Jouw moeder failde met jou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:39 schreef ShowMeYourGenitals het volgende:
[..]
noob
![]()
[ afbeelding ]
you fail at websites bezoeken
Ik heb een moeder , jij nietquote:
Waaruit kan je dat opmaken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:45 schreef ShowMeYourGenitals het volgende:
[..]
Ik heb een moeder , jij niet
ehehehehehe nee maar je moeder wel ehehehehehehquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef LasTeR het volgende:
Mensen, hebben jullie zo'n laag niveau?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ja ik had ook al door dat Newbies vaak dezelfde producten kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha grappig die dingen had ik ook besteld toen ik m'n eerste orders ging plaatsen, pas maar op het is verslavend! Ik kreeg daarom met m'n eerste order 6 pakketjes in een keer aan huis bezorgt
Toen ik de 30mW True Green laser had besteld wou ik de 200mW Red Laser die heb ik nu, en nu wil ik de 200mW Green Laser![]()
![]()
Haha klopt, wat ook grappig is voordat ik begon te posten had ik ook alle topics doorgelezen vond ik toen interessantquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef Julian_H het volgende:
[..]
Hehe ja ik had ook al door dat Newbies vaak dezelfde producten kopen.
Als ik jouw bestelgeschiedenis een beetje bekijk dan heeft dan heeft de betreffende postbode al een hernia geloof ik. Maar goed, mijn bestelling opgedeeld in 6 pakketjes, hebben ze ook weer een beetje te doen daar.
Ps.
Ik heb gelezen dat er wel interesse is in zo'n Cell-phone blocker. Is er inmiddels al iemand die deze heeft besteld? Lijkt me ook wel geinig btw.
Ah ok bedankt voor de info. Zal misschien simpel in te stellen zijn, maar ik heb toch liever zoiets van 'knop indrukken en alle mobieltjes plat in een straal van 8 meter'. Ja alleen om te kloten eigenlijk. Denk aan trein/restaurant/file.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Stinosss het volgende:
Ik ken ze ja.
Waar wil je het voor gaan gebruiken? Alleen om te kloten?
Weet je het zeker? Heb je hem echt uit elkaar gehaald dan?quote:
We hebben altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:59 schreef Gutz het volgende:
Net nu je wat nodig hebt ligt die klote site eruit.. de ellende.
Losgehaaldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Heb je hem echt uit elkaar gehaald dan?
Want meestal zit de lens gewoon vast aan de laser ipv aan het draaigeval, kwestie van alles losdraaien en het weer goedzetten.
Maar die hebben beide geen led strips...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
We hebben altijd
www.kaidomain.com
en
www.focalprice.com nog
Als je hem echt kwijt bent kan je kijken of je er nog zo een hebt, ff 20 verschillende pennen openbreken, ik had er laatst een in een pen die nagenoeg exact hetzelfde wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Losgehaaldmaar ga 'm nog goed zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |