Wel stevig bed, wat zou zo'n terminator wegen ?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:52 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een straf om naast haar in bed te liggen.![]()
In principe werkt dat niet, alleen de Ps3 games en hardware zijn regiovrij. Er zijn af en toe wel Blu-ray's die ook regiovrij zijn maar het is niet waarschijnlijk dat het hiermee ook is en je zal eerst onderzoek naar moeten doen om het zeker te weten.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef JK het volgende:
[..]
Qua eurootjes rekenen ze niet leuk bij Play.com, met ponden kan je er niet betalen als je een NL adres hebt. Vroeger wel, maar nu dus niet meer... ik wacht nog wel even... voor zover ik zie, geen subs en de US versie zou dus meer extra's hebben. Is Blu-ray op de PS3 regiovrij? Zo ja, dan haal ik misschien wel de set uit Amerika, ga ik redelijk binnenkort toch weer heen.
Ik heb hem net gekeken, was idd een goede aflevering.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Goeie aflevering.Toen Cromartie iedereen doodschoot in het mexicaanse politiebureau, was dat eigenlijk dezelfde muziek als in Terminator 1 toen Arnie een beetje hetzelfde deed? En Cameron was weer lekkerrrr.
Ja, nog een inconsistancy gespot! effe gaan klagen op imdbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wel stevig bed, wat zou zo'n terminator wegen ?
Ik heb TSCC op blu-ray per ongeluk dubbel. Amerikaanse regio-vrije versie uiteraard. Helemaal nieuw en verpakt + die zilveren kartonnen omslag. PM maar als iemand interesse heeft.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?
Daar had ze toch de chip van bewaard?
En wat jij zegt, de plek aanwijzen aan Shirley Weaver.... spannend!
Hopen dat de serie binnenkort eens goedkoop op Blu-ray verschijnt. Maar goedkoop en bluray gaan (nog) niet samen.
in T3 kregen ze arnie niet eens omhoog met zn 2en... hoe het in die andere 2 sit weet ik nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja, nog een inconsistancy gespot! effe gaan klagen op imdb
Coltan toch?quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja, maar T3 komt in deze Terminator dimensie niet voor, en er is in serie 1 iets geweest over een nieuw metaal dat voor de Terminators gebruikt zou worden en waar Cameron ook van gemaakt zou zijn. Dus het kan allemaal nog gewoon.
quote:
Nee da klopt. Maar was Arnie in T1, T2 en T3 niet hetzelfde type (T800?) En hetzelfde type als Cameron?quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja, maar T3 komt in deze Terminator dimensie niet voor, en er is in serie 1 iets geweest over een nieuw metaal dat voor de Terminators gebruikt zou worden en waar Cameron ook van gemaakt zou zijn. Dus het kan allemaal nog gewoon.
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 16 november 2008 12:04 schreef kriele het volgende:
[..]
De amper aanwezige visuele effecten! De terminators zien er verre van indrukwekkend uit. T3 wordt genegeerd, terminators geven inmiddels ook les! De verhaaltjes zijn flinterdun en het acteerwerk is zo-zo. Niet echt om enthousiast van te worden in vergelijk met topseries als Battlestar Galactica of Prisonbreak.
Nee, hij is alleen maar van dezelfde 800 serie als Cromartie en Cameron, trouwens is het volgens mij helemaal niet zeker dat zij bij die 800 serie hoort. Ze is bijvoorbeeld een stuk sterker dan de meeste Terminators die ze al zijn tegengekomen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Nee da klopt. Maar was Arnie in T1, T2 en T3 niet hetzelfde type (T800?) En hetzelfde type als Cameron?
Cromartie is een T-888 infiltrator model.quote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar van dezelfde 800 serie als Cromartie en Cameron, trouwens is het volgens mij helemaal niet zeker dat zij bij die 800 serie hoort. Ze is bijvoorbeeld een stuk sterker dan de meeste Terminators die ze al zijn tegengekomen.
Het zou fijn zijn als de schrijvers van de films dat waren, er word over vanalles gesproken uit de officiele bronnen en allemaal verschillend.quote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
T-800 Model 101. Het zou fijn zijn als ze bij Skynet wat duidelijker waren met de typenummers
De afwezigheid van visuele aspecten is jammer. Het is gewoon geen keiharde actieserie. De terminators zien er 'kaal' idd niet indrukwekkend uit. Budgetdingetje. Ik vindt dat zelf iig niet belangrijk.quote:Op zondag 16 november 2008 12:04 schreef kriele het volgende:
[..]
De amper aanwezige visuele effecten! De terminators zien er verre van indrukwekkend uit. T3 wordt genegeerd, terminators geven inmiddels ook les! De verhaaltjes zijn flinterdun en het acteerwerk is zo-zo. Niet echt om enthousiast van te worden in vergelijk met topseries als Battlestar Galactica of Prisonbreak.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef JvS het volgende:
[..]
De afwezigheid van visuele aspecten is jammer. Het is gewoon geen keiharde actieserie. De terminators zien er 'kaal' idd niet indrukwekkend uit. Budgetdingetje. Ik vindt dat zelf iig niet belangrijk.
Verder vind ik T3 negeren juist wel positief, vindt ik het acteerwerk redelijk (alleen sarah vind ik matig eigenlijk). Dat terminators les geven, vind ik juist cool. Infiltreren dus. Ik vind dat gegeven van infiltreren en integreren juist ontzettend gaaf aan de serie. De verhaaltjes vind ik dus juist wel leuk, De achtergrond van AI en dergelijke, ik mag dat allemaal wel hoor!
Diezelfde Cromartie die bij de vraag of hij iemand gaat vermoorden keihard "ja" zegt... Prima hoor, maar je maakt mij niet wijs dat een Terminator die zo simpel is op zo'n manier kan infiltreren, ik vond zijn identitytheft van de FBI-agent al gruwelijk matig.quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef JvS het volgende:
[..]
Dat terminators les geven, vind ik juist cool. Infiltreren dus. Ik vind dat gegeven van infiltreren en integreren juist ontzettend gaaf aan de serie.
Welke vraag en welke identitytheft bedoel je?quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Migue het volgende:
[..]
Diezelfde Cromartie die bij de vraag of hij iemand gaat vermoorden keihard "ja" zegt... Prima hoor, maar je maakt mij niet wijs dat een Terminator die zo simpel is op zo'n manier kan infiltreren, ik vond zijn identitytheft van de FBI-agent al gruwelijk matig.
Leuke serie verder hoor, maar laten we wel wezen, dit is niet the next best thing, en mag nog niet eens in de schaduw staan van de films, zelfs niet van T3.
Heb jij dezelfde opticien als Stevie Wonder?quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke vraag en welke identitytheft bedoel je?
En deze serie is idd niet zo goed als T2 maar wel 10 keer zo goed als T3! T3 was echt een hoop lege - niet eens zo leuke - actie achter elkaar met wat verhaal ertussen voor de sfeer. Deze serie is meer het tegenovergestelde, veel verhaal en suspense maar weining actie. Maar als er actie is dan is het ook echt wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |