Reperbahn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wel, zit in een hotel in een sankt pauli wijk dichtbij de reperbahn
nh hotelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Wij gaan donderdag om 4 / 5 uur al rijden en slapen daar dan die avond ergens.
Steven, heb je een link van een hotel? We gaan met 7 man en willen niet te duur overnachten maar wel een redelijk hotel hebben
Toch prima om even 2 dagen goed kapot te gaan. Heerlijk om met alle ajacieden op een plein een beetje bier te drinken enzo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:43 schreef afcajos het volgende:
Ik was ook van plan om te gaan, alleen nog even een vriend overhalenDan uiteraard wel overnachten in Hamburg
daarom ga ik ook maar ik had ook graag naar villa gewild omdat het in engeland toch het leukst is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch prima om even 2 dagen goed kapot te gaan. Heerlijk om met alle ajacieden op een plein een beetje bier te drinken enzo..
zal heel snel gaan aangezien het maar 5uurtjes rijden is vanuit amsterdam maar er zijn zat hotels in hamburg en er is vast wel 1 iemand lam genoeg om op een bank te gaan slapenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
Dat wel inderdaad. Voor een hotel moeten we even goed kijken aangezien dat lastig is met 7man. HSV zal qua verkoop ook wel snel gaan..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent!?
Het begint met een O en eindigt op RGINEEL!
De bank zal dan zelfs niet nodig zijn. Belangrijker is dat er één net wat minder tam is zodat we die kamer nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zal heel snel gaan aangezien het maar 5uurtjes rijden is vanuit amsterdam maar er zijn zat hotels in hamburg en er is vast wel 1 iemand lam genoeg om op een bank te gaan slapen
ja moet genoeg zijn en anders kan je altijd nog gewoon 2 dagen naar hamburg gaan en je alsnog kapot zuipen met de andere supportersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De bank zal dan zelfs niet nodig zijn. Belangrijker is dat er één net wat minder tam is zodat we die kamer nog binnenkomen.
Ik hoop dat een nationale uitkaart genoeg is voor een kaartje...
Sowieso, heb er nu al ontzettend zin in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja moet genoeg zijn en anders kan je altijd nog gewoon 2 dagen naar hamburg gaan en je alsnog kapot zuipen met de andere supporters
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
Weet je wat jij bent!?
Het begint met een O en eindigt op RIGINEEL!
[ Bericht 0% gewijzigd door GieJay op 21-10-2008 01:01 ]
Ik ga pas kijken als ze achter staan. Lekker met een bak chips en een biertje genieten van wederom een smadelijke nederlaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Kopbal het volgende:
Misschien trekt Feyenoord dan toch meer kijkcijfers.
et is een fabeltje dat feyenoord meer supporters heeft en meer kijkcijfers trekt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Kopbal het volgende:
Hooguit ramptoeristenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil best feyenoord zien verliezen maar niet ten koste van ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef cheqy het volgende:
Jongens, laat die Feyenoorders nu ook eens kijken naar een Europees wedstrijd van hun cluppie.
De poulefase overleven ze toch niet en dan zullen ze voorlopig niet meer Europees te bewonderen zijn.
Geef ze dus de kans om afscheid te nemen van het Europees podium.![]()
Ons Ajax krijgen we op Europees niveau nog genoeg te zien.
Het geeft mij allebei voldoening.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil best feyenoord zien verliezen maar niet ten koste van ajax.
Ik zie 10x liever Ajax winnen dan feyenoord verliezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |