Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.quote:
Dat wordt Ajax kijken bij Yeslam en Om Yeslam hiernaast dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.
En het totaal pakket van ziggo heeft dit zeker nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Ik las ergens dat de wedstrijd op channel 5 wordt uitgezonden. Dus voor mensen met een satelliet een ideale uitkomst
Dacht het niet neequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
En het totaal pakket van ziggo heeft dit zeker niet
Ja ik weet het, maar kan hier niks anders krijgen behalve digitenne en dat zuigt nog erger..quote:
Zit die ook op digitale TV?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Channel 5 ja, een engelse zender die via de satelliet in Nederland te ontvangen is.
Of gewoon op de computer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:52 schreef afcajos het volgende:
Ik las ergens dat de wedstrijd op channel 5 wordt uitgezonden. Dus voor mensen met een satelliet een ideale uitkomst
Weet je wat je bent?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:46 schreef Klautje het volgende:
Echt hè, je wilt toch zien hoe Feyenoord geowned wordt een tweederangs Franse club als je ook naar een goede matchup kunnen kijken... En nee, ik ben geen Ajacied. Ik ben een realist.
Feyenoord
Weet je wat jij bent!?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet je wat je bent?
Het begint met een Z en eindigt op EIKERD
Zelfde verhaal hier, ben net drie weken geleden bij Villa - Sunderland geweest en in die vijf dagen genoeg uitgegeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik geld over had zou ik naar aston villa gaan maar hamburg is beter te te doen qua vervoer waardoor we daarheen gaan.
Ga je ook overnachten in hamburg?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, ben net drie weken geleden bij Villa - Sunderland geweest en in die vijf dagen genoeg uitgegeven.
Paar andere Ajacieden die hier ook wonen hebben een touringcar geregeld dus ik denk dat we daar mee heen gaan en dan na de wedstrijd weer terug. Jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je ook overnachten in hamburg?
ik wel, zit in een hotel in een sankt pauli wijk dichtbij de reperbahnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je ook overnachten in hamburg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |