Grtnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Dus volgens jou moeten we de hype niet geloven, volgens mij ben jij degene die de hype volgt, het enige verschil is dat wij het niet zo irritant doen. Voor de duidelijkheid, met de hype bedoel ik het : "er is niets aan de hand, we hebben het onder controle, don't worry, be happy." Ik pas dat aan tot "' Be happy, but worry, and stay happy..Irritant, "an inconviniant truth" maar er zit wat in ,,
Dat hele gezeik over het milieu is alleen maar een hype, 80 jaar geleden zeiden ze ook dat we binnen 50 jaar de hele aarde opgebruikt zouden hebben, toen zijn er ook makkelijk beinvloedbare mensen als jij op in gegaan..
Feitelijk is alleen het tijdstip verkeerd aan die predictie, en gaan gemakkelijk beinvloedbare mensen zoals jij (ik val toch écht niet in die categorie zullen zelfs mijn meest fervente tegenstanders met mij eens zijn..) gewoon door, kop in het zand, niks aan de hand. als kleutertjes bij Balkenende aan de hand..
Verder las ik dat jij (jullie, als je goed leest)het een goed idee vindt om een dictatuur in te stellen:
''Deze wereld is maar op één manier uit de stront te trekken. Stemmen voor een dictatuur''
Ben je werkelijk zo dom? Je weet best dat ik dat niet ben.. Zo is Hitler(M/D) aan de macht gekomen, en Stalin(M/D) ook! (Stalin niet, tenzij je een politburo democratische 'kwaliteiten' toekent )
Jij wilt ook graag miljoenen doden voordat je je ongelijk toegeeft? Nee, ik wil onnatuurlijke doden voorkomen doordat de consudement zijn ongelijk toegeeft, en consumindert
Je hangt mij inmiddels best wel de keel uit. Wat is er nodig om jou behoorlijk te zieken? Bij deze danquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een diepzinnig antwoordHeb het zo simpel mogelijk gehouden, Iemand die de klimaatproblematiek bagatelliseert loopt 25 jr. achter de 'inconviniant' feiten aan. FF updaten, dan terugkomen, Timmmmmy...
Dat bewijst maar weer wat ik eerder zei.. Je bewijst alleen maar dat je een typische consudement bent, met bijbehorende algemene ontwikkeling (imcomplete info m.a.w.), die, btw, in een vingerhoed past. En ik heb een hele emmer, savvy ?..
VDV draai ik de zaken FF om, Ik voel me dus te goed om jou adequaat te woord te staan, hier moet je het mee doen Timmmmy. Absence of malice is geen excuus als je het VTV had kunnen weten, problemchild..
Nu kan je weer niet inhoudelijk op mijn argumenten ingaan hè. Verwachtte ik ook al, kijk maar naa de laatste regels. Wel fijn dat je nu toegeeft dat je er inhoudelijk niets op te zeggen hebt, dan haal je voor iedereen je standpunten onderuitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Blijf eens van mijn bericht af, type gewoon je antwoord,
In een inconvenient truth zit wel wat, omdat het verschrikkelijk eenzijdig en kortzichtig is. Incomplete informatie lijkt altijd waarheid, omdat je dan geen andere geluiden hoort. Het is een bewezen feit dat de aarde niet nu voor het eerst opwarmd, dat gebeurde grofweg 500 jaar geleden ook, maar toen hoorde je er niets over, en nu wordt meteen het einde van de wereld voorspeld, als we niet snel wat doen
Milieuactivisten zijn gewoon de nieuwe doemdenkens, maar verder ga ik geen woorden meer aan je vuil maken, je bent nu tot een klein bekrompen weggetje overgehaald, en je weigert gewoon naar argumenten te luisteren die niet met jouw kleine visie stroken, en anderen hebben bij voorbaat ongelijk, dus tegen jou praten heeft gewoon geen enkel nut
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu kan je weer niet inhoudelijk op mijn argumenten ingaan hè. Verwachtte ik ook al, kijk maar naa de laatste regels. Wel fijn dat je nu toegeeft dat je er inhoudelijk niets op te zeggen hebt, dan haal je voor iedereen je standpunten onderuitIk ben er, zover als ik er wetenschappelijk verantwoord, op in kon gaan, op in gegaan. Zal ik je een Greenpeace kleurboek sturen, lieve Timmmmmmy ? Kan je spelend wat leren, en ik serieus te nemen mensen van het vege lijf houden. You're out of your league, ééncellige...
Heerlijk, sta jij gewoon voor lul, én bevestig je dat er in mijn standpunten waarheid zitten, terwijl ik er nauwelijks iets voor hoef te doen! Je hebt nauwelijks iets gedaan en daarom zit er veel onwaarheid in je standpunten. En laat de beslissing wie er voor lul staan maar aan de mensen zelf over, dictatortje..
Zo goed..? Dat kan toch iedere boerenlul,,en is , op one-linertjes na, het enigste wat jij kan, thyfusdebielquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, leer eens quoten, tyfushippie
Nutteloze kick, laat hem nou maar in de vergetelheid wegzakken, dan kan ook over een jaar of 5 mijn AT eens doorbladeren en denken, tja, de marsyas, die had toch ongelijkquote:
Hi, timmmmm/Allquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nutteloze kick, laat hem nou maar in de vergetelheid wegzakken, dan kan ook over een jaar of 5 mijn AT eens doorbladeren en denken, tja, de marsyas, die had toch ongelijk
i love youquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, timmmmm/All
Onheilsprofeten hebben bij voorkeur ongelijk..
Grtn
Deo volentequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |