Mooi, dus je bent al echt eeen echte Eddie van Halen aan het worden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werkt perfectHij wordt steeds goedkoper zie ik...
Ik had deze besteld......quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef LasTeR het volgende:
Heb ook een vlindermesje besteld om mee te spelen, hopen dat het maar gewoon aan komt.
Hier ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Beelzebufo het volgende:
Even niets te melden (wacht nog op twee pakjes). TVP dus.
[edit]
Toch nog íets te melden: de site lijkt down??
[/edit]
Ik heb een roestvrijstalen uitgezocht...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik had deze besteld......
[ afbeelding ]
....maar ik vind het niks.Ik hoop voor je dat je een andere hebt uitgekozen.
Hier ook nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:35 schreef LasTeR het volgende:
Hier ook down.
dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Weet iemand welke sterkte laserpen je nog aan een paar kinderen kan geven die waarschijnlijk als eerste elkaar in de ogen gaan schijnen? (Zonder er een oogbeschadiging aan over te houden.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is in the air!
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die blind is geworden door eem 0.5mW lasertje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Weet iemand welke sterkte laserpen je nog aan een paar kinderen kan geven die waarschijnlijk als eerste elkaar in de ogen gaan schijnen? (Zonder er een oogbeschadiging aan over te houden.)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Doet het ook niet, wilde net de Ultrafire C3 gaan bestellen maar helaas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Impry het volgende:
Ik kwam toenstraks even online op de site en werd toen doorgestuurd naar:
https://www.dealextreme.com/homepage2.dx
Volgens mij is die wat stabieler dan de gewone .com/
Https is juist de versleutelde, veiligere versie van HTTP.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Site misschien gehacked of zo..? Idd vreemd dat je opeens naar een https pagina doorgelinkt wordt.. Ik bestel er in ieder geval even niets meer. Beetje vreemd.
Dat dus, net een bestelling geplaatst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
De kans dat je wachtwoord en/of Paypal gegevens worden gejat is bij HTTPS kleiner dan bij HTTP dus niet orderen is nutteloos
quote:Euro op laagste punt in ruim 1,5 jaar
AMSTERDAM - LONDEN (ANFN- De euro is dinsdagochtend ten opzichte van de dollar gezakt tot het laagste niveau sinds maart 2007. De Europese eenheidsmunt daalde tot 1,3237 dollar.
De waarde van de dollar loopt op door de grote vraag naar de Amerikaanse munt op de kredietmarkten en door berichten over een nieuw stimuleringsplan voor de Amerikaanse economie. De euro staat daarentegen onder druk door toenemende zorgen over de afzwakkende Europese economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |