quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Jeffafa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar ik waardeer zijn tip meer, dan opmerkingen van sommige mensen. Was een goed bedoelde tip. Mag ik iemand toch voor bedanken?
dat begrijp ik...maar heb je je eigen teksten wel eens teruggelezen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Jeffafa het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n tip dan jou bijdehante opmerkingen..
en allebei hard to get spelen gaat werken denk je? En als het wonder geschied wie zal de eerste zijn die de hunt leuker vond dan de catch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:46 schreef Jeffafa het volgende:
Ik kan verzinnen mijzelf te zijn, dat dat gaat werken..... Maar werkt het ook in dit geval vraag ik mijzelf af. Door zo'n tip kan ik wel meer beseffen dat dat misschien toch de beste manier is. Suggesties zijn altijd goed.
Zij maakt mij op dit moment behoorlijk gek, doordat zij redelijk hard 2 get speelt... Althans dat hoop ik. Ze kan ook de interesse zijn verloren natuurlijk. Maar ik weet van deze persoon dat ze behoorlijk gevoelig is voor mensen die niet bereikbaar zijn. Misschien dat ik dan iig weer interesse kan wekken... Zo is mijn gedachte..
Ik wil zeker op het moment verder met haar
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:46 schreef Jeffafa het volgende:
Ik kan verzinnen mijzelf te zijn, dat dat gaat werken..... Maar werkt het ook in dit geval vraag ik mijzelf af. Door zo'n tip kan ik wel meer beseffen dat dat misschien toch de beste manier is. Suggesties zijn altijd goed.
Zij maakt mij op dit moment behoorlijk gek, doordat zij redelijk hard 2 get speelt... Althans dat hoop ik. Ze kan ook de interesse zijn verloren natuurlijk. Maar ik weet van deze persoon dat ze behoorlijk gevoelig is voor mensen die niet bereikbaar zijn. Misschien dat ik dan iig weer interesse kan wekken... Zo is mijn gedachte..
Ik wil zeker op het moment verder met haar
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
exact....TS wil haar, of denkt althans dat hij haar wil, en denkt te weten dat zij alleen maar jochies wil die haar niet willen, omdat ze dat interessant vindt, dus wil TS tips om te doen alsof hij haar niet wil, zodat zij hem wil, want dat is wat hij wil...
Tja dat was als reactie wat ik wilde met haar..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
verder? gast, je bent nog niet eens begonnen!!!!
Tja dat kan. Vandaar mijn vraag ook hier. Is een van mijn twijfelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Re het volgende:
[..]
en allebei hard to get spelen gaat werken denk je? En als het wonder geschied wie zal de eerste zijn die de hunt leuker vond dan de catch?
Maar op dat moment wordt je weer bereikbaar en verliest ze weer interessequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:46 schreef Jeffafa het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar op dat moment wordt je weer bereikbaar en verliest ze weer interesse
Gewoon stoppen met spelletjes die je toch gaat verliezen. Op deze manier ben je over 2 jaar nog bezig om 'hard to get' te spelen en is zij er allang met een andere vent vandoor.
Je moet ook niet hard 2 get spelen, je moet het zijn. Als je dat niet bent gaat 't toch niet lukken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:00 schreef Jeffafa het volgende:
Klopt als een bus.. Maar zo iemand uit je kop zetten is zo lastig he
Tis wel fijn om een beetje je eigen lot in handen te hebben. Of iig het gevoel hebben. Afwachten gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je moet ook niet hard 2 get spelen, je moet het zijn. Als je dat niet bent gaat 't toch niet lukken.
da's een ingewikkelde....hoe zie je het verschil tussen een vrouw die hard to get speelt en een vrouw die niet echt geinteresseerd is, als je haar zelf erg leuk vindt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:32 schreef GotC het volgende:
(althans, dat denk jij..als je het mij vraagt is ze gewoon not interested)
De bedoeling is natuurlijk dat zij minder dat spelletje gaat spelen. Als ik had gemerkt dat ze zo blijft doen is het wel duidelijk dat ze geen interesse heeft. Op dit moment is dat erg lastig te peilen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:32 schreef GotC het volgende:
Je kan moeilijk allebei hard to get spelenZij speelt het spelletje (althans, dat denk jij..als je het mij vraagt is ze gewoon not interested), jij wil het spelletje spelen. Conclusie: Als je dat beiden gaat doen, komt er nooit iets van
.
Roze bril enzo maakt het lastigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een ingewikkelde....hoe zie je het verschil tussen een vrouw die hard to get speelt en een vrouw die niet echt geinteresseerd is, als je haar zelf erg leuk vindt?wishfull thinking maakt meer kapot dan je lief is...
Dat is waar ik achter probeer te komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:35 schreef RM-rf het volgende:
probeer je niet gewoon jezelf wijs te maken dat ze 'hard to get speelt' terwijl ze domweg helemaal niets 'speelt' maar gewoon niks in je ziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |