quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef McFearless het volgende:
Hier word het waarschijnlijk film kijken en om kwart voor elf de wedstrijd. Telefoon uit anders zijn er van die paupers die je de tussenstanden doorsturen.
Ja, dat dus. Ik ga zo naar een maat, daar komen nog twee vrienden, telefoons uit, bier op tafel en dan om kwart voor elf maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad, ik twijfel ook nog steedsdoe je er alles aan om de uitslag nog niet te weten, belt/smst er iemand: "godverdomme kankerzooi, kanker suarez weer!"
oid
Gast, ze wil geneukt worden. Hup, neuken en om half elf de boel ff ondercummen en daarna voetbal kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
Mijn god, een meisje vraagt of ik bij haar voetbal kom kijken
Dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
Mijn god, een meisje vraagt of ik bij haar voetbal kom kijken
Ouwe chuckquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus?Verwacht geen voetbal discussies maar gewoon op andere dingen focussen
Tis verdomme wel een half uur rijden. dan moet ik om kwart over 10 uiterlijk vertrekken daarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gast, ze wil geneukt worden. Hup, neuken en om half elf de boel ff ondercummen en daarna voetbal kijken.
21.00 tot 22.15?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tis verdomme wel een half uur rijden. dan moet ik om kwart over 10 uiterlijk vertrekken daarWant haar ouders (17 jaar
) komen rond half 11 thuis
Haha, zo herkenbaar. Ik zou lekker ergens anders voetbal gaan kijken en mezelf kapot zuipen om vervolgens in het weekend dat grietje onder handen te nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tis verdomme wel een half uur rijden. dan moet ik om kwart over 10 uiterlijk vertrekken daarWant haar ouders (17 jaar
) komen rond half 11 thuis
Hoe oud ben jij?quote:
http://www.livescore.com/default.dll?page=eurocupsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel staat Ajax?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |