Batman!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef Terpentin07 het volgende:
En American Psycho en The Machinist.
dat komt door de zware shagquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Mirel het volgende:
In Batman zegt ie alleen maar UGUHGHGHGHGH
Nutteloze grap hoor. Je kon iets over the Dark Knight roepen.quote:
De HD versie met NL sub voor de xbox 360? Die wordt iedere woensdag avond ge-upload op nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Hoe bedoel je donderdag, hij staat elke dinsdagochtend online. Heb hem net gekeken.
net of jouw reactie over batman nuttig was voor dit topic..quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Hoe bedoel je donderdag? Hij staat elke dinsdagochtend online. Heb hem net gekeken.
[..]
Nutteloze grap hoor. Je kon iets over the Dark Knight roepen.
Hier komen wij niet uit Uglymanquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Mirel het volgende:
Hij moet maar een grap maken die over The Dark Knight gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms mis ik een paar woorden of loopt mijn broertje weer te lullenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef Mirel het volgende:
Nou ik zie ook een 720p versie staan. Maar ondertiteling heb je toch niet nodig joh?
Dat weet ik ook wel. Ik vind het fijner op de xbox. Stream alles van mijn pc naar mijn xbox. Hoef ik niet te kutten met muis en ik kan blijven liggen op mijn bed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:35 schreef Mirel het volgende:
Je kan toch terug en vooruitspoelen op de xbox.Heb er zelf ook één dus ik weet dat het kan, al is het niet zo handig als met een muis en zo'n balkje.
You don't even know me, oh and do something about your Dutch.quote:JE KAN GEWOON GEEN GOED ENGELS!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien komt het door mijn moeheid maar ik heb deze aflevering echt niet goed gesnapt.Wat was nu het verhaal van die Stark dat die tot 2010 achter de muur stond en wat heeft Cameron in die Bibliotheek te zoeken.Waar is Eric heen en waarom kan zich die ene niet aan hem herinneren.Misschien morgen nog een keer kijken als ik wat alerter ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A: zie vorige postquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef PPL het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar:
A) de agenda van Cameron
B) de precieze aard van haar 'defect'
Misschien moet je American Psycho maar eens kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Christian Bale![]()
Ik vind hem niks hebben van het klassieke beeld van een "held". Niks integers. Alles wat uit zijn mond komt zegt hij met bloed-serieuze nadruk. Nog erger dan voorgaande 'Bond figuren'. En hij is natuurlijk elke seconde stoer en kan Kung-fu. Als ik daar 1.5 uur naar moet zitten kijken raak ik alleen maar geirriteerd of val ik in slaap.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
B:Yes I know,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is er 'precies' aan de hand.
Tot wat zou het defect kunnen leiden?
Vandaar nogmaals de emotionele uitbarsting van Cameron in het begin van de ep dat ze van John houdt?Burnt to the core but not broken
Die uitbarsting is een flashback toen John de chip uit haar hoofd wou halen. IMO is dat gewoon zelfverdediging van de Terminator, een laatste poging om vernietiging te voorkomen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Yes I know,
Maar wat is er 'precies' aan de hand.
Tot wat zou het defect kunnen leiden?
Vandaar nogmaals de emotionele uitbarsting van Cameron in het begin van de ep dat ze van John houdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |