Hoeft niet in spoiler tags hoor, de aflevering is uitgezondenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Stark is verkeerd terecht gekomen met de tijdmachine, ipv 31-12-2010 kwam hij in 31-12-1920, daarbij doodde hij per ongeluk de architect van een gebouw waar hij in 2010 die gouverneur moet omleggen, hij draagt dus zelf zorg voor het bouwen van dat gebouw en zet zichzelf "stil" tot 2010, om dan toch die moord te kunnen plegen, zoals zijn opdracht is. Cameron leest heel veel, omdat ze niet slaapt, blijkbaar is ze er thuis door en gaat ze 's nachts stiekem naar de bieb om te lezen, ik weet echter nog altijd niet precies wat haar agenda is, want ze leest schijnbaar veel over krijgskunst, wapens en menselijke emoties/psyche
Eric is naar een feestje gegaan om zijn vriendin op te halen, maar ik begreep ook niet helemaal wat het toe te voegen had aan deze aflevering
Naar de dokter lijkt me...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Haijo het volgende:
Wat was er nou met die gast in de rolstoel? Is die nou dood of heeft ie toch kanker? Hij was uiteindelijk opeens weggegaan ofzo....
Of je stopt gewoon met kijken, want dit is duidelijk niet een serie voor jou.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:56 schreef huhggh het volgende:
Nu word ik die karakter-ontwikkelingen wel aardig zat.
We zijn nu alweer behoorlijk wat aflevering verder, en nog steeds gebeurd er te weinig concreets.
Soms krijg je oprecht de indruk dat ze dingen aan het zaaien zijn voor later in het seizoen, of voor de seizoensfinale.
Maar als dat zo is moet het godv%d*mme wel een bitch van een afsluiter gaan worden om alle saaie voorgaande afleveringen te kunnen compenseren.
Sorry, maar na weer een aflevering die alleen maar vragen oproept, in plaats van ze beantwoord, had ik het echt even gehad.
<hypocriet-modus>
volgende week maar weer eens kijken waar het toe leidt.
</hypocriet-modus>
Ik heb tijdens die scene ook even op pauze gedrukt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Verder komt de beuk er nog niet zo heel erg in. Maar toch ben ik op een onverklaarbare manier nog geboeidZal wel door die lekkere kont van Summer komen
1 stap verder is die net lekkerder.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Verder komt de beuk er nog niet zo heel erg in. Maar toch ben ik op een onverklaarbare manier nog geboeidZal wel door die lekkere kont van Summer komen
Nu weet ik waarom mijn vriend niet gestoord wil worden tijdens het kijken naar deze serie.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Nee nu kan ik niet meer rustig kijken naar TTSCCquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom mijn vriend niet gestoord wil worden tijdens het kijken naar deze serie.
De hele aflevering sloeg nergens op.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef bodylotion het volgende:
ik vond het een beetje ongeloofwaardig allemaal... waar was de emotie
die moeder van dat kind ging dood, die pa die zelfmoord wilt gaan plegen.
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:55 schreef Jivis het volgende:
Deze aflevering zat juist erg slim in elkaar! Goed gebruik gemaakt van flashbacks en flashforwards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |