abonnement Unibet Coolblue
pi_62546069
Ok, nu vind ik het heel lastig om koel te doen tegen iemand die ik erg graag mag. Al weet ik dat hard to get de enige kans is op succes bij deze persoon.

Nou is het zo dat deze persoon vlak nadat ik interesse kreeg een crush kreeg op een andere gozer. Deze gozer ziet er echt niet uit, maar was ook gewoon niet geinterreseerd. Dat maakte het voor haar leuk om erachter aan te gaan. Zo heb ik mooi een kijkje achter de schermen kunnen nemen in haar psychie. Nou heb ik wel in die zeer korte periode nog met haar gepraat. Zoals wat ziet ze in die gozer waarom etc. Dus ik weet goed wat ze denkt, echter hoop ik niet dat ik daardoor diep vastzit in de friendzone. Het waren dan wel niet echt diepe gesprekken. Doordat ze die crush had, werd ik wel gekker op haar. Lol, iets willen hebben wat je niet kan. Maar ik ben behoorlijk stapel op dit moment.

Gesprekken die ik nu voer met haar gaan nog steeds niet diep. Ik mis een beetje de interesse van haar kant. Echter als ik haar niet aanspreek, spreekt zij mij aan. Dus heb ook een beetje gevoel dat ze hard to get naar mij speelt. Maar ik wil dus een beetje weten waar ik aan toe ben. Ik kan haar zo niet peilen, en ik denk door hard to get te spelen, dat ze zowiezo meer interesse gaat krijgen, en meer laat blijken.

Iemand tips, hoe hard to get te spelen met snelle resulaten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:01:31 #2
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546327
als je nou is ophoudt met huilen en een keer een drankie met er gaat doen ofzo....sjonge sjonge......hard to get, my ass, je wilt er toch of niet....
"quit playing games and get on with your work!!!"
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62546360
vrouwen spelen hard to get, wij mannen (of jongetje in jouw geval) zijn daar niet voor gemaakt
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:12:02 #4
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546398
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:06 schreef Loveless85 het volgende:
vrouwen spelen hard to get, wij mannen (of jongetje in jouw geval) zijn daar niet voor gemaakt

idd...mannen die hard to get gaan spelen, dat lukt niet, en dan hier gaan vragen hoe je dat het meest effectief kunt doen
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62546464
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
als je nou is ophoudt met huilen en een keer een drankie met er gaat doen ofzo....sjonge sjonge......hard to get, my ass, je wilt er toch of niet....
"quit playing games and get on with your work!!!"
Lekkere instelling. Is fijn dat jullie genoegen nemen met de meid die zich aan je voeten gooit. Daarin tegen vind ik de uitdaging leuk. Een goeie strategie zijn bij sommige gewoon belangrijk. Bepaalde stappen kunnen gewoon dodelijk zijn voor bepaalde mensen. Dit is er een die als het te makkelijk gemaakt word gewoon langs je kijkt.
Drankje is allang voorgesteld. Was alleen precies voor ze die andere gozer tegen kwam. Dus daar is nooit iets van gekomen. Ze weet dat ik het wil, maar ik denk een 2e keer vragen nadelige gevolgen heeft, omdat ik dan te graag wil. Dit heeft niets te maken met durven, heeft meer te maken met je hersens gebruiken.
pi_62546480
Bij vrouwen je hersenen gebruiken, yeah right gewoon op automatisch piloot zetten en je lul volgen that's it, rest is a waste of time.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:27:03 #7
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546504
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:21 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Lekkere instelling. Is fijn dat jullie genoegen nemen met de meid die zich aan je voeten gooit. Daarin tegen vind ik de uitdaging leuk. Een goeie strategie zijn bij sommige gewoon belangrijk. Bepaalde stappen kunnen gewoon dodelijk zijn voor bepaalde mensen. Dit is er een die als het te makkelijk gemaakt word gewoon langs je kijkt.
Drankje is allang voorgesteld. Was alleen precies voor ze die andere gozer tegen kwam. Dus daar is nooit iets van gekomen. Ze weet dat ik het wil, maar ik denk een 2e keer vragen nadelige gevolgen heeft, omdat ik dan te graag wil. Dit heeft niets te maken met durven, heeft meer te maken met je hersens gebruiken.

....
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62546703
Dat klopt. daar vrees ik voor. Daarom is elke stap die ik zet belangrijk. Friendzone heb ik ook geen zin in. Misschien maakt het daarom ook extra interessant. Uitdaging. Want ik weet niet eens of ik er wel verder mee wil, als ik heb wat ik wil.. Maarja, zo is de mens
Of nouja, zo ben ik.

Maar de aanleiding van dit topic, is een handig lijstje hard to get tips. Maar tot nu toe geen sterke mannen tegen gekomen die dit kunnen..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:51:58 #9
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546767
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef Jeffafa het volgende:
Dat klopt. daar vrees ik voor. Daarom is elke stap die ik zet belangrijk. Friendzone heb ik ook geen zin in. Misschien maakt het daarom ook extra interessant. Uitdaging. Want ik weet niet eens of ik er wel verder mee wil, als ik heb wat ik wil.. Maarja, zo is de mens
Of nouja, zo ben ik.

Maar de aanleiding van dit topic, is een handig lijstje hard to get tips. Maar tot nu toe geen sterke mannen tegen gekomen die dit kunnen..

maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal, je wilt "hard 2 get speeltips" terwijl je haar eigenlijk wel wilt????
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:55:34 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62546801
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal, je wilt "hard 2 get speeltips" terwijl je haar eigenlijk wel wilt????
exact....TS wil haar, of denkt althans dat hij haar wil, en denkt te weten dat zij alleen maar jochies wil die haar niet willen, omdat ze dat interessant vindt, dus wil TS tips om te doen alsof hij haar niet wil, zodat zij hem wil, want dat is wat hij wil...

TS is een kneus
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62546839
Staat vast dat men iets wil hebben wat ze niet kunnen hebben. Vandaar de term hard to get.
pi_62546847
Van persoonlijke aanvallen ben ik niet gediend.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:05:09 #13
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546919
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:58 schreef Jeffafa het volgende:
Staat vast dat men iets wil hebben wat ze niet kunnen hebben.Vandaar de term hard to get.

volgens mij is dat niet echt de vrije vertaling van "hard 2 get", dat is toch meer dat je doet alsof je niet te krijgen bent
maar zij is toch wel te krijgen, of is ze way out of you're league en probeer je nu door "hard 2 get" te spelen via een achterdeur naar binnen te smokkelen...
niet letterlijk natuurlijk want dat doet pijn als je het niet verwacht!!!!
of je moet er ervaring mee hebben, maar dat is weer een heel ander verhaal!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62546953
lol.. Nee, we hebben contact gekregen met elkaar. Omdat we elkaar wel zien zitten. Dus zeker wel kans. Maar klopt wat je zegt. Jezelf iets moeilijker bereikbaar maken voor haar.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:09:48 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62546982
MSN contact?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:10:00 #16
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546986
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Jeffafa het volgende:
lol.. Nee, we hebben contact gekregen met elkaar. Omdat we elkaar wel zien zitten. Dus zeker wel kans. Maar klopt wat je zegt. Jezelf iets moeilijker bereikbaar maken voor haar.

en je hoopt dat dat uiteindelijk de doorslag gaat geven?
gewoon jezelf blijven is geen optie in deze, je moet je anders voordoen om resultaat te boeken???
trouwens wel een heerlijk dinsdagmorgen R&P topic....
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62547012
Alles komt op msn uit tegenwoordig lol. Maar primair contact via msn idd. Al kennen we elkaar wel uit real life.


Ja dat klopt. Ik heb gezien hoe ze zich gedroeg naar die gozer die ze niet kon krijgen.. Ik wil dat ook
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:12:50 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62547027
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Jeffafa het volgende:
lol.. Nee, we hebben contact gekregen met elkaar. Omdat we elkaar wel zien zitten. Dus zeker wel kans. Maar klopt wat je zegt. Jezelf iets moeilijker bereikbaar maken voor haar.
Dus ze weet al dat je haar ziet zitten? en dus wil je tips om te doen alsof dat niet zo is, want je wil niet dat ze denkt dat jij haar ziet zitten, hoewel ze dat al weet, omdat je denkt dat ze je dan leuker gaat vinden?

hoe oud zijn jullie?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:59 schreef Jeffafa het volgende:
Van persoonlijke aanvallen ben ik niet gediend.
Daar kan ik begrip voor opbrengen maar vooralsnog blijf ik bij mijn mening...

hard to get spelen via msn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:13:41 #19
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62547039
Gewoon je zelf blijven TS, als ze geen zin in je heeft, zal het met een ander imago ook niet snel gebeuren.
succes
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_62547090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Het_hupt het volgende:
Gewoon je zelf blijven TS, als ze geen zin in je heeft, zal het met een ander imago ook niet snel gebeuren.
succes
Ok, is een goeie tip! Thnx
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:21:37 #21
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62547196
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Het_hupt het volgende:
Gewoon je zelf blijven TS, als ze geen zin in je heeft, zal het met een ander imago ook niet snel gebeuren.
succes
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Ok, is een goeie tip! Thnx

ben je nou serieus, is dit nou echt wat je wilde horen?
en dat kon jezelf niet bedenken?????
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:24:18 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_62547240
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Ok, is een goeie tip! Thnx


sarcasme? vast niet...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_62547299
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]



sarcasme? vast niet...
Ik hoor liever zo'n tip dan jou bijdehante opmerkingen..
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:33:03 #24
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62547398
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Jeffafa het volgende:

[..]

Ik hoor liever zo'n tip dan jou bijdehante opmerkingen..
`


maar jezelf blijven was nog niet bij je opgekomen????
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62547439
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

`


maar jezelf blijven was nog niet bij je opgekomen????
Tuurlijk wel. Maar ik waardeer zijn tip meer, dan opmerkingen van sommige mensen. Was een goed bedoelde tip. Mag ik iemand toch voor bedanken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')