quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
dat vind ik wel een schone damequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Pirates.Ik erger me alleen altijd aan Keira Knightley.
primaquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Jaaah vanavond Piraatjestijd!
Alleen komen er waarschijnlijk vrienden. Dus die moeten maar kop dichthouden & meekijken
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook Pirates kijken. Death men's chest vind ik toch wel de beste eigenlijk
ik zal morgen even melden welke van de 3 ik het vetst vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.
Yeah me too. Is jouw username trouwens een verwijzing naar de gelijknamige film ofquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het eerste deel het mooiste. De andere 2 delen zijn ook gaaf, als ik daaruit moet kiezen kies ikv oor de laatste als het beste deel. Maar deel 1 staat echt op nummer 1 bij mij.
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaserenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LOTR owns, net als The Matrixxquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaseren
Ik ken geen film die zo heet, dus neequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah me too. Is jouw username trouwens een verwijzing naar de gelijknamige film of?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij Lord of the Rings is deel twee ook mijn favoriet. Ik weet niet waarom, normaal heb ik een hekel aan open eindes... maar bij deze films kan je lekker door fantaseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |