quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Ik merk vaak wel (ook bij vriendinnen van me) dat hoe mooier het meisje is, hoe meer die jochies hard to get spelen.
Alsof ze denken van: Goh....zij is zo mooi en hoort elke dag wel dat ze zo prachtig is, dus laat ik maar eens origineel zijnen net doen alsof ze geen meter voorstelt. Dan vindt ze mij vast wel bijzonder en anders dan alle mannen die op haar geilen en dan loopt ze mij vast wel achterna.
![]()
![]()
Alsof een mooie vrouw het kut vindt als mannen zeggen dat ze mooi is, haar aandacht geven en op haar geilen. Als ze het kut vond, scheerde ze zichzelf wel kaal en deed ze niet zo veel moeite voor haar uiterlijk.
Hetzelfe geldt voor hard to get spelen...als ik een masochist was bleef ik jaren achter je aan lopen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:17 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
ehm......hehehe.......denk je echt dat het zo werkt? Hoogstens dat een man misschien een beetje verlegen wordt van schoonheid, maar hard to get spelen bij een vrouw omdat ze zo mooi is?
Ja en dan gaat het mooie meisje voor de puistige nerd met bril, alleen maar omdat zo anders is lief is. En alle stoere atletische spierbonken laat ze links liggen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk wel, dan denk hij bij zichzelf: zij is zo mooi....er zijn vast genoeg jongens die iets met haar zouden willen, ze heeft dus genoeg keuze,dus waarom zou ze mij zien staan?
Nou misschien als ik hard to get speel, weet ik tenminste of ze me echt wilt of niet én ik ben daarnaast origineel en opvallend naast die andere kneusjes.
Mooi hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het mooie meisje voor de puistige nerd met bril, alleen maar omdat zo anders is lief is. En alle stoere atletische spierbonken laat ze links liggen...
Net als in fillum
dat is alleen in fillumsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het mooie meisje voor de puistige nerd met bril, alleen maar omdat zo anders is lief is. En alle stoere atletische spierbonken laat ze links liggen...
Net als in fillum
Whehe, stiekem is dit wel waar ja. Dat komt omdat ze op internet allemaal van die cliche's lezen als 'het opwindendste woord voor een mooi meisje is nee'.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Tuuuuuuurlijk wel, dan denk hij bij zichzelf: zij is zo mooi....er zijn vast genoeg jongens die iets met haar zouden willen, ze heeft dus genoeg keuze,dus waarom zou ze mij zien staan?
Nou misschien als ik hard to get speel, weet ik tenminste of ze me echt wilt of niet én ik ben daarnaast origineel en opvallend naast die andere kneusjes.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Hephaistos. het volgende:
'het opwindendste woord voor een mooi meisje is nee'.
Als je dit alquote:
Je eigen mening aan de kant schuiven in de hoop dat iemand anders je dan aardig e.d. vindt is ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:33 schreef Hephaistos. het volgende:
... weinig vrouwen vallen op ja-knikkers die achter ze aan lopen ...
Heeft niks met de quote of het topic te maken, maar hoezo heet jij Bohemian_Chick?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Heeft niks met de quote of het topic te maken
Oh en dát heeft wel iets met dit topic/quote te maken?quote:maar hoezo heet jij Bohemian_Chick?
ehm volgens mij begrijp je hem verkeerd. Hij quote je alleen om te vragen waarom je zo heet en geeft zelf al aan dat die vraag niks met het topic te maken heeft ( ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan?
[..]
Oh en dát heeft wel iets met dit topic/quote te maken?
Schat, begrijp je eigenlijk wel wat sarcasme inhoudt?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:41 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
ehm volgens mij begrijp je hem verkeerd. Hij quote je alleen om te vragen waarom je zo heet en geeft zelf al aan dat die vraag niks met het topic te maken heeft ( ik kan het mis hebben natuurlijk)
dus waarom heet jij eigenlijk Bohemian_Chick?
right.... je hebt dus geen antwoordquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:43 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Schat, begrijp je eigenlijk wel wat sarcasme inhoudt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |