Het was vooral gericht op karakterontwikkeling inderdaad, John kwam ook helemaal niet voor.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.
nou ik vind die shuzzle met die lekker rooie vloeibare robot van garbage wel een redelijke arc.. al mag dat ook wel wat duidelijker worden.. hebben ze eik die computer al gevonden die turk ofzo.. nou jaah ga de serie nog maar een keer kijken vanaf het begin ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Mirel het volgende:
Er is eigenlijk geen duidelijke hoofd story arc. Wat er naar mijn mening het meest op lijkt is die muur met een lijst namen. En de familie van de vorige ep stond erop.
Juist wel, je ziet hoe Derek Jesse ontmoet, dat hele verhaal is nog in ontwikkeling, je merkt nog meer dat er echt iets mis is met Cameron (eerst kan ze op een hele oude foto nog een Terminator herkennen en nu slaat ze gewoon iemand neer omdat ze dacht dat het een Terminator was) en je ziet nu dat ze ook echt bezig zijn met die lijst. Daarnaast komen ze nu steeds dichter bij Skynet en is de tijdlijn nu ineens 6 maanden vooruit geschoven, wat ook belangrijk kan zijn voor het hele skynet verhaal, wat nu al een heel stuk geavanceerder kan zijn doordat er nu ineens zoveel tijd voorbij is gegaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
je merkt nog meer dat er echt iets mis is met Cameron (eerst kan ze op een hele oude foto nog een Terminator herkennen en nu slaat ze gewoon iemand neer omdat ze dacht dat het een Terminator was)
daarvan zie ik het liefst nummer 3 (summer) in mijn bedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ja ze loopt een beetje raar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef kriele het volgende:
Ik wil T4! Oh, en Summer zou ook niet verkeerd zijn...![]()
Maar dat seizoen is ook al even afgelopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Wisheh het volgende:
Volgens mij hebben ze ee budget van $500 per maand. Wat een flut ep deze week. Vorig seizoen was stukken beter, ik ga maar True Blood kijken. Das tenminste een serie die interessant blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |