Mooi, dus je bent al echt eeen echte Eddie van Halen aan het worden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werkt perfectHij wordt steeds goedkoper zie ik...
Ik had deze besteld......quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:13 schreef LasTeR het volgende:
Heb ook een vlindermesje besteld om mee te spelen, hopen dat het maar gewoon aan komt.
Hier ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Beelzebufo het volgende:
Even niets te melden (wacht nog op twee pakjes). TVP dus.
[edit]
Toch nog íets te melden: de site lijkt down??
[/edit]
Ik heb een roestvrijstalen uitgezocht...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik had deze besteld......
[ afbeelding ]
....maar ik vind het niks.Ik hoop voor je dat je een andere hebt uitgekozen.
Hier ook nog steedsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:35 schreef LasTeR het volgende:
Hier ook down.
dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Weet iemand welke sterkte laserpen je nog aan een paar kinderen kan geven die waarschijnlijk als eerste elkaar in de ogen gaan schijnen? (Zonder er een oogbeschadiging aan over te houden.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is in the air!
Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die blind is geworden door eem 0.5mW lasertje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Weet iemand welke sterkte laserpen je nog aan een paar kinderen kan geven die waarschijnlijk als eerste elkaar in de ogen gaan schijnen? (Zonder er een oogbeschadiging aan over te houden.)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef FlatEric het volgende:
Doet het ook niet, wilde net de Ultrafire C3 gaan bestellen maar helaas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Impry het volgende:
Ik kwam toenstraks even online op de site en werd toen doorgestuurd naar:
https://www.dealextreme.com/homepage2.dx
Volgens mij is die wat stabieler dan de gewone .com/
Https is juist de versleutelde, veiligere versie van HTTP.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Site misschien gehacked of zo..? Idd vreemd dat je opeens naar een https pagina doorgelinkt wordt.. Ik bestel er in ieder geval even niets meer. Beetje vreemd.
Dat dus, net een bestelling geplaatst.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
De kans dat je wachtwoord en/of Paypal gegevens worden gejat is bij HTTPS kleiner dan bij HTTP dus niet orderen is nutteloos
quote:Euro op laagste punt in ruim 1,5 jaar
AMSTERDAM - LONDEN (ANFN- De euro is dinsdagochtend ten opzichte van de dollar gezakt tot het laagste niveau sinds maart 2007. De Europese eenheidsmunt daalde tot 1,3237 dollar.
De waarde van de dollar loopt op door de grote vraag naar de Amerikaanse munt op de kredietmarkten en door berichten over een nieuw stimuleringsplan voor de Amerikaanse economie. De euro staat daarentegen onder druk door toenemende zorgen over de afzwakkende Europese economie.
Toch maar even PayPal gechecked... Geen vreemde aankopen! (dwz. niet vreemder dan mijn éigen aankopen)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Https is juist de versleutelde, veiligere versie van HTTP.
Misschien is DX zijn site aan het upgraden, maar je kan ff wachten totdat het weer over is
edit:
Moderator op DX forums:
There are some issues with the site at the moment.
For the time being, try to use the secure https version. It might work better.
Kyle is working on the servers to get them up and running 100%
De kans dat je wachtwoord en/of Paypal gegevens worden gejat is bij HTTPS kleiner dan bij HTTP dus niet orderen is nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar hopen dat die aziatische kindsoldaten mijn order even snel verzenden!
Cheers!- verwijderd door admin -
The truth is always worse when you are sober
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:42 schreef Julian_H het volgende:
Monstersite![]()
![]()
Na eerst de gehele topicreeks te hebben doorgelezen () toch wel heel veel tips wat je goed kunt kopen, en uiteraard ook juist niet, direct even een bestelling gedaan.
Bestelling is iets groter uitgevallen dan ik dacht, maar who cares, 'tis leuk spul.
Order bevat o.a.
True 50 mW laser.
Een aantal zaklampen, o.a. Fenix, Romisen (de wat sterkere) en ook een paar kleintjes.
Een shitload aan aanstekers, ook de torches, lijkt me wel geinig.
Paar electrische dingetjes zoals batterijen, laders, converters, beetje het standaard verhaal.
Maar uiteraard mag er 1 ding zeker niet ontbreken aan een DX order.....JAWEL...Haha grappig die dingen had ik ook besteld toen ik m'n eerste orders ging plaatsen, pas maar op het is verslavend! Ik kreeg daarom met m'n eerste order 6 pakketjes in een keer aan huis bezorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar hopen dat die aziatische kindsoldaten mijn order even snel verzenden!
Cheers!
Toen ik de 30mW True Green laser had besteld wou ik de 200mW Red Laser die heb ik nu, en nu wil ik de 200mW Green Laser![]()
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Ik heb regelamtig jachtmessen uit de U.S. met de post laten bezorgen. Nooit een probleem geweest. (Behalve die uit mijn usericon, die heeft om een of andere reden 6 weken bij de douane gelegen)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een mooi mes besteld, ik ga er maar vanuit dat de tips hier ook echt kloppen, dus dat ik geen problemen krijg?
Ik ga ze zometeen uitproberenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef Wunny het volgende:
Aansteker is binnen, erg snel!
De 16e verzonden en de 21e binnen.
Mooi dingetje!
Mijn lockpick zet is inmiddels ook verzonden, waarschijnlijk heb ik die Vrijdag.
Hehe, mijn 7,70 staat op Paypal, wat zou ik kopen?
Zijn die lichtgevende skulls cool? En wat moet ik erbij kopen om het te laten werken?
Die zijn waarschijnlijk voor de US ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:26 schreef Dionysiou het volgende:
Fijn volgensmij is deze niet voor Europe geschikt of hij is kapot of hij mist iets hiermee moet ik er stroom mee geven, heb ook van die converters erbij maar dan lukt het nog niet..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zit een draadje los, maar oke 8$ waar praten we over dat weet ik wel op te lossen maar hier heb ik geen raad voor..
EDIT: hij is kapot, hij mist een plug zoals je ziet..
Jack daar ben ik weer![]()
US gebruikt 110V / 60Hz en EU gebruikt 240V / 50Hz. Even het stopcontact omwisselen gaat dus niet zomaar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef Stinosss het volgende:
Maar kom op, soldeer er ffe zelf een nieuwe plug aan. Een beetje man moet dat zelf kunnen!
Kan ik ook, maar het gaat om het principe ik betaal niet voor een plug die er niet in zit en voor 2 draadjes niet los zitten kom op zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk voor de US ja.
Maar kom op, soldeer er ffe zelf een nieuwe plug aan. Een beetje man moet dat zelf kunnen!
Maaruh, DX ligt eruit?
veels te populaire site aan t worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja. Op mijn werk deed hij ook al moeilijk maar nu kom ik er ook niet op.
Appelwijfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar het gaat om het principe ik betaal niet voor een plug die er niet in zit en voor 2 draadjes niet los zitten kom op zeg.
Nee, ligt aan DX zelf. Is gewoon down.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
veels te populaire site aan t worden.![]()
zal toch geen NL-Ip-ban zijn
De homepage ja, ga daarna maar eens items browsen. Wil niet echt hè. Noob.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:31 schreef ShowMeYourGenitals het volgende:
https://www.dealextreme.com/homepage2.dx
hij doet het gewoon noobs
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:35 schreef Stinosss het volgende:
Ga ffe ergens anders de boel verzieken.![]()
En nee, DX doet het hier nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |