Wat is trouwens de situatie nu tussen haar en die crush van dr?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef Jeffafa het volgende:
[..]
De bedoeling is natuurlijk dat zij minder dat spelletje gaat spelen. Als ik had gemerkt dat ze zo blijft doen is het wel duidelijk dat ze geen interesse heeft. Op dit moment is dat erg lastig te peilen.
lijkt me duidelijk...als twee mensen elkaar leuk vinden, dan is het zelden een probleem als je daar voor uit komt...spelletjes spelen is voor mensen die niet weten wat ze willen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Roze bril enzo maakt het lastigMaar sowieso, TS moet niet hard to get gaan spelen..als je iemand wil, dan ga je er toch gewoon voor?
door hard to get te spelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:40 schreef Jeffafa het volgende:
[..]
Dat is waar ik achter probeer te komen
De juiste manier is alleen de vraag nog. Ben nog me mezelf in overlegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Roze bril enzo maakt het lastigMaar sowieso, TS moet niet hard to get gaan spelen..als je iemand wil, dan ga je er toch gewoon voor?
Stel je voor, dat je hard to get gaat spelen met een ober in een restaurantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk...als twee mensen elkaar leuk vinden, dan is het zelden een probleem als je daar voor uit komt...spelletjes spelen is voor mensen die niet weten wat ze willen...
nee, sorry, ik heb geen zin me dat voor te stellen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je hard to get gaat spelen met een ober in een restaurant. 'Ik doe net alsof ik spaghetti wil, terwijl ik eigenlijk pizza wil hebben.. Kijken of hij het doorheeft'
.
Sorry, moest er ineens aan denken wat een vage situaties hard to get zou opleveren
Lekker vage vergelijkingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je hard to get gaat spelen met een ober in een restaurant. 'Ik doe net alsof ik spaghetti wil, terwijl ik eigenlijk pizza wil hebben.. Kijken of hij het doorheeft'
.
Sorry, moest er ineens aan denken wat een vage situaties hard to get zou opleveren
zolang jij maar niet hard to get gaat spelen lieverdquote:
Waarom nou niet? Je vindt dr leuk, en wil d'r hebben. Ik zou zeggen, go for itquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:47 schreef Jeffafa het volgende:
Het is al meer dan duidelijk gemaakt wat ik wilde.. Alleen toen zat ze met die gozer.. Ik wil nu ze vrij is niet zo wanhopig overkomen door meteen weer te vragen om af te spreken.
Waarom niet? Denk jij nu echt dat als je daar een paar maanden mee wacht, het haar interesse in jou zal verhogen? Of ze is into je of niet. Als je iemand echt leuk vindt, dan snij je met hard to get spelletjes enkel jezelf in de vingers. Dat geldt voor haar en voor jou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:47 schreef Jeffafa het volgende:
Het is al meer dan duidelijk gemaakt wat ik wilde.. Alleen toen zat ze met die gozer.. Ik wil nu ze vrij is niet zo wanhopig overkomen door meteen weer te vragen om af te spreken.
Dat lijkt er wel op. Beetje stoere praat om geen gezichtsverlies (...) te lijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Jeffafa het volgende:
Nouja, ze zat zo'n heel verhaal te vertellen over die ander, dat ze het alleen deed omdat ie niet bereikbaar is. Kan natuurlijk zijn dat ze zich groot houd.. Maar dan precies het tegenovergestelde doen, lijkt mij niet te werken..
Misschien. Maar om nou ook stoer te gaan doen door hard to get te gaan spelen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. Beetje stoere praat om geen gezichtsverlies (...) te lijden.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:48 schreef GotC het volgende:
[..]
zolang jij maar niet hard to get gaat spelen lieverdDan ga ik wel effe hard to get spelen in bed
Mooi, opgelost. Volgende patient!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Jeffafa het volgende:
Lol ik ben overtuigd, ik ga er weer gewoon voor
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Yurzinho het volgende:
Misschien. Maar om nou ook stoer te gaan doen door hard to get te gaan spelen...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Jeffafa het volgende:
Nouja, ze zat zo'n heel verhaal te vertellen over die ander, dat ze het alleen deed omdat ie niet bereikbaar is. Kan natuurlijk zijn dat ze zich groot houd.. Maar dan precies het tegenovergestelde doen, lijkt mij niet te werken..
Maarja ik geloof alles wat ze zegt.. lol
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef Jeffafa het volgende:
Lol..
Gelukkig heb ik dat nog redelijk verborgen kunnen houden. Maar van binnen..
Tsja weetje wat het is. Ik ken ook nog 4 anderen waarmee het allemaal een stuk makkelijker kan. Sommige zijn nog mooier ook, maar zij maakt mij gek
dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Ze weet al lang dat je haar leuk vind.
nou simpele tip: neem een andere chick..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:07 schreef Jeffafa het volgende:
Lol..
Gelukkig heb ik dat nog redelijk verborgen kunnen houden. Maar van binnen..
Tsja weetje wat het is. Ik ken ook nog 4 anderen waarmee het allemaal een stuk makkelijker kan. Sommige zijn nog mooier ook, maar zij maakt mij gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |