quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat k niet snap is..John Henry heeft dat gedaan, met de stroomstoring heeft hij de prioriteit op zichzelf gericht en zijn koelsystemen laten draaien en die kinderarts te laten sterven door geen stroom voor zijn kamer te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al voor Garrett Dillahunt's rol in Terminator is het een verstandige zet geweest van de makers om hem er in te houden.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:49 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het vet dat ze Cromartie gebruiken voor de John Henry AI. Die acteur (Garrett Dillahunt) vond ik echt goed in The 4400, ben blij dat ze hem in de serie houden.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Henry_(folklore)
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat k niet snap is..Eerst werd veronderstelt dat JH de kinderarts wilde vermoorden, maar achteraf bleek dat JH simpelweg onethisch is, omdat die nerd dat niet had geprogrammeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Religieuze Allison wilt nu dat ze de 10 geboden erin programmeren, maar daar zit Weaver wss niet op te wachten.Please, make yourself uncomfortable.
Die terminator zat waarschijnlijk aangesloten op die mainframequote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Migue het volgende:
[..]
Alleen al voor Garrett Dillahunt's rol in Terminator is het een verstandige zet geweest van de makers om hem er in te houden.
Ik snap alleen niet helemaal hoe de Terminator nu werkt zonder chip, want Cromartie is het niet meer. En als John Henry dan ook verder niets met Cromartie te maken heeft snap ik het punt niet helemaal van Cromartie's endoskeleton in te pluggen in John Henry, behalve dat John Henry een gezicht heeft.
Als je goed keek, zag je de draden vanuit dat bakbeest in zijn achterhoofd lopen.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:47 schreef JvS het volgende:
[..]
Die terminator zat waarschijnlijk aangesloten op die mainframe.
haha ja... zondequote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel fijn dat ze Cromartie's gezicht ook weer hebben opgeknapt meteen
Dat kunnen ze wel daar. Geeft ook een wat fijner aangezicht natuurlijk dan de hele tijd tegen zon kapot geknalde kop te kijken. Bovendien vrij begrijpelijk, daar hij wel opgelapt moest worden, hij deed het immers niet meer.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel fijn dat ze Cromartie's gezicht ook weer hebben opgeknapt meteen
Ja tuuurlijk. Ze weten hoe ze met metaal om moeten gaan die ze nog nooit hebben gezien.quote:
Hoezo nooit gezien? Dat meteaal bestaat ook al in hun tijd. Daarnaast staat er een vloeibare Terminator naast ze.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja tuuurlijk. Ze weten hoe ze met metaal om moeten gaan die ze nog nooit hebben gezien.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:25 schreef Migue het volgende:
Ik kan idd geen betere acteur bedenken voor de rol van John Connor in de 30 dan Christian Bale. Voor de rol van Kyle Reese hadden ze gewoon Michael Biehn moeten nemen, die vent ziet er nogsteeds uit alsof hij gisteren Kyle Reese speelde. Maar Jonathan Jackson was natuurlijk serieus de beste keuze geweest voor Kyle Reese, dat vind ik wel echt een gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |