Zolang iemand jaloers wordt wanneer ik sjans heb met andere jongens en zelfs zijn twijfels heeft over bedoelingen van homo's die met mij praten, spreek ik gewoon van hard to get spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Weet je wel heel zeker dat het "hard to get" is? En niet gewoon een desinteresse?
Ik heb natuurlijk geen flauw idee over hoe duidelijk jij zelf bent geweest tegen hem dan. Een man vindt het namelijk niet zo heel geweldig om hard to get te spelen, tenzij hij het gewoon heel leuk vindt om je aan het lijntje te houden. Voor de duidelijkheid: dat hij niets met je wil, maar het wel leuk vindt om te mindfucken. Als jij dan loopt te sjansen met andere mannen, raakt hij dat lijntje kwijt wat hij misschien ook niet zo leuk vindt, zeg maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Zolang iemand jaloers wordt wanneer ik sjans heb met andere jongens en zelfs zijn twijfels heeft over bedoelingen van homo's die met mij praten, spreek ik gewoon van hard to get spelen.
immers als iemand je niet interesseert kan het je ook geen ene schelen als diegene met members van the opposite sex praat.
Ik kan me niet echt voorstellen dat je dat doet, want om zelfs iemand aan het lijntje te houden en te mindfucken, moet je iets voor diegene voelen, anders is als die moeite voor niets geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:19 schreef Xeanor het volgende:
Voor de duidelijkheid: dat hij niets met je wil, maar het wel leuk vindt om te mindfucken. Als jij dan loopt te sjansen met andere mannen, raakt hij dat lijntje kwijt wat hij misschien ook niet zo leuk vindt, zeg maar.
Ik wil best initiatief nemen, maar ben bang dat het hem gaat wennen en ik telkens degene moet zijn die het initiatief moet nemen in onze toekomstige relatie.quote:Dus... als je hem écht wil, en hij jou ook, moet je gewoon heel duidelijk zijn tegen hem. Als jij intiatief neemt en hij nog steeds een stap achteruit doet, dan kan je dus wel heel erg boos op hem worden, vind ik.Over het algemeen kan je als vrouw makkelijk succes boeken als je zelf initiatief neemt, vooral als je een dik vermoeden hebt dat de man in kwestie interesse heeft in jou.
.....en daar komt dan de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Maar het zou inderdaad ook kunnen dat hij nu hard to get speelt omdat ik niet altijd even duidelijk ben geweest.
Hahahah nee zo heb ik t gelukkig niet gedaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat komt namelijk maar al te vaak voor, en mannen gaan er helemaal kapot aan.
Man: "Ik vind je wel leuk..."
Vrouw: "WAT? DACHT JE NOU ECHT DAT IK IETS MET JOU ZOU WILLEN?"
Man: ""
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:44 schreef Bohemian_Chick het volgende:
bepaald soort gedrag heeft vertoond wat elk zelfrespecterende vrouw niet zomaar zou accepteren
Oftewel hij heeft zich als een ontiegelijke eikel gedragen, en nog steeds wil je hem?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:44 schreef Bohemian_Chick het volgende:
té intiem lichamelijk contact.
nee die 2 quotes moet je niet met elkaar in verband brengen.....met lichamelijk contact bedoel ik dat ik hem nooit omhels ofzo zeg maar of ik verstijf als ie lichamelijker (geen seks)met me wordt, misschien vindt ie dat wel jammer, maar hij begrijpt t ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Oftewel hij heeft zich als een ontiegelijke eikel gedragen, en nog steeds wil je hem?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:01 schreef Bohemian_Chick het volgende:
uhhh hij is niet zo handig met het snappen van hints en als ie wat op heeft al helemaal niet meer
Mag ik dit nou wel in verband brengen? Volgens mij beantwoord je je eigen vraag dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:31 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Maar het zou inderdaad ook kunnen dat hij nu hard to get speelt omdat ik niet altijd even duidelijk ben geweest.
Ja ik denk t ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:03 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dit nou wel in verband brengen? Volgens mij beantwoord je je eigen vraag dus.
Het probleem is dat vrouwen altijd veel te subtiel zijn in hun positieve hints, en als ze afwijzend doen dan doen ze dat (meestal) heel sterk. Dat eerste hebben mannen meestal uberhaupt niet door, en het tweede dus wel. Je zei net dat je al eens nogal afwijzend hebt gedaan. En nou, ook al had hij wat alcohol door z'n keel gegooid, het kan zomaar dat hij zich dat nog donders goed herinnerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:13 schreef Bohemian_Chick het volgende:
En hij zegt ook telkens dat ik bij hem thuis moet komen, maar ik zeg telkens nee, want ik ben een schijterd.
Dus hij wilt zijn vingers niet nog een keer branden? Want ik vind het persoonlijk niet echt afwijzend overkomen, maarjah ik ben ook lichtelijk autistisch wat mannen betreft.
Ja daar heb je idd wel een punt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het probleem is dat vrouwen altijd veel te subtiel zijn in hun positieve hints, en als ze afwijzend doen dan doen ze dat (meestal) heel sterk. Dat eerste hebben mannen meestal uberhaupt niet door, en het tweede dus wel. Je zei net dat je al eens nogal afwijzend hebt gedaan. En nou, ook al had hij wat alcohol door z'n keel gegooid, het kan zomaar dat hij zich dat nog donders goed herinnerd.
Niet noodzakelijk initiatief, als jij hem nu wat meer gaat lopen SMS'en dat zegt nog niets, bijvoorbeeld. Gewoon wat duidelijker zijn in je hints, hem uitnodigen, bij hem langsgaan misschien? Je moet actie ondernemen, daar komt het op neer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:23 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Ja daar heb je idd wel een punt.
dus vanaf nu wat meer initiatief en aansporing vanuit mijn kant?
Bevestig ik als man zijnde hierbij! Prima verwoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:34 schreef Xeanor het volgende:
[..]
.....en daar komt dan de aap uit de mouw.
Het komt maar al te veel voor dat een man maar moet gissen naar wat een vrouw nou van hem wil. Vrouwen zijn veel te subtiel voor de meeste mannen. Je loopt hem hier wel de schuld te geven van hard to get, maar het kan dondersgoed dat hij iedere dag denkt: "Zou ze mij leuk vinden? Ik weet het niet, maar ik wil niet zo hard voor lul staan/op m'n bek gaan als ik haar duidelijk maak dat ik haar wel leuk vind!"
Dat komt namelijk maar al te vaak voor, en mannen gaan er helemaal kapot aan.
Man: "Ik vind je wel leuk..."
Vrouw: "WAT? DACHT JE NOU ECHT DAT IK IETS MET JOU ZOU WILLEN?"
Man: ""
Vrouw: "Maar ik wil wel gewoon vrienden zijn hoor...."
Man: "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Het kan net zo goed zijn dat de good-guys inderdaad op dr geilen, maar aannemen dat die meid er niet op zit te wachten. Ze willen zo ook niet overkomen. Zo wordt het meisje onzeker, want niemand doet tegen dr zoals tegen dat andere, minder aantrekkelijk meisje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Ik merk vaak wel (ook bij vriendinnen van me) dat hoe mooier het meisje is, hoe meer die jochies hard to get spelen.
Alsof ze denken van: Goh....zij is zo mooi en hoort elke dag wel dat ze zo prachtig is, dus laat ik maar eens origineel zijnen net doen alsof ze geen meter voorstelt. Dan vindt ze mij vast wel bijzonder en anders dan alle mannen die op haar geilen en dan loopt ze mij vast wel achterna.
![]()
![]()
Alsof een mooie vrouw het kut vindt als mannen zeggen dat ze mooi is, haar aandacht geven en op haar geilen. Als ze het kut vond, scheerde ze zichzelf wel kaal en deed ze niet zo veel moeite voor haar uiterlijk.
Hetzelfe geldt voor hard to get spelen...als ik een masochist was bleef ik jaren achter je aan lopen.
TS = Ontmaskerdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:07 schreef RioolSpook het volgende:
Ts: heet jij bert? Dit verhaal doet me denken aan iemand die ik ken.
Of gewoon ter plekke zelf een andere datum uitkiezen omdat het anders niet uitkomt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:12 schreef ikissedcharles het volgende:
de eerste keer dat ze je vraagt iets samen met haar te gaan doen zeg je dat je niet kan, vervolgens bel je een paar dagen later zelf op om een afspeaak te maken.
Jaa, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:12 schreef Sjibble het volgende:
[..]
TS = Ontmaskerd
[..]
Of gewoon ter plekke zelf een andere datum uitkiezen omdat het anders niet uitkomt?![]()
Geen enkele man is handig in het snappen van "hints".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:01 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
En dat van die ontiegelijke eikel....uhhh hij is niet zo handig met het snappen van hints en als ie wat op heeft al helemaal niet meer...en toen werd ik boos vanwege zijn nalatigheid.
*rent voor zijn levenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Gotsie dus dat doe ik fout?????
Ik speel nooit spelletjes die hard om te krijgen zijn...ik ben niet makkelijk te krijgen, maar als ik je eenmaal wil...
ren dan maar vast hard weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |