Tuurlijk, maar als je Ajax niet kan zien dan houdt het op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zie 10x liever Ajax winnen dan feyenoord verliezen.
Ik probeer mij niet te verlagen door de meeste feyenoorders die een grotere ajaxhaat hebben dan feyenoordliefde
http://www.ajaxfans.net/n(...)uitzenden-Nancy.htmlquote:De huidige gang van zaken rond de live-uitzending van Aston Villa - Ajax doet veel supporters fronsen. RTL-woordvoerder Jaap Paulsen legt uit: "De rechten van Nancy - Feyenoord waren eerder verkrijgbaar voor ons. Deze aankoop heeft voor ons ook een live-uitzendverplichting. Toen in een later stadium de rechten van Aston Villa - Ajax beschikbaar waren, was er voor ons geen keuze mogelijk."
Paulsen vervolgt: "Maar zouden wij op deze avond niet (uitgebreid) aandacht aan Ajax schenken, dan was deze wedstrijd helemaal niet te zien geweest bij een landelijke tv-zender. Dus wij dachten hier toch goed aan te doen."
Als jij in onze schoenen zou staan (ik weet dat het moeilijk is voor te stellen) zou je toch ook pissig zijn? Volgens mij is dat laatste zinnetje: Maar zouden wij op deze avond niet (uitgebreid) aandacht aan Ajax schenken, dan was deze wedstrijd helemaal niet te zien geweest bij een landelijke tv-zender. Dus wij dachten hier toch goed aan te doen." gewoon BS.. Een andere zender had de rechten vast wel gekocht, denk aan AT5 of eredivisie live... Vast wel genoeg kijkers..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
het is toch gewoon de waarheid wat ie zegt?
Heb jij die quote gelezen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
haha feyenoord is belangrijker dan ajax.
Het spijt me voor je dat jij geen leven hebt maar ik werk en volg een studiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik gewoon naar Birmingham gaan.
Prioriteiten stellen, en anders niet janken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef GieJay het volgende:
Het spijt me voor je dat jij geen leven hebt maar ik werk en volg een studieNiet echt tijd voor een tripje engeland dus..
Ik kan me voorstellen dat je moeilijk vrij kunt krijgen, zo kort dag. Maar ze kunnen gewoon alle problemen voorkomen door maar eens een keertje niet een herhaling van As The World Turns op RTL8 uit te zenden, maar gewoon Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, en anders niet janken.
Lijkt mij ook niet zo moeilijk. Met ajax uitzenden kunnen ze nog meer verdienen ook ivm de kijkcijfers. Maar als het goed is hebben wij ook die engelse zender. Alleen even mijn vervelende kanker broertje wegschoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je moeilijk vrij kunt krijgen, zo kort dag. Maar ze kunnen gewoon alle problemen voorkomen door maar eens een keertje niet een herhaling van As The World Turns op RTL8 uit te zenden, maar gewoon AjaxKomen die kijkcijfers daar ook eens boven de 400 000 uit
Kijk ik snap dat ze bij den bosch niet veel uit supporters hebben en je altijd kaartjes krijgen maar er zijn ook weleens uit wedstrijden van ajax die binnen 4uurtjes uitverkocht zijn voor de uitsupporters. Zeker als het om wedstrijden in Engeland gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, en anders niet janken.
quote:Voor de ECHTE Ajax supporters is het waarschijnlijk tóch mogelijk om de wedstrijd Aston Villa-Ajax LIVE te bekijken. Op UEFA.com worden naar alle waarschijnlijkheid morgen nieuwe pay-per-view streams geplaatst, die zo als de naam het al zegt; tegen betaling kunnen worden bekeken.
Via DEZE LINK zal het dan mogelijk zijn om tegenover een kleine vergoeding van drie euro de wedstrijd tussen Aston Villa en Ajax live te bekijken zoals men nu ook de Champions League wedstrijden online tegen betaling kan bekijken.
Ook is er goed nieuws voor supporters met een Eredivisie Live abonnement. RTL verhuurt hoogstwaarschijnlijk zijn rechten aan Eredivisie Live waardoor het UEFA Cup duel voor de fans met abonnement tóch nog live via tv kan worden bekeken. Houd de programmagids onlinegoed in de gaten.
Teleurstellend is echter dat de wedstrijd niet bij de regiozender AT5 wordt uitgezonden. Over RTV Noord-Holland is op dit moment echter nog niets bekend maar naar verluidt wordt de wedstrijd hierop niet (live) uitgezonden.
Want iedereen die naar een uitwedstrijd in het buitenland gaat is werkloos en studeert niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het spijt me voor je dat jij geen leven hebt maar ik werk en volg een studieNiet echt tijd voor een tripje engeland dus..
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Want iedereen die naar een uitwedstrijd in het buitenland gaat is werkloos en studeert niet.
Goede zaakquote:
Nice! Hopelijk gaat het door.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |