abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62549380
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Tja komt er misschien een beetje verkeerd uit. Maar zijn wel die interesse hebben. Ik heb die een beetje in de wacht staan voor haar.. Maar dat weten ze wel. Tsja, ik had niet stil gezeten toen ze met die andere gozer bezig was.
pi_62549403
Ik denk dat zij 17 is en hij 18 ofzo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:14:25 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62549407
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:13 schreef Jeffafa het volgende:
Tja komt er misschien een beetje verkeerd uit. Maar zijn wel die interesse hebben. Ik heb die een beetje in de wacht staan voor haar.. Maar dat weten ze wel. Tsja, ik had niet stil gezeten toen ze met die andere gozer bezig was.
Als je echt hard to get wil spelen, dan pap je aan met een van die aanbidsters. Dan ben je pas echt onbereikbaar en interessant voor haar ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:15:13 #79
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62549422
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je echt hard to get wil spelen, dan pap je aan met een van die aanbidsters. Dan ben je pas echt onbereikbaar en interessant voor haar ...
Hard to get spelen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62549425
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

nou simpele tip: neem een andere chick..
raakt zij weer geinteresseerd..

opgelost, slotje..

en post nog even je leeftijd, want dat is al tig keer gevraagd hier...
hoog in de 20ers.. maar dat heeft toch geen toevoeging aan het feit dat het al opgelost is.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:16:28 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62549455
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:15 schreef Het_hupt het volgende:
Hard to get spelen
I know. Maar hey, als zij graag lame spelletjes spelen, wil ik wel wat spelregels helpen opstellen. Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_62549477
Spijt dat dat eruit gefloept was. Maarja. Zijn goede vriendinnen zeg maar
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:17:56 #83
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62549494
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

I know. Maar hey, als zij graag lame spelletjes spelen, wil ik wel wat spelregels helpen opstellen. Zo ben ik dan ook wel weer.
zou het helpen denk je?
naar wat ik begrijp, heeft ze geen trek in TS.

speltip 5: Gewoon jezelf blijven, werkt het beste
pi_62549576
Daarom.. we zullen zien he .. maar zou het wel erg leuk vinden
pi_62550251
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

[..]

ben je nou serieus, is dit nou echt wat je wilde horen?
en dat kon jezelf niet bedenken?????
hehe, dat dus
pi_62550346
In principe heb je twee soorten vrouwen, de één die easy is, en de ander die hard to get speelt.
De eerste zegt direct 'ja' en windt er geen doekjes om, de tweede zegt nee, maar bedoelt ja.
De tweede vergt dan ook meer werk.

Maar ze willen altijd, altijd! Aanhouder wint! Ik geloof in je! Ga ervoor, Tijger!
pi_62550348
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:52 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

hehe, dat dus
Daar heb ik allang op gereageerd. ..
pi_62550384
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:56 schreef OldJeller het volgende:
In principe heb je twee soorten vrouwen, de één die easy is, en de ander die hard to get speelt.
De eerste zegt direct 'ja' en windt er geen doekjes om, de tweede zegt nee, maar bedoelt ja.
De tweede vergt dan ook meer werk.

Maar ze willen altijd, altijd! Aanhouder wint! Ik geloof in je! Ga ervoor, Tijger!
Graaaaauww! thanks! Zeer motiverende woorden!
pi_62550915
-edit- troll + note

[ Bericht 28% gewijzigd door Re op 21-10-2008 12:32:20 ]
pi_62550925
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Graaaaauww! thanks! Zeer motiverende woorden!
En en .. al actie ondernomen?
pi_62550982
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:07 schreef Jeffafa het volgende:
Ok, nu vind ik het heel lastig om koel te doen tegen iemand die ik erg graag mag. Al weet ik dat hard to get de enige kans is op succes bij deze persoon.

Nou is het zo dat deze persoon vlak nadat ik interesse kreeg een crush kreeg op een andere gozer. Deze gozer ziet er echt niet uit, maar was ook gewoon niet geinterreseerd. Dat maakte het voor haar leuk om erachter aan te gaan. Zo heb ik mooi een kijkje achter de schermen kunnen nemen in haar psychie. Nou heb ik wel in die zeer korte periode nog met haar gepraat. Zoals wat ziet ze in die gozer waarom etc. Dus ik weet goed wat ze denkt, echter hoop ik niet dat ik daardoor diep vastzit in de friendzone. Het waren dan wel niet echt diepe gesprekken. Doordat ze die crush had, werd ik wel gekker op haar. Lol, iets willen hebben wat je niet kan. Maar ik ben behoorlijk stapel op dit moment.

Gesprekken die ik nu voer met haar gaan nog steeds niet diep. Ik mis een beetje de interesse van haar kant. Echter als ik haar niet aanspreek, spreekt zij mij aan. Dus heb ook een beetje gevoel dat ze hard to get naar mij speelt. Maar ik wil dus een beetje weten waar ik aan toe ben. Ik kan haar zo niet peilen, en ik denk door hard to get te spelen, dat ze zowiezo meer interesse gaat krijgen, en meer laat blijken.

Iemand tips, hoe hard to get te spelen met snelle resulaten
Als je spelletjes moet spelen om tot een relatie te komen, heeft deze relatie zo goed als nooit enig kans van slagen. Echt niet.

Wat een flauwekul eigenlijk zeg; doen alsof je iemand totaal niet leuk vind om die persoon te krijgen . Zeg nou zelf; iemand die het zichzelf moeilijk maakt door alleen onbereikbare types te willen wil toch eigenlijk geen relatie? Die vind het veel belangrijker om te "jagen".
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62551007
Pfff 2 tegen 1 is lastig.. Ik geef me gewonnen.. Kan niet teveel details over mijn eigen leven geven he. Deze account is natuurlijk speciaal gemaakt voor dit probleem..
Begon lollig maar wordt nu erg persoonlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeffafa op 21-10-2008 12:25:41 ]
pi_62551069
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:21 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Lekkere instelling. Is fijn dat jullie genoegen nemen met de meid die zich aan je voeten gooit. Daarin tegen vind ik de uitdaging leuk. Een goeie strategie zijn bij sommige gewoon belangrijk. Bepaalde stappen kunnen gewoon dodelijk zijn voor bepaalde mensen. Dit is er een die als het te makkelijk gemaakt word gewoon langs je kijkt.
Drankje is allang voorgesteld. Was alleen precies voor ze die andere gozer tegen kwam. Dus daar is nooit iets van gekomen. Ze weet dat ik het wil, maar ik denk een 2e keer vragen nadelige gevolgen heeft, omdat ik dan te graag wil. Dit heeft niets te maken met durven, heeft meer te maken met je hersens gebruiken.
Fuk die uitdaging; als ik een vrouw echt leuk vind dan heb ik natuurlijk veel liever dat ze zichzelf aan mijn voeten werpt. Scheelt een hoop gedoe.
pi_62551090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef hersenchirurg het volgende:

[..]

Als je spelletjes moet spelen om tot een relatie te komen, heeft deze relatie zo goed als nooit enig kans van slagen. Echt niet.

Wat een flauwekul eigenlijk zeg; doen alsof je iemand totaal niet leuk vind om die persoon te krijgen . Zeg nou zelf; iemand die het zichzelf moeilijk maakt door alleen onbereikbare types te willen wil toch eigenlijk geen relatie? Die vind het veel belangrijker om te "jagen".
Misschien is het alleen een verschuiling achter haar blauwtje die ze gelopen had.. kom er snel genoeg achter..
pi_62551126
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:22 schreef hersenchirurg het volgende:

[..]

Fuk die uitdaging; als ik een vrouw echt leuk vind dan heb ik natuurlijk veel liever dat ze zichzelf aan mijn voeten werpt. Scheelt een hoop gedoe.
Mijn ex was zo. En is eigenlijk om die reden ook uit gegaan. te aanhankelijk. Werd er gek van..
pi_62551140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef hersenchirurg het volgende:
pi_62551190
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:24 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Mijn ex was zo. En is eigenlijk om die reden ook uit gegaan. te aanhankelijk. Werd er gek van..
Je hebt gelijk; een kille vriendin die nooit wat van zich laat horen is veel aantrekkelijker.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:29:46 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62551223
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:28 schreef hersenchirurg het volgende:
Je hebt gelijk; een kille vriendin die nooit wat van zich laat horen is veel aantrekkelijker.
En het is inderdaad altijd óf het ene óf het andere uiterste.
Middenwegen bestaan niet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:32:07 #99
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62551275
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

En het is inderdaad altijd óf het ene óf het andere uiterste.
Middenwegen bestaan niet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:33:39 #100
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62551311
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Jeffafa het volgende:
Pfff 2 tegen 1 is lastig.. Ik geef me gewonnen.. Kan niet teveel details over mijn eigen leven geven he. Deze account is natuurlijk speciaal gemaakt voor dit probleem..Begon lollig maar wordt nu erg persoonlijk

goh...die hadden wij nog niet door....
elke keer als er een account wordt aangemaakt voor een R&P vraag is hetvoor mij al duidelijk, toch knap dat je het probeert, als je zelf een fokker bent weet je een beetje wat je kan verwachten.
maar laat je deze kloon wel in leven, kan je miss nog een keer een update geven!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')