Die doerak noemde Brabant de mooiste provincie van Nederland.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die doerak noemde Brabant de mooiste provincie van Nederland.Hij verdient een ban!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iddSuppose that's a compliment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iddEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Ik zei al, ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Maar GirlNextDoor, heb jij bij AH 1227 gewerkt? Ik zou echt zweren dat ik je ken, qua gezicht althans.
Hahha, okeequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:26 schreef Fems het volgende:
Nath! wat een leuke foto's! Ik heb ook het idee dat ik je wel eens gezien heb. hoewatwaar? geen idee
Oh, sorry, overheen gelezen.quote:
Misschien als je foto's van jou laat zien dat ik jou ook wel herkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, sorry, overheen gelezen.Ik doe daar altijd mijn boodschappen (en werk er ondertussen) en ik zag je vaak achter de kassa zitten. En nu zag ik je foto's en dacht ik: verrek, die ken ik.
Weet ik eigenlijk niet. Ik werk er nu precies een jaar, misschien heb ik je wel eens in de kantine gezien of zo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien als je foto's van jou laat zien dat ik jou ook wel herken
Sinds wanneer werk je er dan? Voor of na mijn vertrek?
Oja. Ik ben er sinds december weg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik werk er nu precies een jaar, misschien heb ik je wel eens in de kantine gezien of zo?
Ik zal wel eens een foto nemen en een fobo openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |