volgende:
Is er geen App Store voor een Samsung Onia dan?.
Nee, maar ik wil je best een stukje bore-out geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef Q. het volgende:
Hallo, heeft er iemand hier nog wat motivatie over?
Kunnen we al een spelletje spelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je best een stukje bore-out geven.
Die heb ik al jaren. Ik gebruik hem al jaren intensief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je best een stukje bore-out geven.
Ik kijk dan altijd even in iTunes maar dat zal ook wel niet werken op een Onia.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Ik bedoelde dus.. Ik kan goftehdommuh een stukje software niet vinden voor mijn Samsung Omnia.
*grin*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:10 schreef zovty het volgende:
[..]
HIhiihhi, spelletje spelen. HIhihihhihi.
OK!
Handig, vooral als je navigatiesoftware op je IJPhone wil.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
Ik kijk dan altijd even in iTunes maar dat zal ook wel niet werken op een Onia.
Navigatie is voor wijven, JK!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Handig, vooral als je navigatiesoftware op je IJPhone wil.
Echte mannen slepen gewoon een stratenboek mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Handig, vooral als je navigatiesoftware op je IJPhone wil.
Het is maar een voorbeeld, J.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:22 schreef Jarno het volgende:
Navigatie is voor wijven, JK!
200 miljoen apps in 100 dagen can't be wrong, JK.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld, J.
Dat roep ik al sinds dinsdag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:51 schreef Armageddon het volgende:
Godgloeiende, van mij mag het weekend wel starten.
6 miljoen dode Joden in WOII bewijst nog niet het gelijk van de Duitsers, J.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:48 schreef Jarno het volgende:
200 miljoen apps in 100 dagen can't be wrong, JK.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
6 miljoen dode Joden in WOII bewijst nog niet het gelijk van de Duitsers, J.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
6 miljoen dode Joden in WOII bewijst nog niet het gelijk van de Duitsers, J.
Weer aan de pc? Of heftig aan de newsgroups?quote:
Zie digquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Weer aan de pc? Of heftig aan de newsgroups?
Wel aardigquote:
Je moet je pc eens nakijken. Ik krijg spam van je. En ik zie je hele adresboek.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hier gaan we weer na een tijd vrij.
I know, vage shizzle. moet iets met facebook te maken hebben, maar mijn PC is clean. Snap het ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet je pc eens nakijken. Ik krijg spam van je. En ik zie je hele adresboek.
Vaagquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, vage shizzle. moet iets met facebook te maken hebben, maar mijn PC is clean. Snap het ook niet.
Ik kreeg geen spam van je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:12 schreef HeatWave het volgende:
I know, vage shizzle. moet iets met facebook te maken hebben, maar mijn PC is clean. Snap het ook niet.
Ja, vond ik ookquote:
Ik zat verstopt in LIF.quote:
Ja, daar kom ik nooitquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zat verstopt in LIF.![]()
Ik ben gestopt met roken en nu ben ik baggermoddervet.
Dus ik eet alleen nog maar brinta.
En daar vertel ik over in het Slanktopique..
Ik 1.7 jaar. Het is een verademing.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar kom ik nooit.
Stoppen met roken, goed plan, ben ook al 3.5 maand gestopt.
Zal allemaal wel weer meevallen met je.
Ik merk weinig eigenlijk, zowel negatief als positiefquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik 1.7 jaar. Het is een verademing.
En psychisch weeg ik 116 kilo.
Ik heb vanaf mijn stopdag geen enkele keer zin gehad in een peuk. Dat afkicken was echt 1 grote desillusie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk weinig eigenlijk, zowel negatief als positief.
Ja, zo ken ik er ook nog een paar, lichamelijk ben je vast nog lang geen 116.
Ja, viel mij ook zwaar tegen, waar was de zelfopoffering, het zelfmedelijden?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn stopdag geen enkele keer zin gehad in een peuk. Dat afkicken was echt 1 grote desillusie.
Psychisch ben ik ook 26 en om dan al 116 psychische kilo's mee te moeten slepen.
Het is een last. Straks krijg ik nog een hernia.
Naar hel en verdommenis, H. Duhquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook zwaar tegen, waar was de zelfopoffering, het zelfmedelijden?, oh nee...
.
26 meid, waar gaat het heen met de wereld?.
Oh, ik dacht dat we die fase alweer gehad haddenquote:
Het is een vicieuze cirkel BéBé. Die fase komt eens in de zoveel tijd terug. Net als flarebroeken en Heintje Davids.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we die fase alweer gehad hadden.
OK, lekker dat ze mij daar ook even van op de hoogte stellen, ik was net mijn "hel en verdoemenis" shirts aan het verkopen in V&A.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel BéBé. Die fase komt eens in de zoveel tijd terug. Net als flarebroeken en Heintje Davids.
wie ben jij nou weer?quote:
Sjah.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch verrassend hoeveel werkontwijkend gedrag je kan vertonen op zo'n maandag.
Goed zo kerelquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Sjah.
Kreeg net te horen dat het niet goed gaat met de toko.
Moeten een hoop mensen uit, waaronder een paar van mijn mensen.
Maar stug blijven fokken natuurlijk..
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:38 schreef zovty het volgende:
Sjah.
Kreeg net te horen dat het niet goed gaat met de toko.
Moeten een hoop mensen uit, waaronder een paar van mijn mensen.
Uiteraard.quote:Maar stug blijven fokken natuurlijk..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Net tegen m'n manager gezegd dat m'n irritatiedrempel vandaag bijzonder laag is. Vond hij geen punt.
Dan neem je de woensdag vrijquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Anosmie het volgende:
De overgang van maandag naar dinsdag is wel kut.
Nou. Jij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wattisser? Watwatwatwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
Daar heb ik geen maandag voor nodig hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch verrassend hoeveel werkontwijkend gedrag je kan vertonen op zo'n maandag.
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Rip! We krijgen een meisje! Met staartjes en vlechtjes enzo.
*noteert*quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Ik ben een hele populaire oppas
Ik had dequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb sinds zaterdag een nieuw luchtje (Gucci in een lichtroze verpakking) en kwam er vandaag achter dat ik mezelf nu naar Dufties vond ruiken. Kent iemand die nog, dufties?
Ja! Die hadden mijn zusje en ik ook! En daar ruik ik nu dus naarquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had deDuftie
molen
.
Daar kon je allemaal Dufties aan de wieken hangen en dan konden ze gezellig rondjes draaien.
En als je nou keiknetterhard ging draaien dan vlogen ze één voor één door de kamer..
Nee, dat zijn ze niet! Dat zijn imposter dufties!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef Armageddon het volgende:
Dit heb ik even gemist geloof ik
[ afbeelding ]
Uit Nigeria weer zeker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet! Dat zijn imposter dufties!
Nigeriaanse imposter dufties die zich voordoen als duitsersquote:
Zit je nu ook de hele tijd aan jezelf te sniftenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:53 schreef Ripley het volgende:
Ja! Die hadden mijn zusje en ik ook! En daar ruik ik nu dus naar
Was dat niet na jouw tijd?quote:
Ze zijn gelanceerd toen ik 6 was, dus dat valt reuze meequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was dat niet na jouw tijd?
* dekking zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |