Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja serieus, als het mijn Terminator was dan lag ze nu nog steeds in m'n bed. Scheelt ook dat ze niet ouder wordt en dat ze altijd doet wat je zegt btw. Summer Glau = hot.
[ afbeelding ]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:31 schreef 1shot1kill het volgende:
Zeker weer een goede aflevering, vooral het begin, na vorige week dacht ik dat we weer eens een aflevering kregen waar we de eerste helft zitten te kijken hoe Cromartie zijn kans afwacht, maar nee hij staat gewoon ineens midden in het huis.
Was op het laatst alleen bang dat ze om 1 of andere reden de chip er niet uit hadden gehaald bij hem maar dat viel ook weer mee.
Maar nu krijg je natuurlijk dat Ellison weet waar hij begraven is en Shirley die plek gaat aanwijzen.
Seizoen 1 is al langere tijd beschikbaar op Blu-ray hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?
Daar had ze toch de chip van bewaard?
En wat jij zegt, de plek aanwijzen aan Shirley Weaver.... spannend!
Hopen dat de serie binnenkort eens goedkoop op Blu-ray verschijnt. Maar goedkoop en bluray gaan (nog) niet samen.
Zou die eerste chip niet verwoest zijn bij de brand?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?
Daar had ze toch de chip van bewaard?
Denk je dat Cameron die chip zo maar zou laten rondslingeren?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Zou die eerste chip niet verwoest zijn bij de brand?
Was het idd niet, ze heeft een Australisch accent;)quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Was dat Razor? Die had toch geen engels accent?
25 pond op play.com. Redelijke prijs, de beeldkwaliteit is supergoed, ik zie het verschil duidelijk iig. En er zitten vast wel subs bij, lijkt me vanzelfsprekend op een blu-ray diskquote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef JK het volgende:
Ja, maar niet goedkoopEn dacht zonder subs?
Ha, dat zou ik nog niet zo snel beweren. Je weet nooit wat ze nog uit de hoge hoed toveren.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Migue het volgende:
[..]
En eindelijk de Cromartie arc afgesloten, want dat begon nu toch wel flink te vervelen.
Jazeker, vooral omdat haar eigen chip toen beschadigd raakte.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef JK het volgende:
[..]
Denk je dat Cameron die chip zo maar zou laten rondslingeren?
Nouja, we wachten maar af....
Ik beweer het wel omdat het mij wel degelijk begon te vervelenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ha, dat zou ik nog niet zo snel beweren. Je weet nooit wat ze nog uit de hoge hoed toveren.
"I understand that being John Connor can be lonely"quote:Op donderdag 13 november 2008 01:52 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een straf om naast haar in bed te liggen.![]()
Qua eurootjes rekenen ze niet leuk bij Play.com, met ponden kan je er niet betalen als je een NL adres hebt. Vroeger wel, maar nu dus niet meer... ik wacht nog wel even... voor zover ik zie, geen subs en de US versie zou dus meer extra's hebben. Is Blu-ray op de PS3 regiovrij? Zo ja, dan haal ik misschien wel de set uit Amerika, ga ik redelijk binnenkort toch weer heen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
25 pond op play.com. Redelijke prijs, de beeldkwaliteit is supergoed, ik zie het verschil duidelijk iig. En er zitten vast wel subs bij, lijkt me vanzelfsprekend op een blu-ray disk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |